JEG VANT!!!

Som de fleste vet så gikk NM i kort og scrapbook av stablen i helgen og det er bare heeeeelt utrolig og vanvittig moro, JEG VANT! Jeg kan faktisk tittulere meg som Norgesmester. Gud hjælpe mæ, dette er bare helt vanvittig. Jeg deltok for ordens skyld i kategorien kort.

Tusen tusen tusen takk for alle hyggelige kommentarer og gratulasjoner! Dette er heeeeeeelt vanvittig. Smiler trill rundt enda jeg :-)

Når jeg kom hjem i går og fikk reflektert over helgens hendelser og hva som faktisk har skjedd, så kom alle følelsenen og tårene. Dette er så stort og betyr så vanvittig mye for meg. Det å få anerkjennelse for det man lager av hele sitt hjerte, er utvilsomt den største motivasjonsfaktoren som fins! Dette gir jo inspirasjon og selvtillit i bøtter og spann!

Har sagt det sånn ca 1000 ganger i helgen og jeg sier det igjen; stempel-/scrappedamer (og menn selvfølgelig) må da være de hyggeligste menneskene i hele verden. Har aldri sett og opplevd så mange blide, hyggelige og herlige folk samlet på ett og samme sted noen gang. Over alt var det vennlige smil, flotte og hyggelige kommentarer, herlige lattiser, smittende humør og sinnsykt god steming. Dere er helt fantastiske folkens!

Kjære alle dere som har stått bak hele arrangementet og gjennomføringen, helt fra sin crazy start i Stavanger til dørene var låst på Jarlsberg i går; Dere fortjener all heder, ære og berømmelse som fins. Alt var så utrolig flott lagt opp og tilrettelagt. Dere sto på 24 timer i døgnet for at vi skulle ha det bra på treff, og dere jobba med en glød og energi jeg aldri har sett makan til, og helt utrolig, selv om dere sikkert var så slitne som vi knapt nok kan forestille oss, var dere superduperglade og energiske HELE HELGEN! Helt til det "bitter end". DERE ER FANTASTISKE!!! Profesjonelt lagt opp gjennom hele konkurransen og fantastisk gjennomført treff!! titusen x hurra for dere!

Masse masse masse gratulerer til alle dere andre finalistene også. I mine øyne var vi alle vinnere. Alle de flotte finalebidragene tok nesten pusten ut av meg. Gled dere til januar folkens!


Det formelig hagler inn med mailer, sms'er og kommentarer og gratulasjoner fra fjern og nær og dette er så utrolig morsomt. Skal selvfølgelig forsøke så godt jeg kan å svare på alle disse!

Denne artikkelen er fra dagens utgave av Romerikes Blad:

Dette er vanvittig moro!!

Hadde tenkt å legge ut noen hÄnglarkort og litt generelt fra helgen, men teknikken ser ut til å ville noe helt annet. Kortleseren min (til kameraet) er kaputt og hvor trist det enn er oppi all denne glederusen, så ser det ut til at min nye speilrefleks har fått seg en trøkk. Fåk'ke tatt et eneste bilde. Hadde tenkt å ta bilde av alt det flotte jeg vant, men da får nok det vente til jeg får reparert D40'n dessverre. Og som om ikke det er nok, Lap Top'en er litt umulig i dag!!

Så dersom det er noen der ute som har noen blinkskudd dere vil dele med en frustrert (men for all del, fremdeles smørblid og smiler trill rundt) "ungjente", så tar jeg imot med åpne armer!

Vel jeg kan da i alle fall liste opp alle de flotte premiene;

NM komiteen - Silhouette
Minne-Hjørnet - Papir, pynt og stempel
Kin Flicks - Stempellagesett
Papertrends - Trillekoffert
Fiskars - Easy-stamp
Din Hobby - Stempelplate
Scrapmagasinet - Stempelplate
Scrapmagasinet - Scraparatus tool kit
Karen Foster - Stempelplate
Stempelglede - Stempelplate
Aud Design - Stempelplate
Just Rite - Just Rite Monogram
Stoffimport - Tim Holtz Stempelputeoppbevaring
Papirdesign - En serie med alle arkene
Penny Black - 3 stempler
3ndy design - Serie med ark
Marvy Uchid - Punch
Paper-Inspirations - Clearstamps
Lundeby - Clearstamps
Ett Trykk - Årsabonnement
Ett Trykk - Clearstamps jul
Ranger - Distrisspute og Distressembossing
Gode Minner - 30 stk julepapir fra Daisy D og ass Stæsj
Gode Minner - AMM mini totes
Scrapbook Engros - Ass.stæsj
My Minds Eye - Wild Aspargus papir
Scrapshop.no - Papir, pynt og stempel
Scrappekjelleren - Papir, pynt og pursealbum

Jippiii... Annie var så snill og sendte meg et bilde av premiebordet :-)

Bare for å gi en indikasjon. Jeg telte opp antall stempler når jeg pakket ut og jeg rundet faktisk hundre stempler, 113 motiver for å være nøyaktig! Og fy fadderullan så mange flotte mønsterark..jiiisesss! Var spesilet gøy å se papir fra norske produsenter. Fikk masse flotte ark fra Papirdesign og julepapir fra 3ndypapir.no , av Gudrun Loennecken. 3ndy er designhuset dannet av Lene Solhaug, Vibeke Spigseth og Gudrun Loennecken. FANTASTISKE designark! Løp og kjøp folkens!

Helt vanvittig. Jeg vant utstyr for godt over 11.000,-
2. premien var utstyr for drøye 6.000,-
3. premien var utstyr for drøye 3.000,-

Det var i utgangspunktet ment å være premier for henholdsvis 10, 5 og 2.500, men responsen fra sponsorene har vært helt overveldende og verdien på premiene økte dermed nevneverdig. Tusen takk til alle dere som var med å sponse. Dette er helt suverent!

I tillegg til alle disse flotte premiene ble det loddet ut og delt ut premier til utfordringer gjennom hele helgen. Tror de fleste deltakerene fikk så det monnet :-) Som om ikke dette var nok, alle deltakrene fikk en goodiebag som velkomsthilsen, så dette har totalt sett vært helt overveldende!

Her er plasseringene

Kategorien kort:
1. Anita Hagen
2. Anne S. Hagen
3. Kirsten Aune
4. Ruth Ørsal
5. Beata Ewa Stokkeland
5. Inger Marie Lea
5. Torhild Fornes
8. Liss Monica Nilsen
9. Hege Torgersen
10. Bjørg Sie

Kategorien scrapbook:
1. Ingvild Bolme
2. Mona Helgeland
3. Kine Saatvedt
4. Trine Blix
5. Ellen Velsrud
6. Anne Bodil Gursli
7. Astrid Birgitte Wegner Bjørntvedt
7. Monica Sommernes Sæterøy
9. Irene Moldal Bøe
10. Eva Gro Røsok

Skal lete frem linker til alle sammen så fort jeg kan. Har du den og vil hjelpe meg er jeg selvsagt takknemlig for det.

Her kan du lese alt om plasseringene, selve konkurransen og arrangementet.

Det har vært litt avisskriverier også. Her er bildet fra artikkelen som sto i dagens utgave av Tønsberg Avis;


Du finner hele artikkelen her

Må jo selvsagt også gratulere Ingvild Bolme som vant i kategorien scrapbook. Den dama er rett og slett i en kategori for seg selv.. Fantastisk! Det står en fin artikkel om henne her som jeg vil anbefale å lese.

GRATULERER igjen Ingvild, vel fortjent :-)

God klem fra meg!

40 kommentarer:

Lisbet sa...

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvorfor er jeg ikke overrasket??

Tenk at jeg har et kort som pryder hobbykroken min, laget av NORGESMESTEREN!!! Wow...Tusen Takk for kortet Anita.
Har lagt det ut sammen med en Takk i bloggen min.
Dette var du virkelig verdt!!

banglamarie sa...

Gratulerer :)

Ann-Louice sa...

Grattis!

Inga dåliga priser och definitivt ingen dålig titel heller.

Du är värd alltihop!

Mariannes gjenbruk sa...

Wow!!!!!! Grattis igjen Anita, det er veldig fortjent. Håper du får tid til og nyte litt av "rusen" leeenge.
Klem

Anonym sa...

GRATTIS!!
Härligt med så många fina vinster och titeln är ju toppen den oxå.

Grattis!

Eli sa...

Gratulerer så mye :)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med seieren!!
Har vært fan av kortene dine siden jeg ramlet over bloggen din for noen måneder siden. Er ikke overrasket over at du vant, det var vel fortjent!!
- Anne Jorunn-

Surfine sa...

GRATULERER!!!!

Dette var virkelig vel fortjent, for du er kjempeflink til å lage kort!!! kos deg masse med både seier og premien! ha en strålende dag:o)

Evy-Kristin sa...

Helt fortjent!! Gratulerer med seieren - du hadde laget fantastiske bidrag *full av imponasje* E supergla førr at æ fikk være tilstede på treffet - loved it big time!!!
Kos dæ m tittelen og den flotte premien - glede mæ te å se flere nydelige kort fra dæ!
Ha en fin dag!

Catrine sa...

Gratulerer så mye med NM-seieren!
Jeg gleder meg til å se kortene dine!
Ha en flott uke! :D

Annie S sa...

Hei vennen!
Gratulerer sååå mye med seieren, den var virkelig fortjent. Du er en VIRKELIG mester!

Tenk at norgesmesteren i kort er fra lille hjembygda mi, NES. Det er nesten ikke til å tro, men utrolig gøy. Måtte sende mamma en sms å fortelle sent på lørdagskvelden. Hun sitter nemlig på Tenerife og nyter sola :)

Nyt dagene i seiersrus, og hvis det er ønskelig senere så kan du selvsagt få noen bilder av meg. Jeg kan brenne de slik at du får de neste gang vi møtes. Bare rop ut :)

Klem

Lene S sa...

Gratulerer så mye Anita! Seieren var vel fortjent, bidragene dine var fantastiske!

Lene S

Lene sa...

Gratulerer så mye!
Det var vel fortjent, og helt rikig dame på rett plass :)

Anonym sa...

Gratulerer så masse - og for en flott premie :-)

Berit sa...

GRATULERER!!!!!
Og jeg er ikke overrasket - du lager masse flotte kort og andre ting!!!!
Vel fortjent seier med andre ord!

Håper de tekniske tingene lar seg fixe fort - sånn at vi får ta del i mer kort og saker ;)

Ha en strålende uke!!!
KLEM

Annette sa...

Gratulerer så mye med en velfortjent NM tittel :-)
For noen nydelige bidrag!!!

Jessica Blixt Wendin sa...

Å, vad roligt. Stort grattis från mig!

Lene sa...

GRATULERER så mye med NM tittelen! Gleder meg til å se kortene dine:D

Ha en fantastisk flott dag!

Stine sa...

Gratulerer så masse Anita, velfortjent seier og tittel til deg!
Gleder meg til å se hva du laget, håper du får orden på kameraet ditt!
Kos deg med flotte premier! :)

Moia sa...

Gratulerer med tittelen Norgesmester. Er ikke i tvil om at denne seieren er veldig fortjent i konkurranse med mange flinke deltagere. Håper at du har fått mye inspirasjon til å fortsette å lage fine kort og kreasjoner, og at du deler din kreativitet med oss alle som er inne å kikker på bloggen din titt og ofte.

Anonym sa...

Hurra for deg! GRATULERER masse!!!
Så mye flotte premier - måtte du ha lastebil hjem? Guri malla så fortjent Anita!! Masse klemmer:-):-)

Anonym sa...

Å hærligheten! Gratulerer så mye! Så flink som du er så har du fortjent den, garantert!
Tenk 1. plass!!!! ..og alle de premiene! WOW!
Nei, dette var gøy!

Lillemor sa...

Stor grattiskram till dig Anita!!!
Ser fram emot att få se dina hÄnglarkort! Vilka fina priser sen då...oj oj!!!
Må jättegott!
Kram Lillemor

Anonym sa...

GRATTIS ANITA!!!!
Jag är väldigt ofta inne på din sida och beundrar dina alster. Du är en av mina favoriter. Är så glad för din skull.
Grattiskram till dig!
MVH/ Tuula Kipinä

Hege sa...

Gratulerer med en velfortjent seier!!
Tenk å kunne si at en er Norgesmester da!! Hvor kult er ikke det da??
Stilig!

Klem*

Rossanna sa...

Jätte Grattis! Och vilka jättefina saker du gör. Härligt:) Kram Rossanna

Anonym sa...

Massor med grattiskramar till dig Anita!!! Oj så roligt för dig, vilken ära!! Du är helt fantastiskt duktig och en värdig vinnare!! Grattis än en gång!

Kram Agneta (DT-kollega)

Anonym sa...

Grattis i massor!
Vilka fina priser! Ska bli spännande att se korten du skapat!
Kram och ha det riktigt bra//Marie-Louise

Sonja sa...

Hei og gratulerer med tittelen! Min søster spurte om eg viste om en blog til en kortlager eg var imponert over og ja, eg svarte med en gang, Anita Hagen heter hun! Det er nok vel fortjent! Gratulerer med første plassen (",)

HegeT sa...

Hei, og takk for sist.
Endelig fikk jeg hilst på deg sånn på årnt`li....

Og gratulerer med seier`n !!!...
Norgesmester da gitt.. stilig...
Og jammen var det vell fortjent.
Du er jo bare en magikker med maling og pensel.
Hadde jo deg som favoritt lenge før jeg så finalebidragene.....og du sank ikke akkurat i "kurs" etter at bidragene var beskuet....

Kos deg med alle de flotte premiene.

Stor seiersklem fra
HegeT

Else Irene sa...

Gratulerer SÅ mye Anita!! Du lagde fantastiske bidrag og jeg er ikke det minste forundret over at du vant! Det var fullt fortjent! Nyt alt det flotte du vant :)

klem, elsi

Lotta sa...

Jag är inte förvånad! Stort grattis - både till titeln och till alla fina vinster.

Kram L8

Elzie sa...

Stort grattis! Det var du väl värd. Men snälla Anita! Kan du inte visa kortet/en du vann med?
Kram Elzie

Anonym sa...

Nämen herregud vännen!!
Ett jättestort grattis från mej!!! Vilken känsla att få vinna en sådan stor tävling!! Det var inte lätt motstånd, å då känns en vinst dubbelt så bra! ;) Men OJ vilket vinstbord!! Inga dåliga grejer du vann!!! *häpnar*
Men det är du värd, du har kämpat nåt enormt!!
STORT GRATTIS ÄNNU EN GÅNG!!! =D
*klem*
/Petra

Unni sa...

GRATULERER så mye med Norgesmestertittel, den fortjente du:) Gleder meg til å se mer av dine kunstverk:)
Unni

Anonym sa...

GRATULERER!!!!! Du er utrolig dyktig - en sann mester!! Kos deg med alle de flotte premiene. Gleder meg til å se mer fra deg.
God helg. :-)

Lena sa...

GRATULERER! Det er jo fantastisk, men slett ikke overraskene! Du er superflink altså. Gleder meg til å se vinnerbidragene dine:)
Klem

Hege sa...

Gratulerer Anita!!!!! Virkelig fortjent!

Papirdesign sa...

Gratulerer så masse:-)

Line

Anonym sa...

GRATTIS!!!!!!!!!
Kram

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...