Koselig hilsen ♥

Alltid koselig å ha med seg en liten hilsen når man skal på besøk,
og av en eller annen grunn syns jeg at det er ekstra koselig i løpet av vinterhalvåret.

Koselig å lage, koselig å gi...og koselig å få ♥

Jeg har enkelt og greit kjøpt store fyrstikkesker på Europris.
Tanken var å dekorere disse, men jeg syns ikke selve fyrstikkesken var fin,
så jeg brettet den ut, målte til og laget maken.


Skjærte selvsagt ut "antennings-delen" og limte den på den nye esken.



- ♥ -

Det nydelige stemplet på lyset er fra Stempelgledes kolleksjon; En liten hilsen
Lyset er selvsagt hjemmelaget og dufter av deilig kaffe....mmm..


Fetaost-glass med hjemmestøpt stearinlys..også denne med kaffeduft.
Hadde dessverre litt tidspress med dekoren av glasset...
...og jeg er vel ikke akkurat noen rææser på å skynde meg..hehe!
Jaja, var massevis av gode tanker bak, og det må da bety noe det også;-)


Ha en fin dag videre / Have a nice day :)



 

10 kommentarer:

Else Irene sa...

Hei Anita, så utrolig koselig å se at du er kreativ igjen ♥ Som så mange andre har jeg savnet å få se dine fantastiske kreasjoner :) Håper du ikke synes det er alt for skummelt å blogge igjen ♥

Liv Torunns hobbykrok sa...

Så filotte ting du har laget.Koselig å gi bort og ekstra koselig å få......

Ida sa...

Helt enig, dette er koselig og gi, og få!:))
Kjempefine esker, og herlig med hjemmelaget lys!:))
Ida

Iren sa...

Så koselig å se liv på bloggen din igjen Anita :D har savnet det. Som en trøst har det ikke vært mye liv hos meg heller det siste året men håper kanskje på litt mer dette året ;)

Ha en flott helg :)

Maya sa...

Heisann Anita ♥
Så koselig å se deg kreativ og aktiv i bloggland igjen :)
Det har vært og er en fryd å se det du lager, alle detaljer er så samstemt og flott!
Ha ei flotters helg,
klemmer fra Maya ♥

❤ Kaia sa...

Lekkert Anita...
Nydelige fyrstikkesker....

Klem fra Kaia

Hege-Annie Simonsen sa...

Så koselig å se deg blogge igjen, du meget kreative sjel! Jeg er selv ikke så aktiv som før, i bloggverdenen, da andre ting har høyere prioritet for tiden.

Håper alt står bra til! Ønsker deg et kreativt 2013! :)

Hilsen Hege

Hilde sa...

tralllala!! Storkoser meg jeg nå, når jeg er på tur i bloggen din igjen!
Flotte gaver du har laget!

Helgeklem

Aud sa...

Mange gode ideer her :-)Likte godt de fyrstikkeskene.

Cathy Mevik sa...

Du er jo utrolig flink da! Så herlige lys du har lagd. Selv er jeg nybegynner og koser meg mest med mixed media for øyeblikket, men disse lysene frister å prøve på.

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...