13.05.2007

Konfirmasjonskort igjen..

hm, er visst inne i en skikkelig grønn periode....

Var på Make'n Take hos Kin Flicks i går og der lærte jeg denne tøffe teknikken med å dekorere ATC'er med Distress-farger. Lekte meg litt litt med diverse farger, stempler og motiver og vips, så hadde jeg et motiv som passet perfekt til konfirmasjonskort.

Forside:

Innside: På innsiden av pengelommen har jeg stemplet med et egenprodusert stempel av norske penger. Ganske tøft stempel, og veldig passende til sånne formål.
Bakside:

15 kommentarer:

Stine sa...

Wow-det kortet var bare råflott!! Skikkelig stilig med distress, og herlige farger du bruker! Og så lurt å bruke ATC'er på kort. Lagde noen for lenge siden, kanskje jeg må lete de fram igjen og herme litt etter deg! :)

Diana sa...

You are a great stampler Anita, the colors are lovely...
hugs Diana

Tanja sa...

Åååååhhh...vad fiiint! Dina kort är fantastiska!!!

Tack för kommentarerna i min blogg - stor kram!

Trine sa...

Takk for titten, her var det mye fint å se på! Blir inspirert!
Kortene dine er så behagelige å se på, med sammstemte farger og koselige oppsett!

Sanna F sa...

Jätte jätte vackert kort!!!!!

Christa sa...

Wow Anita, I love your cards!! You certainly have your own style and I like it a lot!

Lena sa...

*stønn og dån og pust og pes*
Og bøyer meg i støvet!!! For ett utrolig lekkert konfirmasjonskort!!!!

Hege sa...

Hva skal man si???; FANTASTISK!!!!

BEATA EWA sa...

Det kortet er like fantastisk som alt du lager, Anita! Det er alltid med forventninger og glede jeg stikker innom bloggen din!!

Klem fra Beata.

teres sa...

Himmel, du gör så mycket fint så man kan gråta ;)!!! Dina kort är konstverk.......

Sanna F sa...

Jag kikar in igen och bara säger TAAAAAAAACK för alla dina gulliga och snälla och söta och charmiga kommentarer i min blogg! Jag blir så glad av alla dina ord.... du gör mig lycklig : )))

KLEM til dig!

Aashild sa...

Måtte bare inn for å se om det var kommet noe nytt her, og for å takke for koselig hilsen i bloggen min *klem*

Håper du ikke har det alt for travelt for tiden.... ;)

Desiree sa...

Så lekkert det var, Anita! Du er så flink du!

Anne sa...

Kjempeflott kort ! Virkelig vakkert :)

Unknown sa...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...