En godisbag til...

Denne godisbagen laget jeg til de fantastiske damene i Norsk Stempelblad; Annie, Åshild og Eli.
Posen ble fylt med en stor pose Twist. Er jo litt hyggeligere å gi en hjemmelaget pose enn den kjedelige, tradisjonelle Twistposen. Denne posen sto på bordet til standen deres i helgen, til alles beskuelse, og du verden så gøy det var å se at den fanget sånn oppmerksomhet. Mulig det var et taktisk fargevalg som gjorde susen *knis*.

Jeg har også her brukt hÄnglarmotiv og maskert disse inni de flotte stemplene til Norsk Stempelblad.

Zoomet detalj for å vise at den fremste hÄngelen ligger limt på med 3D-tape. Dette ble rett og slett gjort for å rette opp en ørliten maskeringsbommert *plystre-plystre*. Men nok en gang har det vist seg at det lar seg gjøre å rette opp feil. Man tvinges til å tenke alternative løsninger og det liker jeg. Aldri så galt at det ikke er godt for noe!

Baksiden...
Legg også merke til det flotte stemplet fra hÄnglar & stÄnglar, øverst ved hanken. Det var mange som spurte om dette faktisk er et stempel. Det beviser jo bare hvor naturtro hÄanglar-Maries tegnehånd er. Herlig!
Inspirasjonen og idéen til denne flotte godisbagen er hentet fra Stampinacademy.

Ha en fin og kreativ kveld/natt videre!
Klem Anita

38 kommentarer:

Bente sa...

Herlig idè Anita!!!
En godispose man virkelig har lyst til å stupe ned i;=) ... eller bare ha til pynt!
Ha en flott dag!

Sonja sa...

Nydelig! Du lager så utrolig fine ting. Det er utrolig inspirerende å se i bloggen din!

Rita sa...

Disse godisbagene var eventyrlige!!

Fantastisk alt!! Og litt av et detaljarbeid, sier mye om tålmodigheten din ;o))

Takk for titten!

Berit sa...

Super flotte godisbagger!!!
Og kjekt å se ta "bommerter" løses!

Ang. stempler og stødig tegnehånd, det hjelper jammen meg på med at det er nydelig malt også ;)

Ha en fin uke!
KLEM

Gunilla/Nilla sa...

Såååå fina påsar du har gjort!
Underbara detaljer och din färgläggning är suverän.
Har precis varit inne och kikat på videon. Måste prova att göra en sådan påse till morsdag. Ska bara se om jag kan få tag i påsarna någonstans.
Ha en underbar dag
kram/Gunilla

Turid Mari sa...

Ååååh.. denna va om mulig enda finare!!! Nyydelig med så mange stempel maskert ilag!!!

Har du punch som du bruke te håndtaket eller?!

Camilla sa...

Anita!
Påsen är helt underbar.
Fylld med kärlek från dig.
Tjejerna blev säkert mycket glada.
Kram Camilla

Anita Hagen sa...

Hjælpes små mange flotte kommentarer. Tusen takk, alle sammen *god klem*

Turi Mari: Den første har jeg skåret ut med skalpell og linjal, mens denne posen har jeg skåret ut med Silhouetten. Vet at det finnes sånne puncher også, men jeg har tilgode å se de her i Norge enda. Rop gjerne ut, dersom jeg har feil for jeg skulle gjerne hatt en sånn :-) Vet i hvertfall at Stampin' Up har sånne puncher.

'Nitaklem

Annette sa...

Helt nyyydelig!
For en god idé til Twistposene!

Trine sa...

Hei!

Knall fin pose! Kjempe idè!

Hilde sa...

Anita. Det er en glede å se alt det flotte du lager. Nydelig med de harmonerende fargene. Det er en fryd for øyet å se dine arbeider. Klem til deg fra meg.

Heidi sa...

Nydeligere kan det vel ikke bli!
Gjett om jeg har lyst til å lage slike nå da.

Klem

Solveig sa...

ÅÅååå men denne var nydelig!!!
Herlige farger og kjempefint malt!!
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Sjukt läcker godispåse!!!! WOW WOW WOW!!!!!
Du är galet duktig vännen!!!
Kramisar Petra

Maya sa...

Tviler sterkt på at det var fargebruken som gjorde at folk stoppa opp....den er jo rett og slett nydelig og heldige heldige de som fikk en slik vakker sak!!

Maya sa...

Noe så utrolig lekkert!
For en glede og ikke minst ære det må være å få ett slik kunstverk!
Helt utrolig nydelig malt!!

Lekkert,lekkert!

Stor klem fra Maya

teres sa...

Men den är helt fantastisk....dina alster är rena underverken, wow!!!

Anonym sa...

Helt underbart vacker!!(som vanligt när du är i farten Anita!!)
Har kikat fram och tillbaka på dessa vackra påsar, kan inte sluta titta.
Ha en underbar kväll/Kram Marie-Louise

Steinbokkjen ;o) sa...

WOW så utrule flotte ting du laga. Super inspirerande og kjekt å kikka i bloggen din. Kjem nok tilbake på visitt her ja! Så heldige dei som får kort av deg e då... Koooz deg!
No ska eg finna ukebladet og lesa litt - e visst litt på etterskudd der skjønna eg..

Inger-g sa...

Sukk, stønn, kjempefin!

Artig å treffe deg igjen på messa. Du er akkurat like blid og hyggelig som jeg trodde du skulle være før jeg dro til Ski på kurs:-)

Har du fått de nye hÄnglarne å kose deg med enda, eller? Gjett om noen gleder seg til de kommer!

Ha en flott kveld.

Alina sa...

your creations are so beautiful , Anita !
Regards from the Netherlands , Alina

Sinikka sa...

Gud, vad fina dom är!!!! Det måste man ju göra nån gång.
Sinikka :-)

Nunne sa...

Godispose! Hmmmm.....til å spise opp, både innholdet og POSEN!
Nydelig påskekort du har laga, og vist oss, et sted langt der nede på bloggen
........................................................
Anita, du er FLINK!
God natt til deg.

Ann Hedvig sa...

Nyyydelige godisbager du har laget Anita! Atter en gang må jeg bare bøye meg i støvet for nydelige fargelegging, og ikke minst fargesammensetning.

Virkelig priviligert de som mottar slike kunstverk som dette.

Lene sa...

Nydelige poser! Ser nå at jeg bare må få kjøpt meg de siste stemplene fra H&S:) Og så har jeg så mange små poser, som blir for små til å lage posekort, men jeg kan jo lage godisbag!:) Tusen takk for ideen;)
Har du kledd posen med mønsterark?

Klem Lene

Annie S sa...

Tusen tusen takk for at du laget denne posen Anita, den ble virkelig beskuet av både oss og våre kunder. Den er bare sååå nydelig. Og jammen er jeg ikke heldig som har den her hos meg - spørs kanskje om det er like mye twist i den ;)

Ikke bare er borden til H&S naturtro, men det er litt med fargeleggingen å gjøre også. Ser jo nesten ut som om den går i ett med posen. Knall dyktig er du!

Håper det gikk bra på kampen på søndag.

Gleder meg til vi sees igjen!

Klem

Annie S sa...

Ang word window punch så har jeg vært i kontakt med ei som selger Stampin' Up i USA. Hun fortalte at de ikke har lov til å selge til utlandet :(

Vi får mase slik at noen andre snart starter produksjon av slike :)

aase sa...

WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW
Dette er ikke reklame for barnekl'r WOW,men en stor WOW for alt det lekre som befinner seg i denne fantastiske bloggen!!! De fantastiske posene du har laget!!!!!!!!

Sanna F sa...

Å vilken fantastiskt fin påse du gjort!!!!!

hjemme bra sa...

For en flott ide med de godisbagene! Disse her som du har laget var nydelige! Takk for alt du deler med oss her ute...

Lim sa...

WOW!!! This is stunning! Superb!. The color looks so vivid. I love it, love it , love it!!
WOW!!
Hugs,
Lim

Petraso sa...

Så flott at jeg blir så impomert att jag ramlet av stola min......

Du är SÅ fantastisk duktig!!!!!!

Unknown sa...

Wow...Begge desse godisbagane er berre til å dåne av....Utrulig lekre!! Nydelige farger og nydeligt fargelagt som alltid, Anita!!
Du er og blir en mester!!

Klem,
Jorunn

Mokkan sa...

Så mye nydelige ting du lager,den gaveposen var jo bare helt super:O)

Karin sa...

Åhr.... du er bare SÅ dygtig :-) falder helt hen over de lækre poser :-)

Anonym sa...

Nydelig goodis bag.... Det er ikke bare tegne hånden som får dette stempelet til å se ut som ekte bånd, det er også herlig fargelegging som gjør at det får en så fin dybde. Nydelig, det samme er jo de "menneskene", bare såååå utrolig lekkert.

Bodil sa...

Du er bare helt RÅ!!! DIGGER stilen din!!!

Klem Bodil

Sandra sa...

Den är ju bara så läcker!!!!! Helt mållös!!!!!!

Kram Sandra

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...