Kursresultat del 1

Jeg hadde kurs i fargelegging med Promarker og transferteknikk hos Unik Hobby i helgen og her er resultatet fra del 1. Tusen takk til alle dere som var med og gjøre den dagen så vellykket!

Gavepose!

En enkel gavepose Paper bag - brun med CosmoCricket Be good Favorite Things mønsterark og Brun CANVAS - Pinecone. Den brune stripa under motivet er preget med Cuttlebug Embossing Snowflakes og snøkrystallene er stanset ut med Punch Snowflake Citrine. Sistnevnte er dekorert med glitterlim Blank - Stardust, Sugar Glitter Lily White og Crushed Velvet Flock LilyWhite. Teksten 'A Warm Christmas Wish' er fra Stempelgledes Vintage Holly.


Nydelig motiv fra Whipper Snapper Snow Is Overrated. Motivet er stemplet med Adirondack Pitch BlackPromarker Cartridge Pads og fargelagt med Promarker. Vi har brukt følgende farger. Jakke og lue - Coral, Shale, Warm Grey 2-3. Ski - Sandstone, Cinnamon, Warm Grey 3. Skjerf, votter og genser - Warm Grey 1-5, Satin. Sko - Warm Grey 1-5. Nese og bjelle - Yellow, Mustad, Pumpken og Red, pluss at vi har brukt blender for å få enkelte områder litt lysere. I kinnene litt rødt kritt og på snøen Sugar Glitter Lily White og Crushed Velvet Flock LilyWhite.


Bak motivet er en lomme til å putte en tag med personlig hilsen. Tagen er laget etter denne tutorialen. Stemplene er fra Stempelgledes Vintage Holly...


I bakgrunnen er det stemplet med Ornamental Holly Bunch med VersaMark Watermark og teksten 'May the Christmas season bring you manyJoyful moments' er stemplet med Archival Ink Coffee. Den brune pynteborden er laget lik den på forsiden av posen.


Baksiden av posen i matchende stil.

Ha en fin dag videre!

Klem fra Anita

17 kommentarer:

Camilla sa...

Åh, så fint Anita!
Gillar alla färger du använt.
Fint det blev med teksten och allt.
Hadde velt vara där.
kram Camilla.

May-Bente sa...

Kjempe flott!

Klem, ha en forsatt flott tirsdag:=))

CraftyC sa...

Wow, your bag is gorgeous and such beautiful colours to!
Clairex

Henny sa...

Hi Anita,

I love your blog, you have great idea's.
Hope to see many more of your
creations!

Henny
http:www.atccardshenny.blogspot.com

Viddan sa...

Så söt!!! Jag har också köpt papperspåsar som jag ska dekorera... tack för tipset! /Lena

Anonym sa...

Nyyyydelig!!;D
klem:o)!

Aina sa...

Så herlig den snømannen var da! Og posen var bare lekker :O)

mi sello personal sa...

Oh wow, you are an artist,your work is so so beautiful...Laura

mettepip sa...

Virkelig nydelig Anita!
Du skal ikke ha kurs i transferteknikk på Minnehjørnet snart da eller på Oktobertreffet ;)
Klem fra Mette

mettepip sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mokka sa...

Kjempefin gavepose! Og nydelig fargelagt. :)

Pia sa...

wow sååå nydelig pose og flot dekoreret

~*~Sandra~*~ sa...

What a beautiful Bag!!
Hugs Sandra

Linaannaemilia sa...

Jättefin gåvopåse....med så söt stämpel.

Hege-Annie Simonsen sa...

Så lekkert og sånn en kjempeflott dekorert gavepose! Digger den åpne-/lukke-løsningen. Den var ny for meg. Tar ideen med meg videre! :)

Scrappegal Sørlending sa...

Denne posen var også kjempestilig!! :)

Kan jeg spør om en ting til?! Du som har så sinnsykt mange stempler.... Kan jeg får spør åssen du oppbevarer dem, for å holde oversikten når det blir så mange....???

Anita Hagen sa...

Tusen hjertelig takk:o)

Hvordan jeg oppbevarer stemplene mine er litt forskjellig. De umonterte gummistemplene stempler jeg på et ark, laminerer dem og setter stemplene utenpå, og setter de i ringpermer. Mine clearstamps oppbevarer jeg i ringpermer i plastmapper med glidelås (kjøpt på Clas Ohlson).

Er ikke helt sikker på hvor mange stempler jeg har, men det er et sted mellom 3-4.000 så det er greit å sette de i system og kanskje også kategorisere dem best mulig. Jeg har mine kjære hÄnglar i egne permer, det samme gjelder Stempelglede og Unik Hobby. Funker i alle fall bra for min del:o)

Hører gjerne fra dere om dere har andre finurlige løsninger:-)

Klem fra Anita

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...