Et grønt burdagskort!

Her er nok et burdagskort med de nye stemplene, denne gangen i kombinasjon med produktene fra designteam-pakken vi fikk tilsendt. / Here is yet another birthday card with the new stamp, this time in combination with products from the equipment package we received.

På forsiden har jeg brukt Single Stamp 021 - Grunge Ornamental Circle og Single stamp 016 – Hjertelig til lykke som teksstempel. Bak blomstene kan man så vidt skimte at jeg har brukt Single Stamp 019 - Grunge Scroll. Blomstene er fra Prima, diverse metallpynt fra Unik Hobby og Kort & Godt, knapper fra Buttons Galore og Wood Flourishes fra Kaiser Craft. Har også dristet meg til å bruke symaskin til å montere panelene.


On the front, I have used the Single Stamp 021 - Grunge Ornamentale Circle and the Single stamp 016 – Hjertelig til lykke. Behind the flowers can I've used the Single Stamp 019 - Grunge Scroll. The flowers is from Prima, metal trim from Unik Hobby and Kort & Godt, buttons from Buttons Galore and Wood Flourishes from Kaiser Craft. I have also tried to use the sewing machine to assemble the panels.





Blomstene har jeg satt sammen med knapper og scrappes floss. Sistnenve har jeg surret rundt en stikkepinne for å lage spiralkrøll.


The flowers, I have mounted together with buttons and scrappes floss. The Scrappers Floss have I entangled around the Quick Stik to create spiral wrinkle.






Innsiden er dekorert i samme stil og jeg har nok en gang laget rom for en liten pengegave, men denne gangen har jeg rullet de sammen som sigarer i en sigareske. Kantene på er dekorert med Single Stamp 019 - Grunge Scroll.


The inside is decorated in the same style and I have once again made room for a money gift. I have rolled them together as sigars in a sigarbox. The edges are decorated with Single Stamp 019 - Grunge Scroll.



Kattesporene er laget ved hjelp av QuicKutz – Paw Print. Blomstene er stanset ut med Retro Punch, Small. Fonten jeg har brukt heter Hypatia Sans Pro ExtraLight og Mutlu (Nina).


The kitty footprints is designed with the help of QuicKutz – Paw Print. The flowers is punched out with Retro Punch, Small. The font I have used is called Hypatia Sans Pro ExtraLight and Mutlu (Nina).



Jeg har satt eyelets med litt mellomrom og tredd igjennom en tråd som pynt. Har også pyntet med en liten metallmynt. Man kan praktisk talt ikke få for mye av disse herlige metallpyntene.

I have set eyelets with a little space and decorated with a braiding and a cute little metal coin. I can practically not get enough of these delicious metal garnishes.




Sedlene i grønt, selvfølgelig. / The money in green, of course.




På baksiden av kortet har jeg brukt Single Stamp 022 – Grunge Corner og Single Stamp 019 – Grunge Scroll i kantene og Single Stamp 020 – Grunge Cirkle lagvis oppå hverandre med mitt personlige stempel inni den ene sirkelen.


On the back side of the card, I have used the Single Stamp 022 - Grunge Corner and the Single Stamp 019 - Grunge Scroll by the edges and Single Stamp 020 - Grunge Cirkle in two different color on top of each other, and with my personal stamp inside one og the circles.



Zoomed detail...


Thank you so much for all the sweet and lovely comments. It really touch my stamping-heart :-)

Have a nice day everyone!


Klem fra Anita / Hug from Anita

77 kommentarer:

Maya sa...

WOW!! Anita,du er bare såå utrolig dyktig!
Så lekre detaljer,nydelig oppsett og for en smart idè med seddel-holder`n.
Lekkert!!

Klem fra Maya

Camilla sa...

Anita!
Grattis till Dagenkort från mig...
Efter att tittat såååå många ggr och studerat alla detaljer vågar jag säga detta allaredan.
Helt makalöst vackert och vilka härliga färger..
Du är en stjärna..
Och du ser till och med lille kissen tycker om kortet.
Undra om det är flossen som lockar...
Och vad häftigt all lägga pengarna så.
Många fina ideer som du visa för oss andra.

Kramar i massor från mig....
Camilla

Rach sa...

WoW!!!!
my mouth has just hit the floor and i am drooling profusely on my keyboard...just wow!
I'm stuck for words....
Hugs Rachxx

tessa sa...

nyyyyyydelig kort!! du er så kreativ at jeg tror jeg dåner! hva med en toturial på hvordan feste det båndet du hadde pengene i??? *smileveldigfint*

anne jorunn sa...

Noe så fantastisk nydelig!! Dette er det lekreste kort jeg har sett noen gang!!!
Ha en kjempefin dag!
Masse klemmer fra Anne Jorunn:-)

Bodil sa...

Du er helt ENORM Anita!!! Blir like målløs hver gang jeg er innom bloggen din. FANTASTISKE KORT!!!

Klem fra Bodil

Gunilla/Nilla sa...

Hallo på dig vännen!

Nu har jag suttit en lång stund och kikat på ditt underbara kort med alla fantastiska detaljer, mållös!!! Det är riktiga konstverk som skulle passa bakom glas och ram.

Själv sitter jag här och försöker fått till ett kort. Det vill sig liksom inte riktigt. Tur att du uppdaterat din blogg så jag fick ett härligt brejk.

Sköt om dig och ha en fin helg
kram/Gunilla

Hannemor: sa...

WOW og Trippel WOOOOOOOW
Det er et fryd for øye og stikke innom din blogg.

Hilsen Hannemor

Karialov sa...

så utrolig stilig boks.
kan tenke meg at den blei skikkelig populær. :) :)

har en liten award til deg i bloggen min. :) :)

-Karianne-

annes paperfun sa...

Noe så utrolig lekkert kort!!!
Og så flott gjennomført. Nydelige farger og masse flotte detaljer.
Takk for inspirasjon. :o)

Og takk for koselig kommentar i bloggen min.
Klem fra Anne

Lim sa...

Oh WOW Anita. This card is stunning!. You impressed me every time that I visit your blog. It's amazing how talented you are. I'm happy every time that you post some new card because I know is going to be spectacular.
Thank you for visiting my blog. I love yours.
Hugs,
LIM

Camilla sa...

*Sukk* Anita!! Dette er så gjennomført og vakkert!! Helt fantastisk!!:)
Ha en fin kveld!!
Klemmer fra Camilla.

Turid Mari sa...

Herlig kort som alltid, Anita :)
Såå mange nydelige detalja!!
Åsså den herlige lille pusilusken like det ;):)

Klem fra Turid.

Linda sa...

Det er et helt fantastisk flot kort du har lavet. Det er helt vildt så mange detaljer du har med.

~*~Sandra~*~ sa...

Beautiful !!!!
Wow !!
Beautiful !!!

Rita sa...

For et kunstverk. Må si som de andre her at du er bare så utrolig dyktig. WOW :)

Sonja sa...

Utrolig flott det du lager!!!

Ha en fin helg!

Eli sa...

Helt utrolig hva du klarer å trylle frem, Anita. Jeg er virkelig imponert!!!!!!!!!!!!!!
Nydelig er bare fornavnet på dette her.

Klem

Torill sa...

Tusen tusen takk for utrolig koselig kommentar på bloggen min! Det varmet noe veldig!!!

Og så kommer jeg på siden din - og så ser jeg det nydeligste kortet - ever! Du er bare så rå!!! Vet ikke hvordan jeg skal få sagt det, men du er så god på dette. Du bærer den tittelen din til fulle!!!!

du skal få en ny tittel av meg - DRONNING!!!!
klemmer fra meg

Kristine sa...

Ååååå, Anitaaaaaa!
Dette var et veldig lekkert grønt kort.
Så masse lftte detaljer. Men det aller floteste var jo måten du har rullet pengene på! RÅSTILIG!!!!

Håper du får en aldeles flott helg;)
Klem fra Kristine

Karin sa...

Bare SÅ gennemført flot! :-)

Gunhild sa...

Dette kortet er bare helt fantastisk!! Så delikat, harmonisk, og spennende på en gang!

God klem fra Gunhild

Nikki Fairbairn sa...

Oh Wow Anita, your blog is just amazing and your creations are stunning, so much wonderful detail and love goes into your cards, Your cat is also sweet and also looks like out cat Gemma, I look forward to coming back to visit you, Hugs, Nikki x

❤ Kaia sa...

Wow. Nå ble jeg helt stum av beundring. Så lekkert, og så mange lekre detaljer.....
Jeg bøyer meg i støvet.

Ha en superfin dag ;-)

Ellen Karin sa...

Gud, dette var bare så nydelig. Tror jeg må se på det mange ganger for å få med meg alle detaljene. Så utrolig flott satt sammen og vel komponert. Blir helt målløs jeg....
GRATULERER

Eli sa...

Takk for de koselige kommentarene i blogen min, det varmer.
Men jeg har langt igjen til å nå deg da.Kanskje jeg kan "slå" deg på lappeteknikk......

Ha en riktig fin helg, Anita!

Ps. gleder meg til et kurs med deg i en senere anledning også, for det håper jeg virkelig å få annledning til.

Klem

Anonym sa...

Hej där,
jag får lov att hålla mig fast i stolen för att inte trilla av. Mama Mia, vilka grejer du gör. Jag är helt betagen. Scrollen snurrar ännu.
Vackert är inte ens förnamnet.
Du är superduktig!

Kram o trevlig helg

PS Kika i min blogg om du är intresserad, de finns på norska också

Heidi sa...

WOW og WOW atter en gang Anita. Dette var jo bare en drøm av et kort da - skikkelig lekkert. Og den ideen med de sammenrullete pengene likte jeg veldig. Den er notert ned bak øret til en annen gang. Fantastiske detaljer og farger. Heldige jenten som får dette ja.
Slutter meg til tessa som ville ha en toturial på hvordan du festet det båndet til de pengene-please.

Ha en strååååålende helg

Klem fra
Heidi

Unknown sa...

.........ja kor skal eg begynne........???? Er fullstendig stum av beundring!!!!!! Wow...
Så ufattelig vakkert kort, lekre detaljer og herlige farger....og... den "pengelomma" var berre regelrett genial!!!!!!!!!!!!!!
Du er så kreativ og eg blir alltid like imponert!

Ha ei kjempeflott helg!

Klem,
Jorunn

Hege sa...

Så utrolig gjennomført lekkert. Hva kan man si??? Annet enn at du er til stor inspirasjon og at du er fantastisk kreativ!

hjemme bra sa...

Jeg blir stum av beundring når jeg kikker på kortene dine, Anita. Og det er ikke tull! Du er kjempe, kjempe, kjempe dyktig! Så mange detaljer. Nydelig fargesamensetning. Du er bare "helt konge". Knall bra!!!

Daniel August sa...

Wow!

Kjempetøft kort Anita.. digger stilen din... Er veldig glad i Stempelglede-stempler selv.. og bruker dem masse.. mest retroblomster det går i da.. :P

Mvh
Daniel

Anita sa...

Så kuult!!
Kan hende jeg må "stjele" ideer her gitt!!

Klem

Alina sa...

It's just perfect, Anita! Thanks for inspiration!
Have a nice weekend!

Aud sa...

Helt utrolig vakkert kort, Anita!♥♥♥
Nesten så man ikke kan tro at det kan lages så nydelige ting, men er det noen som kan, så er det du!

Jeg bøyer meg i støvet, det var en nytelese å se på kortet første gangen, og jeg har vært innom her mange ganger de siste dagene, for å se på det igjen og igjen - og jeg liker det bare mer og mer for hver gang!!!

aase sa...

Utrolig kult Anita, du er rå!!!

Lenge siden jeg har vært her, men du er aldeles ikke glemt!!!

klem aase

Cathrine sa...

dette kortet var superfint!!! så nydelige farger, og forsiden var helt fabelaktig!! sirkelen med bildet, swirlsene og blomstene... wow!! og så stilig med pengene inni *veldig inspirerende* takk!

Eva (Fister) sa...

Wow hvor er det bare et flot kort!

Oxana sa...

WOW!!! Utrolig VAKKERT kort!!! Hilsen Oxana

Hanne sa...

Å huliattentei, Anita, du slutter aldri å verken overraske eller imponere, men ikke minst inspirerer du så masse!! Du verden, så flott kort, fantastiske detaljer, så genialt med de sedlene som sigarer, får bare håpe mottakeren ikke begynner å røyke dem *hihi*

Jeg skal i gang med kurs, og så er jeg plutselig helt inntørka på idéer, så nå tenkte jeg å snoke litt i bloggen din, det pleier alltid å hjelpe :) Altså, idéene er der, det sa bare stopp når jeg skulle lage dem, hvis du skjønner. Jaja, whatever - jeg snoker litt uansett :)

Ha en kjempefin uke, vennen min!
Klemmer i fleng :)
- åsså så nuuudelig Sheeba er da *smelt*

Anonym sa...

alltså!! jag sitter här..å jag är totalt stum!
Otroligt vackert å välarbetat!!
det finns ingen i din klass vännen!
Du är sjuk duktig på det du gör!! *impad till tusen*
Jag kanske kommer sno lite av din idé..måste göra ett bröllopskort till i helgen å jag ORKAR INTE färglägga ett brudpar..(men det blir det säkert ändå..) Smart lösning med sedelhållarna!
många kramar Petra

Hege-Annie Simonsen sa...

Takk for kjempekoselig kommentar i min blogg!! :))) Setter stor pris på det. Du er jo en sann ener i denne hobbyen!! :))
Takk for inspirasjonen og alt du deler!! :))) Blir mange ganger målløs, over all kreativiteten og alt det flotte øynene får hvile på her inne hos deg!....

Ønsker deg en alle tiders dag!

*Klem*, Hege

Anonym sa...

Du er bare så flink Anita. Et oppkomme av ideer og lekre detaljer. Blir så inspirert av deg. Alt du gjør er bare så gjennomført.Håper du kommer tilbake med kurs i Ski snart. Skikkelig lekre stempler du har brukt her.
Klem fra
Mette

Kortmanitove sa...

Dette var bare så gjennomført da! Helt herlig kort Anita....
Tove

Maya sa...

Hei vennen :)
Jeg har gitt deg en award,du finner den i bloggen ;)

Klemmer fra Maya

Alex. sa...

Hi Anita!
The card is beautiful!!!
Hugs
Alex.

Anne sa...

Du verden for et nydelig kort du har laget. Dette er noe av det fineste kortet jeg noen gang har sett vil jeg tro. Så masse flotte detaljer og så gjennomført og flott. Kjempestilig med de pengene som du har rullet sammen som en sigar.

Utrolig kreativt og lekkert. Du er jammen meg en DYKTIG kortlager.

Anonym sa...

Du gör så fantastiskt ljuvliga kort Anita, det är riktiga konstverk! Verkligen finurligt med lösningen för pengarna :o) Jag har självklart beställt dessa underbara grunge-stämplar, längtar tills de kommer. Ha det så bra!
Kram Agneta N

Meretekj sa...

Du inspirerer meg veldig!
Det var din blogg jeg beg. å være innom da jeg starta meg kortlaging.
Se i bloggen min,har en overraskelse til deg der.

Ruth sa...

dåne-dåne-dåne for ett nyyyyydelig kort! Som vanlig spekket med gjennomførte nydelige detaljer! Du er bare sååå flink!

Takk for en kjempetrivelig helg! Håper det blir flere anledninger, le
nge siden jeg har hatt det så morro, og sugde til meg inspirasjon av både deg og Maya!

Klem.

Rønnaug S. sa...

Noe så nydelig. Kjempefine kort. Og den ideen med "sigarpenger" - kjempe ide!!!

Kirsten Aune sa...

Hei vennen!
Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært inne og kikket på dette kortet. Det er bare såååå delikat og nyyyyydelig! *sukk*
Du har nok designet en ny mote, når det gjelder å lage pengekort heretter!! ;) Er rimelig sikker på at mange vil adoptere denne løsningen! Det var bare sååå genialt og sååå lekkert!!
Ha en strålende kveld, vennen!

Klemmer i massevis!

diana68 sa...

wauw Anita....you've been making gorgeous cards !! It's a joy to look at them...

hugs Diana

Eli sa...

Tusen hjertelig takk for de koselige kommentarene i bloggen min, det varmer en amatør som meg.

Men du er fortsatt mitt største forbilde, Anita!

Klem

Eli sa...

Glemte å kommentere fargelegginga mi sist jeg var her. Det er ikke noe rart at den er som den er, har jo lært av en viss Anita da......

Eli sa...

Har en overraskelse til deg i dag også jeg, det er bare en måte å vise at jeg beundrer det du gjør....

Torill sa...

Hei igjen! Du har forresten fått en award av meg:-) klem klem!

Camilla sa...

Nu har jag varit här 1000 ggr.
Vill titta igen på dit fina kort.
och så vill jag passa på att ge en kram och önska dig en härlig helg...
Kramar Camilla

Anita Thorsen sa...

Hei Anita og takk for sist. Det var koselig å få treffe deg og beundre maleteknikken din på nært hold. Jeg er meeeget imponert. Vi treffes vel snart igjen på treffet i Ski?
Tusen takk for fine ord i bloggen min.
Og du, det grønne kortet var bare NYYYDELIG. Du har et øye for detaljer :)

Riktig god helg :)

Klem fra Anita

Hege sa...

Tusen takk for hilsen i bloggen min Anita - setter veldig pris på omtanken din!

Klem

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

gosh anita,
this is amazing!!!
i love every single detail of your work.
thank you for sending me goodies :-)
have something on the way for you too :-)
hugs
claudi

Ulrika sa...

Helt otroligt vackert, alldeles som det brukar vara när du har varit i farten. Tack för inspirationen!

Sanna F sa...

Anita! Du är fantastisk!!! Helt underbart kort! Man blir helt stum !
KRAM

Tonje sa...

Steike så mange kommentarer du har fått, men jeg skjønner det jo med de utrolig vakre kreasjonene du lager!! Dette var jo fantastisk flott!! Så mange detaljer! Jeg blir helt målløs her jeg sitter. Du er en ener!!!

KAT sa...

Beautiful - all the intricate details!!! Your friend will be very lucky to receive this! Love the combination of the paper, swirls and the flowers!

Jennifer sa...

What an absolutely stunning card! I found your blog by reading about it on the Inspirational blog, and I'll be back b/c I've added you to my Google Reader.

Salte sa...

Wæææ - gosj noe så sinnsykt lekkert!! Du er og blir - helt suveren!

Lena sa...

Åååå Anita - så fantastisk flott! Nok et praktverk fra deg:)

Klem Lena

Ingvild Bolme sa...

Ååååhhhh... *dåne*.... *dåner litt til* Gu så lekkers Anita! Som vanlig fra deg da men... ;-) Bare DIGGET lommene til penger og så fint sedlene var rullet inni der... Nydelig alt i sammen!

Elzie sa...

Hej Anita!
Jag har inte varit inne hos dig på ett bra tag märker jag. Så mycket fint du gör. Kan mycket väl förstå att du blev DT hos Stempelglede. Sen att ni målat huset så snyggt. Det ser ut som ett helt annat hus. Och kissekatter har du. Ja, som sagt, mycket längesen jag var här...
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

WencheP sa...

Hva kan man si! Det er jo bare å si WOW hele veien. Du er så utrolig dyktig og dette var helt utrolig lekkert. "pengensigarene" var en kanonbra og kul idè!

WOW!

teres sa...

Funnes det världsmästerskap i kortmakeri så skulle du ta hem guldet, alla gånger. Helt fantastiskt, jag blir alldeles förstummad när jag ser dina underbara kort!!!!!!

Kristine sa...

For et nydelig kort! Utrolig mange detaljer. Her kan man jo bare se og se og se, og stadig oppdage noe nytt!

Hege-Annie Simonsen sa...

Ta en titt inn i bloggen min - det venter en liten ting på deg der!

Ha en flott dag! :) klem

Nyten sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Moia sa...

Hei og takk for sist. Dette "pengekortet" var bare wow, jeg har ikke ord.Jeg har noe til deg på bloggen min. Klemz fra Ann-Margret

Just Ducky @ Heart! sa...

Anita--WOW. This card is amazing. I love everything about it. Beautiful job as always!

Yvette

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...