Rosa sløyfe utfordring

Her er mitt bidrag til Rosa Sløyfe Utfordringen. Rakk det dessverre ikke innen fristen.
En vond skulder og messeforberedelser får nok ta mye av skylden for det.

Her er skissen man skulle følge:
Og her er resultatet:

Her er kortet, sammen med beviset for at jeg faktisk har kjøpt en rosa sløyfe til støtte for brystkreftforskning.


Teksten "Please find a cure before I grow boobs" har jeg plukket opp fra en mail jeg fikk for en stund siden. Syns den var så rørende god.


Bak teksten "Please" har jeg rysjet et litt koselig pyntebånd.


Mønstet inni splitbindersen er det samme som mønsterarket. Jeg har laget denne etter flott artikkel med oppskrift i siste nummer av Ett Trykk.


Matchende bakside...

Ha en fin dag videre folkens!

Klem fra Anita

11 kommentarer:

Swaantje sa...

What a wonderful card!

Hugs
Swaani

Juleskrulla sa...

Hei, Anita! Så flott kort!
Og jeg må jo bare si, det var UTROLIG HYGGELIG å treffe deg på messen!!! Det var et høydepunkt i livet :):)

Ha en fin dag, og GOD bedring til skulderen din.

Klem, Camilla :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Skjønt kort!
Ha en fin dag! :)
Hilsen Hege

Aina sa...

Så nydelig!

Lisbeth sa...

WOW,WOW!!!!
Nydeliiig!
Klem,Lisbeth

Pia sa...

ååååh så kæmpe lækkert kort

Miranda Slagboom-de Groot sa...

very nice card

Bibbi sa...

For et vakkert kort!
Håper skulderen din blir bedre....

Ha en finfin dag!

Maria sa...

Dette var utroooolig vakkert laget av deg. Blir helt rørt jeg

Masse klemmer
Maria

Sylvia sa...

Sååå nydelig det var !!

Lisa sa...

Jättemysigt kort i sköna färger!

Kramar Lisa!

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...