Hjertelig hilsen ♥

Min kjære mor har hatt bursdag og den anledning
har jeg dekorert et glass og fylt det med deilig hjertesjokolade ♥

Glasset, som opprinnelig er et fetaostglass, er enkelt og minimalistisk dekorert...med mine favorittfarger. 


Arkene er revet i kantene og svertet med blekk for å få et slitt preg.


Dekorativ dobbeltsløyfe, laget etter Annas oppskrift.


Herlig teksstempel fra Inkadinkado.


Mmmm... deilig sjokolade.
Jag har enkelt og greit kjøpt Freia Melkesjokolade, smeltet denne og helt det i søte
hjerteformer (kjøpt på Jernia). Syns sjokoladen fikk litt mer skjarm og betydning.
Gaven er jo tross alt til verdens beste mamma♥


Supplylist

Embellishments: Offwhite organza bånd, K&Company Adhesive Pearls og Metallhåndtak gull 1880


Ønsker dere alle en fantastisk flott helg videre!





47 kommentarer:

Anne sa...

Kjempeflott gave Anita!
Lekker sjokolade i et like lekkert glass!

Ønsker deg ei strålende helg videre!

Klem fra Anne

Knerten sa...

Så lekkert pyntet glass (og slike glass har vel de fleste av oss), og koselig med ganske hjemmelaget sjokolade !
Heldig din mor :-)

Annie S sa...

Hei Anita
Vil bare si at vi sitter i Ski og savner deg. Skulle ønske du var her, men får håpe du får det til til høsten.

Ønsker deg og resten av laget masse lykke til i morgen. Håper dere slår de langt ned i støvlene ;)

Klem fra Annie

Mona sa...

Nydelig. Du lager såååå mye flott. :) Elsker å besøke siden din. Du gir meg inspirasjon. :)

nergele's puslerier sa...

Ja,dette var både en fin og god gave,med hjertevarme bak...

ha ei koselig helg..

fra hilde johanne

Line A sa...

Utrolig lekkert, og så enkelt det kan gjøres med sjokoladen ;)
Har også kjøpt sånne silikonformer, de er geniale! :)

Og hvordan har du laget den signaturen du har under innleggene dine? var så fin! <3

Janne sa...

Nydelig flott som alltid Anita, er mektig imponert, alt ser så rent og fint ut når du lager noe, hos meg blir det stort sett seende litt skittent og tilsmusset ut....hvordan i all verden kom du på å smelte om sjokoladen - noe så enkelt med du så flott påkomme. Helt enig det gir gaven et litt mer personlig preg.....

Janne

Veronique sa...

Det ble kjempe fint :)

Du frister med sjokoladen :)

Therese sa...

Skikkelig stilig. Og så er bildene dine alltid så flotte. Er det photoshop du bruker?
Koser meg virkelig inne på bloggen din, du er utrolig kreativ og flink. Blir rent misunnelig. ;)

Jorunn sa...

Så flott en gave, denne krukka var bare helt nydelig. Sjokoladehjertene så bare kjempegode ut!

Klem Jorunn

hanne sa...

Så koselig pyntet glass! Jeg er sikker på at mammaen din blir glad for både sjokoladene og glasset! :)
Takk for inspirasjonen!

God helg!

Anonym sa...

Hei kjære Anita! Så utrolig nydelig dette fetaost-glasset var! Herlige farger, lekkert dekorert og helt perfekt! ♥ Og deilig sjokolade! Åhh, du er så flink og kreativ! *Smil!*

I går og i dag har jeg sittet her i sofaen og sett gjennom bloggen din! Blir rett og slett rørt! ♥ Du lager det nydeligste man kan tenke seg! Herlige kort, toturialer, glass, såper, esker, eggekartonger, m.m. Ja det meste! Jeg er en så imponert over deg jeg! Og det du at du skriver så flott, har fantastiske bilder og så herlig orden her inne, gjør at det er en drøm å besøke deg! ♥♥
Jeg har så mange positive ord og tanker om deg i hodet mitt, men greier ikke skrive eller få dem ned her i en liten kommentar.. Jeg vil bare du skal vite at jeg setter så stor pris på deg og alt det du lager, jeg beundrer underverkene dine rett og slett! Og den gangen for lenge siden da du la igjen en hilsen i bloggen min, åhh, jeg er så stolt over den kommentaren og den varmet og varmer veldig, og nå når jeg ser tilbake så blir jeg litt flau, men det var du og den kommentaren som har fått meg til å fortsette og blogge, og det er jeg stolt over!

Hadde vært hyggelig å møtt deg en gang, du virker som ett fantastisk menneske Anita med mye godt på hjertet! ♥

Alt bra hjemme hos deg?
Klem,Hanna

Sanne sa...

Åh vad roligt att du är tillbaks!!
Har verkligen saknat dina inlägg! :)
Hoppas du fått ordning på datorn!
Kram, Sanne

Sanna F sa...

Verkligen vacker burk med söta chokladhjärtan!!! KRAM

Liv Torunns hobbykrok sa...

Kjempestilig... Herlig å få en sånn personlig gave...

Anita Hagen sa...

Tusen hjertelig takk, alle sammen:o)

Line og Threse: Jeg redigerer og tilpasser bilder, rammer og signaturer i Photoshop. Forguder det programmet:-)

Ha en fin søndag videre, alle sammen!

Klem fra Anita

Unknown sa...

Så flott en gave:)

Anne Bente sa...

åh,,,,,, noget så smukt og lækkert.

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

For en utrolig god ide! Har aldri tenkt på at man kan smelte om melkesjokolade og putte de i former! Takk for inspirasjonen!

Nydelig glass du har pyntet! Herlig gave å få!

Klem fra Gøril

Erika sa...

Hei og hå! Kan jeg vise noen av de fine bildene dine på min nye side Kreative Kvinner? Jeg lager en side for alle som har kreative blogger.Linker selvfølgelig til deg.

Ha en fin kveld! Klem

doreen sa...

nice idea an yummy :o)

greetz doreen

Anonym sa...

Så utrooolig lekkert!!♥

Marianne H sa...

Så flott glasset ble! Din mor ble nok meget fornøyd :D

Ida sa...

Hei! Dette var jo en nydelig gave da!
Hilsen Ida

Toi9 sa...

Lekkert pynta glasset !!
Og sjokoladen ble jo en fryd for øyet, etter smeltingen :)
En god idè !

Klem Toini

Trine sa...

For en herlig gave! Du er s omtenksom! Vi savnet deg på Skitreffet og håpr du får kommet til høsten! Bare å melde seg på allerede nå :o) Klemmer

Guro sa...

Wow for en herlig gave du har her. Sjokoladene så jo himmelske ut, og glasset var ordentlig lekkert :-)
Ha en flott uke :-)
Klem Guro

Anne sa...

Så utrolig lekkert! Jeg slutter aldri å bli imponert over alt det vakre du lager, og over den fantastiske kreativiteten din :-) Her er det massevis av inspirasjon å hente!

Klem fra Anne

-Sanna- sa...

Du er jammen kreativ. Kjekt å se alt du lager. En blir virkelig inspirert av deg...
Har lagt meg inn som følger hos deg.

Scrap o Tryck i Vedum sa...

Vilken underbar burk du har altrat !!!

Magia da Inês sa...

Olá, amiga!
Conheci seu cantinho e amei!...
Lindo, criativo e aconchegante.
Você é muito talentosa... parabéns!
Um ótimo fim de semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Petra/Paradise sa...

VIlken underbart fin present du gav din mamma! Supersöt burk å härligt läckra små chokladhjärtan :)

Trevlig helg!

KRAM Petra

Anja sa...

Hei Anita

Kjekt at du er tilbake!
Dagen er ikke helt den samme uten :-)
Nydelig glass! Og smart med smelting av melkesjokolade. Min bestemor blir 95 om et par uker, og hva gir man til et menneske i den alderen som "har alt"? Dette er perfekt! Skal sette meg ned og lage i kveld. Tusen takk for inspirasjon! Du lager utrolig mye flott, og jeg finner stadig gode ideer her!

Esther sa...

nydelig glass og så utrolig koselig med hjertesjokoladene! Flott gave!

Hege-Annie Simonsen sa...

Åh, NAM sier jeg bare - sjokoladeelsker som jeg er! ;)
For en herlig og flott gave! Supert dekorert glass! Me like! :)

Så flott og lys bloggen din er blitt siden sist jeg var innom!
God søndagskveld!
Hilsen Hege

Kickans_blogg sa...

Oj så mycket fint du gör!!! :0)
Kram kram Kicki

Christine Marie sa...

Utrolig hva du får til! Siden jeg begynte å titte innom bloggen din har jeg måttet ta vare på alt av embalasje:) Kanskje jeg også klarer å lage like pene gaver som deg!
Ha en fortreffelig mandag!

Min stil sa...

Så flott gave. Skikkelig lekkert dekorert. Morsomt å gi og å få :)
Ble inspirert av såpeinnlegget nedenfor. Kanskje jeg må gjøre ett forsøk :)
Ha en fin uke.
KLæm Susanne

Cristina sa...

Beautiful Thing Anita ^-^!!!
I love it!!!
Cristina

Anne (Moseplassen) sa...

for ett flott tips! Den sjokoladen var jo superlekker, og etiketten gjorde det hele komplett :D

Articsisters sa...

Nu har jag smitit från jobbet en stund. Det ”flingar” ute med blötsnö. Jag blir så less vill ha vår och inte snö. Tänkte mig att scrappa lite i helgen så nu letar jag en massa inspiration. Det fick jag hos dig.

Lisbet

Linda sa...

Knall-lekkert! Utrolig stilig glass! Og en lur idè å smelte om sjokoladen, da ble den litt ekstra spesiell

Anonym sa...

Congratulations, aqui no Brasil voce ja tem uma fã rssss

Scrappegal sa...

Nåååwwwhhh!!!! Så skjønn ide!!! det var lurt! det skal jeg tenke på nå som det snart er jul! hehe, som gravid, kommer jula fryktelig fort ja!

Birgit sa...

Så utrolig fint og dekorativt :)

Tina Dalbøge sa...

Sikke en dejlig gave! :)

Kærlig hilsen

Tina

Anonym sa...

Simply lovely Sheila.xx

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...