Ett Trykk - Mine fantastiske tantebarn

I augustutgaven av Ett Trykk fikk jeg det ærefulle oppdrag med å være gjesteartist. En fantastisk mulighet og et kompliment jeg knapt forstod omfanget av. Jeg ble så glad og stolt når jeg fikk forespørselen at jeg hoppa rundt og skreik som en tenåringsjente fullstappet med hormoner!! Hadde omtrent en "ut av meg sjæl opplevelse" og forstod vel ikke helt at dette kunne skje meg. Som sagt, et ufattelig stort kompliment.

Lagde tilsammen 9 bidrag. Legger de ut her etter hvert.

Først ut er et Album av mine fantastiske tantebarn.

Alt jeg lager pleier jeg å gi til noen, så jeg har liksom ikke noe fysisk tilbake selv, annet enn bilder og selvsagt gleden av å lage det. Derfor har jeg laget et lite album som inneholder alle mine 8 fantastiske tantebarn. Albumet har jeg tenkt å finne en perfekt plass til på kontoret mitt.

Malen har jeg hentet fra Craft TV Weekly (Accordion Book in a Box). Albumet er laget av Basic Grey, kolleksjonen Scarlet’s Letter. Bildene i albumet har jeg satt sammen ved hjelp av Photo Shop. Har gjort et forsøk på digital scrapping. Stemplet jeg har brukt er fra Aud Design. Papirblomster fra Prima Flower’s, pynten inni disse (Rondeller) er kjøpt hos Stoff Import, splitbinders og hjørnepynt fra Karin Fosters, bånd fra Oranza, personlig stempel fra Krumelure på baksiden av albumet. Fonten jeg har brukt heter Snoopy Snails.

Her er innsiden av albumet, med alle hjerteknuserene...

Detalj fra innsiden...

Forsiden...

Baksiden...


Det er såååå koselig å kikke opp i bokhylla og se på disse herlige, fantastiske, flotte og skjønne 8 små (ouuups, beklager Adéle, Veronica og Jeanette...5 små..). Vi er utrolig heldige som har så mange fantasiske tante-/onkelbarn.

18 kommentarer:

Lillemor sa...

Ett så otroligt vackert album!
Lillemor

Unknown sa...

Nyyydelig, Anita!
Vel fortjent at du var gjesteartist i Ett Trykk, og alt du laget til artikkelen var kjempefint...

Nå har jeg bestilt meg den neste klubbpakken fra "Hanglar". Men det går sikkert et par mnd før den detter ned i min postkasse...
Hadde vært gøy å treffes igjen snart.

Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

Unknown sa...

Ååååååhhh...HERLIG!!!
Utrulig flott gjennomført!

Likte også artikkelen i Ett Trykk der du var Gjesteartist! Masse flott du hadda laga!!

Mariannes gjenbruk sa...

Likte albumet ditt kjempe godt Anita!! Og for oss som er fan av arbeidet ditt, så var det en selvfølge at du skulle bli gjesteartist i Ett Trykk!!! Klem fra Marianne

Sollan sa...

Helst fantastiskt!! Vilket underbart album och du har ju hjälp av väldigt söta barn ;D
Du gör så fantastiskt fina och vackra alster att jag blir aldeles mållös. Tack för din snälla kommentar i min blogg.
Kramen

Anonym sa...

Många fina bilder och kort här.

Anonym sa...

Helt otroligt fint, du är så fantastikt duktig, lika imponerande varje gång.
Stort GRATTIS till dig, ska bli jättespännande att få se de andra alstren du gjort.
Kram på dig och ha det så gott : D

HegeT sa...

Tantabarn-boka var jo bare helt nydelig.
Flotte detaljer og nydelige farger.

H&S pskka mi kom også forrige dagen, og ny pakke er allerede bestilt....

Men någår det meste av tiden med til NM bidragene, gleder meg til allt er innlevert......da skal jeg kose meg med "vanlige" kort.

Klem
HegeT

Aud sa...

Utrolig nydelig bok du laget! :o)
At du ble valgt til gjesteartist var så bra - du lager fantastisk flotte saker!!! :o)

Sanna F sa...

Underbart vackert album!!!
Du är så helt fantastiskt duktig!!!

Och tack för dina super fina och gulliga inlägg i min blogg!!!

KRAM

Elisabeth sa...

Hei hei Anita;)
ååå ja denne er jo bare hlet utrolig nyyyydelig. Du er jo så fantastisk flink på alt du.. kjempe nydelige bilder av tante barna dine;) Kan tro de var stolt av tante Anita som var på så mange sider i ett trykk og de var nok litt stolte av at de selv var bilde av også..
ja, nå er jeg altså hjemme etter en helt super helg i stavanger.. var utrolig mye fint på messa.. og litt fikk jeg jo shoppet også..
ha en riktig god uke
god klem fra elisabeth

Sollan sa...

Hej, Anita. Nu är jag här igen: Jag har tagit mig friheten att utmana dig i min blogg. Och sen undrar jag om jag får lägga till dig på min länklista??
Kramen

Inger Marie sa...

Hei Anita!!

Sukk det albumet er nyydelig Anita!!
Du tryller fram det ene etter det andre.
Artikkelen i Ett trykk var jo bare såå velfortjent.
Og de sidene i bladet er neste utslitt, må se om og om igjen på alt det flotte du hadde laget.
Du er suveren på dette vennen.

Ha en fin ny uke.

Go klem

Elzie sa...

Åh vad fint Anita. Så läckert album att få.
Kan tala om för dig att tavla (svarta tavlan i skolan) är precis detsamma på norsk och svenska.
Kram Elzie

Karin sa...

Ett underbart album! Massor av fina kort också här på din sida.

Anonym sa...

ojojoj!!! Grattis till å vara gästartist i Ett trykk! Kalasfint!!! Härligt upplägg å jättefina färger!! Du är så otroligt duktig vännen =)
Må gott!!
Kram Petra
(förresten så hade du namndag igår, Grattis grattis!!) ;)

Anonym sa...

WoW for et nydelig album med tantebarna dine!!!

Lena sa...

ja, det er jo helt merkelig at du bel gjesteartist i ett trykk...skjønner jeg ingenting av - knis. Du er bare så utrolig dyktig Anita! Alt du lager er helt fantastisk!!! Og æren som gjesteartist er deg helt vel fortjent!

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...