Dekorativt gjenbruk ♥

 Med 4 nydelige pusekatter i hus blir det en del tomgods 
av denne sorten i løpet av uken, måneden og året. 


Har sett mange flotte forslag til hva disse kan brukes til. 
Noen av disse har jeg samlet i min DIY-mappe på Pintrest.


 Søt liten potteskjuler ♥ Tok av etiketten, vasket burken og sprayet den med hvit lakk.
Deretter dekorerte jeg med servietter ved hjelp av decoupage.
I og med at den er bekledd med decoupagelim, så tåler den en regnskur, eller to;)



-♥-


Her er et annet søtt og dekorativt tips til gjenbruk. Lyslykter. 
Disse er geniale til å dekorere utendørs om sommeren.
Dekorer med ønsket mønster eller tekst. 
Jeg kuttet ut et hjerte med spellbindersdiesen, 
tok på Mono Multi Liquid Glue og hullet med en syl rundt hjertene.  


 Satte eyelets i siden og festet ståltråden med smykkeperler.


 Her er min nydelige Whiskaspus - Baltuz ♥


Ha en fin dag videre / Have a nice day :)


28 kommentarer:

Alexandra sa...

Das sind ganz wundervolle Arbeiten, die Rosendosen und auch die hängenden Lichterdosen gefallen mir ausgesprochen gut.
Deine Katze liefert ja auch immer schön Nachschub*lach
LG
sanny

Hege sa...

Så fint at du er tilbake i bloggland, Anita!!! Jeg finner alltid gode tips og ideer fra deg og har virkelig savnet deg!

Nydelig gjenbruk av Whiskas-bokser!!!

Diger klæm fra Hege:)

Piglet sa...

Vilka fina saker du har gjort! Speciellt den första krukan är jätteläcker! Och katten är hemskt söt också förstås :) Misstänker att den producerar en hel del burkar som du kan leka med :D

Inge Groot sa...

How clever! Love the can with he roses...beautiful and your kittykat look gorgeous too!

Inge xoxo

Marianne H sa...

noe så dekorativt, flott!

Sol sa...

Såååå Stilig!.. Syntes alle boksene var bare super-lekre.. både med decoupage og de som hadde hjertehull.. -hadde du noe på baksiden når du laget hullene??? -for å ikke bøye selve boksen.. -For dette har jeg lyst til å prøve meg på... Stilig altså!..
Liker slike kreative ideer!. :o).. å så ble det jo sånn shabby chic åsså.. Flinke du! :o)

RitaK sa...

Herlige gjenbruks-ideer ;-)

Inger Marie sa...

Ååååå så kjekt at du er tilbake vennen med dine utrolig lekre og kreative prosjekter <3 Har savnet deg og det har nok mange mange andre gjort også:)
Så lekker potteskjuler og babyeskene under her, sukk så nyyyyyydelig:))
Ha en fin ny uke!!
Stor gooooooo klem <3

Camilla sa...

Så herlige! Du tryller nå fram de skjønneste ting:) Og fine pusekattene... :)

Lisa sa...

Wow - jättefina burkar!
Tack för härlig inspiration :o)

Kramar Lisa

Heidi sa...

Nydelig gjenbruk av boksene Anita!! Hos meg får de bare tørrfor så det blir lite bokser, men hermetikk blir det jo litt av, så her er det bare å begynne å samle bokser skjønner jeg. Nydelig bilde av katten. Jeg skal hente mitt nye familiemedlem på torsdag - en vakker Ragdoll gutt, gjett om jeg gleder meg. Blir spennende å se hvordan de to jentene godtar lillegutten.
Klem klem

Sesse sa...

Så lekre lykter Anita:-). Og så utrolig koselig å se aktivitet i bloggen din igjen<3

Susanne sa...

Så härligt att återbruka burkar och skapa så fina alster som du gjort... Din katt är supersöt :) Tack för inspirationen! Kramizar Susanne

Mette sa...

Så koselig at det er liv i bloggen din igjen, Anita! Jeg har virkelig savnet deg! Håper vi sees snart :-)
Nydelige bokser, veldig kreativt! Jeg har kost meg med å se på det du lager og det er så flott alt sammen! Jeg likte også "bleie"-kaken med en tvist ;-) Jeg digget den!
Tusen takk for inspirasjonen - nå skal jeg sette meg i hobby-kroken min... Og kanskje vaske noen hermetikkbokser i dag også! Vakker pus har du også :-)

Stor klem fra Mette

Kerttu sa...

Utrolig fine ting du har lagt:)

Sanne sa...

Men Anita, du är tillbaks!!!!! :))
Jag kikade in i din blogg som jag gör ibland, ifall du skulle göra ett inlägg igen och blev så överraskad att här fanns en massa nytt!!
Underbara saker som alltid! Jag hoppas du är tillbaks för att stanna! Många kramar, Sanne

Rabbids sa...

Ke flott gjenbruk da :) og så nydelig ein pus...ha ein fin mandag!

Danijela sa...

Jeg ble så utrolig glad når jeg så at det var nye publikasjoner på siden din og så MANGE siden sist jeg tittet. Tror det var sånn før jul for å få inspirasjon. Herlig! Du reddet dagen! ;)))

Beate sa...

For en god ide!!Samler seg opp her også:)

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Hei!
For en flott og inspirerende blogg du har. Har lagt meg til som følger og gleder meg til nye, spennende innlegg her hos deg :)
Ønsker deg en fin påske!
Anette

Lenes stempelkrok sa...

Åhhhhh!!
Så glad jeg ble for å "se" deg tilbake i bloggen- har tenkt flere ganger på deg og vært innom for å se om du snart dukker opp- og her er du!
Velkommen tilbake :O))

Nydelige bokser du har dekorert- fantastiske farger og detaljer:O))
Og BILDENE dine er sååååå flotte-skikkelig misunnelig på at du klarer å knipse så flotte bilder:O))

Ha en riktig så flott søndag.

Klem fra Lene

Stine Ursin sa...

Herlig å se deg tilbake Anita, og tenk at eg ikkje har oppfatta det før no. har savna den lekre bloggen din og all inspirasjonherfra.

Takk :)

Anonym sa...

Hei !

Super blogg du har, den var veldig fin, og nå vet jeg hva jeg skal i gang med når neste strikkeprosjekt er ferdig :-)

Hilsen Lillian

Anja sa...

Hvor er den sød. En rigtig god ide.
Mange fine ting du laver!
Hilsen anja

Nora sa...

Dette var inspirerende :)

http://hobbyverksted.blogspot.no/

Gunn (Merete) sa...

Hei
Så moro å se noe fra deg igjen. Jeg har virkelig savnet deg og tingene dine. Du er jo bare så flink og man blir så inspirert. Det var utrolig mye fint du hadde lagt ut nå.
De dekorerte telysene var jo geniale, tror jeg stjeler den til jul igjen.. Fikk ide`til julegaver nå.
Gleder meg til å se mer fra deg når du nå er gjesteartist hos Unik Hobby.
En stor velkommen tilbake hilsen.
Klem Gunn :-)

Bibbi sa...

Så utrolig godt at du er tilbake!! Har savnet dine flotte innlegg med de lekreste ting. Håper alt står bra til med deg...
Klem fra Bibbi

braogbillig.no sa...

Veldig gøyal og kreativ gjenvinning. Utrolig inspirerende prosjekter. Keep it coming ☺

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...