Kreftsyke Shane Berhier..

Ble så rørt over viljestyrken til denne gutten at jeg bare måtte legge ut oppfordringen her også. Innlegget har jeg hentet fra bloggen til hÄnglar & stÄnglar:

Shane Berhiner en kille från Kanada som fyller 8 år den 30 maj. Han lider av akut lymfatisk leukemi. Han vill komma med i Guinness rekordbok. Då behöver han 350 miljoner kort.

Du kan lese mer om han i aftonbladet eller Shanes wish.




Kortet kan sendes til:
Shane Bernier
PO Box 484
Lancaster, Ontario
K0C 1N0
Kanada

Dette tipset har jeg som nevnt hentet fra boggen til hÄnglar & stÄnglar, og dersom du lager et bursdagskort med hÄnglarstempel kan du maile det til hanglarklubben@gmail.com så publiserer de det i bloggen sin. Dette innlegget finner du her.



***
Her er min bursdagshilsen til Shane
Forside: Motivet av gutten og bladene er fra hÄnglars sommerpakke. Hjørnestemplet er fra Stempelglede og teksten/bokstavene er fra et alfabet jeg har laget stempel av selv. Teksten på tagsen har jeg skrevet for hånd (uuuuææææh, skummelt. Jeg pleier aldri å bruke min egen håndskrift på kortene).

Innside: med bursdags-/lykkehilsen til Shane

Bakside: Hovedmotiv her er også fra sommerpakken til hÄnglarna.

Ingen kommentarer:

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...