FINALLY!!

Endelig kan jeg fortelle en liten hemlis, som har vært godt bevart en liten stund. Jeg er en av de heldige som er valgt ut til Stempelglede Design Team!! Dette er jeg utrolig stolt av og takknemlig for å få lov til å være en del av. Har vært hodestups forelsket i stemplene til Gunhild siden første gang jeg så dem.

Ble jo selvsagt ekstra stolt når jeg fikk se hvem andre som er med i DT, Kirsten og Camilla. Dette er 2 fantastiske stemplere som jeg er STOR fan av. Snakk om å være med i godt selskap, hæh?

Finally, I can tell a you my little secret, which has been well preserved for a little while. I have luckely been selected to join the Stempelglede Design Team! This, I am incredibly proud of and grateful to be allowed to be a part of. I have been in love with the Stempelglede Stamps since the first time I saw them. I was even more proud when I was told who else that is part of the DT, Kirsten and Camilla. This is 2 fantastic clever girls that I am BIG fan of. Talk about to be a part of good company, hah?

Blog Candy

Jeg anbeafaler virkelig å kikke inn i DT bloggen og la deg inspirere. I tillegg har Gunhild lagt ut en Blog Candy for å feire den nye bloggen.


I strongly recomend to visit the DT Blog for some inspiration. Gunhild, the designer, has also an ongoing Blog Candy.

Ha en strålende søndag videre folkens!
Have a fantastic Sunday everyone!

Klem fra Anita / Hugs from Anita

7 kommentarer:

Maya sa...

Gratulerer så mye,Anita vennen :)

Klemmer i hauger og lass fra Maya!

Anonym sa...

Gratulerer så mye som DT. Gleder meg til fortsettelsen. Er super-imponert over alt det vakre du tryller frem.

Klem fra Tove (TSB)

Aud sa...

Gratulerer med DT-jobben! Du passer perfekt til oppdraget! o

Anonym sa...

HURRA for deg Anita! Dette blir jo bare superspennende. Hva dere 3 kreative jenter kan få til med Gunhild's stempler er noe jeg gleder meg veldig til å følge med på!
Uansett er du en SUPER kortkunstner!

Klemmer til deg fra meg!

Unknown sa...

Gratulerer så mye som Design Team medlem....
Gleder meg veldig til å se alt det flotte jeg vet at du kommer til å lage.... :-)

xoxo

Lim sa...

Congratulations Anita.. I already told Gunhild that she have a dream team... All of you are so talented and do amazing creations.
Congratulations I can't wait to see your new cards.
Hugs,
LIm

Inger-g sa...

Grattis, Anita, så gøy! Dere blir et flott team. Blir kjempspennende å følge med.

Klem fra Inger
:-)

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...