Ett Trykk - Bursdagskort til svoges

Bursdagskort til svogeren min, Olav.

Motiv og stempler er fra Paper Artsy, Tags fra QK, Post-tekst-stempel ”varme klemmer og gode ønsker” fra Aud Design, eyelets, scrapper’s floss og metallringer fra Karen Foster, perler fra noen gamle perlekjeder jeg hadde liggende, tråd og knapper fra Panduro. Fontene jeg har brukt på forsiden (tagen) heter 2Peas High 5.


Zoomet detalj...


Forsiden, side 2 i notepaden...


Innsiden av kortet...


Tagen med bursdagshilsenen er Nested File Folders fra Coluzzle og teksten heter Sunnydale.


Personlig stempel på baksiden fra Krumelure


Zoomet detalj...


Ha en helmax høstdag videre!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Så mye fint du har sendt til Et Trykk! Er ikke så rart at du kommer med heller, for du er så kjempegod!
Kortet er så stilig og har mange tøffe detaljer.
Holder akkurat på med en eske som jeg tenkte å ha med i konkuransen i Et Trykk, men vet ikke om jeg rekker det. Hadde vært gøy å prøve..
Ha en fin søndagskveld!

Mara sa...

Vilket coolt kort!!! Alltid så välgjorda och annorlunda!/Kram Sara

Elisabeth sa...

hei vennen
åååå du har lagt så masse fint altså.. og alle de flotte detaljene på kortene dine.. du er bare så utrolig flink;)

fikk du pakket og flyttet litt i helgen da? Jeg har kost meg med kort hele helgen..

ha en super søndag vennen
klem fra elisabeth

Mariannes gjenbruk sa...

Nydelig kort som vanlig Anita ;-)

Anonym sa...

Så himla fint. Tycker om detta jättemycket.
Kram från mig

Anonym sa...

Kjempestilig bursdagskort!! Tenker mottageren blir/ble glad :)

Stor klem fra Gunhild

Silje sa...

Hei Anita!
Så mye fint du har laget. Som vanlig :)
Så et trykk, men mamma hadde pengene mine, så jeg fikk ikke kjøpt. Tenkte kanskje å abbonere, for de virker litt bra!?!

Men du.. Splittbindersene fra Karen Foster, vet du hvor jeg kan kjøpe de? Utenom Bikuben som fremdeles er utsolgt? De får inn igjen etterhvert, men jeg vil ha det NÅÅÅ.... Ventet lenge nå.. ;)

Klem

Elzie sa...

Verkligen ett lite annorlunda, men lika fint, kort. Förstår om han blev glad för detta. Ha en skön dag.
Kram Elzie

Inger Marie sa...

Heii vennen!!

Her popper det opp det ene nydelige kortet etter det andre. De kortene du hadde i ETT TRYKK vennen er bare sååå lekre.
Du har så masse detaljer som jeg bare må kikke på om og om igjen.
Alltid like spennende å se hva du lager.

Ha en fin dag vennen!!

Klem fra Inger Marie

Anonym sa...

sjuuuukt snyggt kort!!! Förstår inte vart du får alla dina idéer ifrån!!! *häpnar*
Du är så otrolig duktig, jag skulle bra gärna vilja ha den där tidningen "Ett trykk", svår att få tag på och dyr =/ men jag tänkte faktiskt inhandla Ett trykk för oktober! =)
Tack för inspirationen du alltid ger mej!
*Kramar om*

Aud sa...

Så nydelig dette kortet er!!!
Mange herlige detaljer!

Peet sa...

Wow... love everything about this!!!

Unknown sa...

its beautiful.. I love your Works.. sorry.. my english is not good.. Great moni

http://www.stempelhuehner.de/moniblog/

Anonym sa...

Wow You make absolute beatyfull things!
i cant read anything that you write but love youre work!

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...