Ett Trykk - Takk til trener'n!

Denne boksen er laget til håndballtreneren vår som takk for en flott sesong. Boksen er opprinnelig en metall Teabox som jeg fikk hos Kin Flicks for en stund siden.

Utsiden av boksen har jeg malt i klubbens farger med akrylmaling. Motivet er fra hÄnglar & stÄnglars sommerpakke. Motivet er malt med Distress. Ballstemplet fra Whispers, har jeg maskert og lagt bak hverandre som en haug med baller. Brun tråd og knapper fra Panduro. Tags fra QK. Fonten jeg har brukt heter Yanks Hand.

Zoomet detalj...

Her er en personlig hilsen og takk til trener'n...

Zoomet detalj...

Inni boksen har jeg laget en samling av hele troppen, alle med hver sin profil....slik at treneren ikke glemmer oss. Profiltagene har jeg laget selv i Word. Hadde tenkt å bruke de fra 7Gypsis, men de ble for store, så jeg måtte ”rekonstruere” den i passende størrelse.

Her er damene linet opp på rekke og rad...

Ha en finfin høstdag videre!

18 kommentarer:

Unknown sa...

Utrulig flott og personlig gave til trenaren!! Kjempeflott gjennomført boks, slik som alle dine prosjekt er!

klem,
Jorunn

Anonym sa...

Denne boksen er en skikkelig god ide!
Å den er så pen og fint laget! Fin ide til andre anledninger også, som til konfirmanter, jubilanter eller til seg selv, med bilder av familien i. Masse god inspirasjon her i bloggen din!

_Kine sa...

Så lekker! Jeg får alltid så masse inspirasjon når jeg titter innom bloggen din :)

Elzie sa...

Åh vad fin! Jag förstår om tränaren blev jätteglad för att få den.
Ha en bra kväll.
Kram Elzie

Moia sa...

Så super denne var. Kjempeide dette, treneren blir nok veldig glad for et så fint minne.

Mariannes gjenbruk sa...

Kjempe flott ;-) Tipper treneren setter pris på den...

Berit sa...

Denne har jeg studert titt og ofte - helt rå er den!
Kjempeflott idé som trine sier - til flere anledninger!
Takk for at du deler ;)

Klem

Anonym sa...

Flott gave! Kjempefin boks:)

Anonym sa...

Wow - så utrolig stilig!!!!! surfa inn via bloggen til Mariannes kort og stempling :)
dere er sååå flinke!!!

HegeT sa...

Denne boksen er så utrolig flott.
For en kjempefin gave å få ....

Kommer helt sikkert til å bli et kjært minne for treneren deres.

Du er et oppkomme av ideer og smarte løsninger.....

Klem
HegeT

Sollan sa...

Så fantastiskt fint! Du är så duktig! (Jag vet, jag tjatar ;P)
Klem

Lene S sa...

Å den var utrolig fin!! Og for en god ide! :o)

Lene S sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Maya sa...

Nydelig gave,som helt sikkert ble satt stor pris på!

Anonym sa...

Vilken underbart fin sak att ge bort.
Tack för all inspiration du ger oss, jag kikar ofta in här för att se om det är nåt nytt fint att vila ögonen på.
Tack för alla söta kommentarer i min blogg ;0)
www.asamia.blogg.se

Aud sa...

Så nydelig denne boksen ble! Helt utrolig lekker! Hun ble sikkert veldig glad for å få denne personlige og unike gaven! :o)

Anonym sa...

Å såå fint du gör. Kanske man ska försöka sig på nåt liknande att ge bort i julklapp till nån. Tack för allt superfint du gör, man får sån inspiration. // Johanna

Carin sa...

What a fantastic little album, what a great idea, I think I'm going to make it by myself (once ;-)... Such a nice present in the little tin box!

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...