Godisbag

Her er en liten godisbag som jeg begynte på når jeg var på Hamar-treffet. Tanken var å gi den til Kirsten som takk for at hun er så snill og arrangerer. Vel, Kirsten fikk til slutt godisbagen...etter langt om lenge...og lenger enn langt. Posen ble fylt med en salig blanding av masse sjokolade (selv om jeg i grunnen syns at posen rommet skuffende lite ;-)).

Her er forsiden av posen. Jeg har maskert hÄnglarmotiv inni de nye stemplene til Norsk Stempelblad. På kanten av panelen har jeg brukt stempel fra Stempelglede.

En zoomet detalj...

Nydelige hjerter fra Unik Hobby...

Baksiden...

En liten hilsen til Kirsten...

Inspirasjonen og idéen til denne flotte godisbagen er hentet fra Stampinacademy.

16 kommentarer:

Lene S sa...

Wow....så lekkert! Og så godt sikkert LOL

Takk for sist, veldig hyggelig å treffe deg igjen på messa :o)

❤ Kaia sa...

Sååå fiiiin den var. Nydelig papir og farger.

Turid Mari sa...

Nyydelig, Anita!!
Du e så go på å bruke spennanese detalja på prosjektan dine!!
Trur detta e en koseli gave å få, så æ trur æ må prøve mæ på nåkka sånt snart.. Kan jo være en koseli gave te jul.. Kanskje me litt heimelaga konfekt :)

Nydelig i allefall!!

Håpe at du har det bra!!
Stor klem fra Turid.

Scrappelise sa...

Hei igjen! Demoen din på messa var kjempebra, endelig skjønte jeg pointet med dongeribuksa også. he,he.. Og den goodibagen, er bare å si at den er nyyydelig!

Camilla sa...

Hejsan Anita!
Hoppas att mässan var bra...
Och att det gick bra för dig med.
Vilken härlig påse du har gjort.
Är så roligt och mysigt att titta in till din lilla vrå för att se vad du pysslar med..
Kramar i massor:
Camilla

Aija sa...

You are so talented, these look really fab. I love your colouring and style.

Heidi sa...

Utrolig lekkert! Et lite spørsmål-hvor får du tak i de posene egentlig?Og hva er målene på de?

klem fra Heidi

Anita Hagen sa...

Tusen takk kjære dere. Dette er ren vitamininnsprøytning for meg =)

Heidi: Jeg husker ikke helt hvor jeg kjøpte de, men jeg vet at både Minne-Hjørnet og Unik Hobby selger sånne. Jeg kjøpte av sistnevnte på messa nå i helgen, 1 pakke á 50 stk til 49,00. Størrelsen bare tilpasser du selv. Jeg kan fortelle at panelen/kartongen måler 23,5 cm. Husk å beregne plass til hanken. Posen kan du bare skjære til i toppen.

Lykke til =)

Ha en super tirsdag videre!

Anita Hagen sa...

Her er en link direkte til papirposene (Paper Bags) som Unik Hobby selger. http://www.unikhobby.no/product_info.php?products_id=2757

=)

Maya sa...

Ikke annet å si enn NYDELIG!

sophia landry sa...

These are gorgeous Anita! I love how you took a simple project and dressed it up so elegantly. I just went out and bought those two sets of stamps for the frame. I am blaming you because you gave the link lol.

Maya sa...

Åhhhh denne er jo rett å slett bare lekker!!
Du er virkelig en mester innen faget,Anita!!

Stor klem fra Maya

Heidi sa...

Lurer bare litt på en ting til jeg.....er litt grønn når det gjelder enkelte ting skjønner du :0)
Hva gjør du når du legger flere stempler sånn oppå hverandre på ett motiv?
Håper du skjønte hva jeg mente nå.......rødme.

Klem fra Heidi

Heidi sa...

Tusen takk for hjelpen Anita - du er en knuppelupp!

Klem fra Heidi

Sanna F sa...

Helt otroooooooligt fiiiiiin!

Kirsten Aune sa...

Hei vennen!
Tenk at jeg er den lykkelige eieren av dette kunstverket!! *smiler-fra-øre-til-øre*
Tusen, tusen takk kjære deg! Jeg skal love deg at den har fått mange beundrende blikk av de som har vært innom - for ikke å snakke om de her hjemme! *klemmer*
Fredag er definitivt ukas høydepunkt, og jeg skal kose meg med sjokolade fra deg! *Juhuuu!!*

Ønsker deg en aldeles kjempefin helg, vennen!

Goooood klem

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...