Konfirmasjonskort igjen..

hm, er visst inne i en skikkelig grønn periode....

Var på Make'n Take hos Kin Flicks i går og der lærte jeg denne tøffe teknikken med å dekorere ATC'er med Distress-farger. Lekte meg litt litt med diverse farger, stempler og motiver og vips, så hadde jeg et motiv som passet perfekt til konfirmasjonskort.

Forside:


Innside: På innsiden av pengelommen har jeg stemplet med et egenprodusert stempel av norske penger. Ganske tøft stempel, og veldig passende til sånne formål.


Bakside:

14 kommentarer:

Stine sa...

Wow-det kortet var bare råflott!! Skikkelig stilig med distress, og herlige farger du bruker! Og så lurt å bruke ATC'er på kort. Lagde noen for lenge siden, kanskje jeg må lete de fram igjen og herme litt etter deg! :)

diana68 sa...

You are a great stampler Anita, the colors are lovely...
hugs Diana

Anonym sa...

Åååååhhh...vad fiiint! Dina kort är fantastiska!!!

Tack för kommentarerna i min blogg - stor kram!

Anonym sa...

Takk for titten, her var det mye fint å se på! Blir inspirert!
Kortene dine er så behagelige å se på, med sammstemte farger og koselige oppsett!

Sanna F sa...

Jätte jätte vackert kort!!!!!

Christa sa...

Wow Anita, I love your cards!! You certainly have your own style and I like it a lot!

Lena sa...

*stønn og dån og pust og pes*
Og bøyer meg i støvet!!! For ett utrolig lekkert konfirmasjonskort!!!!

Hege sa...

Hva skal man si???; FANTASTISK!!!!

Beata Ewa sa...

Det kortet er like fantastisk som alt du lager, Anita! Det er alltid med forventninger og glede jeg stikker innom bloggen din!!

Klem fra Beata.

teres sa...

Himmel, du gör så mycket fint så man kan gråta ;)!!! Dina kort är konstverk.......

Sanna F sa...

Jag kikar in igen och bara säger TAAAAAAAACK för alla dina gulliga och snälla och söta och charmiga kommentarer i min blogg! Jag blir så glad av alla dina ord.... du gör mig lycklig : )))

KLEM til dig!

Åshild sa...

Måtte bare inn for å se om det var kommet noe nytt her, og for å takke for koselig hilsen i bloggen min *klem*

Håper du ikke har det alt for travelt for tiden.... ;)

Desirée sa...

Så lekkert det var, Anita! Du er så flink du!

Anne sa...

Kjempeflott kort ! Virkelig vakkert :)

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...