12.11.2009

Gavepose med vindu!

En gavepose jeg lagde for inspirasjon på messa i helgen. Jeg hadde demo på hvordan man lager slike gaveposer og da var det kjekt å ha med noen flere varianter å vise frem.


Forsiden hvor jeg har stanset ut et hjertevindu slik at man kan se innholdet i posen. På messa var posen fylt med pepperkakehjerter ♥



Nærbilde av vinduet.



Matchende bakside. Jeg har brukt hjertet som jeg stanset ut på forsiden som bakgrunn for mitt eget 'håndlaget av' stempel.


Supply List:
Papers: ScrappersChoice - Juleforberedelser. Kartong - Rød CANVAS - Maraschino.
Tools: Spellbinders Heart Classic, SU Word Window Punch.
Other: Paper bag - brune, Limputer 3D Svart, svamp, Transparent ark (til vindu), Pyntesløyfe og hvit sytråd.


Ha en fin kveld videre!

Klem fra Anita

19 kommentarer:

Benedicte sa...

så flott gavepose!

Camilla sa...

Åh, Anita!
Var det pepparkakor i påsen?
Så otroligt gott och med kall mjölk till;)
Jag hadde gärna tittat på när du gjorde påsarna.
Otroligt vackert med det lilla fönstret.
Och dom flätande hjärtanen är bara för "nydliga" ett riktigt mästerverk.
Hoppas du har det bra Anita.
Krama dina små söta katter.
Kramar Camilla

Scrappelise sa...

Denne posen var helt nydelig!

mettepip sa...

Kjempeflott Anita! Passet veldig godt med det nydelige mønsterarket. Lurer på om jeg må lifte denne idèen en gang;)
Klem fra Mette

Tonje sa...

Ååå nå gikk jeg lyst på pepperkaker! Den var en så hyggelig pose med mye julefølelse i og en kjempefin gave å få for en travel husmor som ikke rekker å bake de sju slagene selv.

Bjørg sa...

Kjempefin pose. Fikk lyst til å lage noe lignende selv. Får se hva tiden tillater.

Sofie sa...

Så fin en gavepose! Jeg elsker de små flettede hjerter;0)

Kreativmonster sa...

Lovely, Anita, simply sovely!

Lisbeths kort og scrap sa...

Kjempekjempenydelig gavepose!

Hege-Annie Simonsen sa...

Koselig gavepose, med julestemning nok!! :)) Ønsker deg ei god helg!
Klem, Hege

Pia sa...

så super flot gavepose

Sylvi@ sa...

Åhhh,den var rålekker !!!
Ikke så vanskelig heller kanskje.
Spørs om til og med jeg kan prøve meg på en slik en.
Du er et oppkomme av gode ideer altså !! Ha ei fin helg.

Nicoletta sa...

oh!!
Wonderful and very sweet!!!
Ciao

Tonje - fantorangen sa...

Denne gaveposen var alldeles nyydelig! Kurvhjertene er virkelig skjønne :)

Nina sa...

Åhhh, den er sååå nydelig, Anita. Og super lurt med vinduet!!

Ha en super fredag!

Klem fra Nina

Marte sa...

Hei Anita, og tusen takk for koselig hilsen! :)

Jeg koser meg så veldig inne i din blogg, det er alltid så mye lekkert å se på. Denne posen er kjempesøt, og oser av deilig jul. Jeg er så glad i rødrutet og hjerter - perfekt! :) Denne må jeg prøve meg på!

Føler jommen at jeg kjenner deg også, det er så koselig!

Ha en deilig lørdag, her skal det koses og dilles! Klem fra Bærums Verk

Monica sa...

Så utrolig lekker denne var! Virkelig flott og inspirerende :)

Turid sa...

Kjempefin!

Unknown sa...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...