Gavetine

En søt liten gavetine til ei søt lita jente:o)


Den nydelige hÄnglarjenta er dekorert med mønsterark. Motivet ellers er malt med Distress Reinker på 300g akvarellpapir, med akvarellpensel.


..her ser man motivet litt bedre. Har også laget et lite vindu slik at man kan få en liten sneak peak av eskens innhold.


Søte papirblomster...i råååsa selvfølgelig:o)


..og her har vi minstemann i huset, Baltuz, som er veldig nysgjerrig på hva mor holder på med.
Tenk i morgen er han 8 uker allerede. Du verden som tiden flyr med småbarn i huset:-)


Baksiden. Jeg har ikke hatt hjerte til å gjøre noe mer med dette nydelig mønsterarket.
Syns det er mer enn dekorativt nok som det er.


Esken åpnet!

Her finner du malen til esken.


Ha en fin dag videre!

Klem fra Anita

43 kommentarer:

Mim... sa...

Du gör så otroligt fina saker, tittar ofta in hos dig för att få inspiration.

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Nydelig gaveeske... Skjønner ikke hvordan du får til alle disse lekre kreasjonene!

Ha en fin tirsdag
Klem fra Gøril

MonaV sa...

Jeg tror kanskje jeg har sagt det før, men absolutt alt du lager blir bare så flott!!
Takk for masse inspirasjon.

Louise sa...

Lekkert, Anita :o)
Er det en sissix die du har brukt til esken?
Hilsen Louise

Randi Th. sa...

Denne esken var bare utrolig lekker! Så flott pyntet og nydelige farger.
Jeg bare MÅ kommentere katten: HELT UTROLIG NYDELIG!!! Jeg er så utrolig glad i katter!!!
Ha en flott dag!
-klem-

Victoria's blogg sa...

Kjempelekker eske Anita! Skulle likt å ha hodet ditt med alle disse ulike kreasjonene;)

Klem fra Victoria

❤ Kaia sa...

Nydelig gaveeske !!!!
Og nydelig babypus. Herlige tegninger på han, grå med striper er såååå flott...
Klem fra Kaia

Anonym sa...

Så flott eske!

Ann Hedvig sa...

Lekker boks!

Og vet du, de kattene dine er bare sååå flotte :o)

Cathrine sa...

Utrolig fin blogg du har! Her har jeg mye jag kan/vil lære!

Pia sa...

wow så flot æske og lækre farver sammen og flot pntet og sikke vidunderlig kat, så sød

Viddan sa...

Så otroligt fin!! Kram, Lena

Anita Hagen sa...

Tusen takk for koselige kommentarer, alle sammen:-)

Louise: Nei, det er ikke en sissix die. Jeg har lagt ut en mal dere kan bruke. Se nederst i innlegget:o)

Ha en fin dag videre!

Klem fra Anita

Janniche Drivdal Eriksen sa...

kjmepe nydelig gave eske! og den lille søte pusekatten også!

Anne Marit sa...

Utrolig fin eske, Anita.
Du er sååå flink!
Varm Klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempelekker gaveeske! :)
Og kattene som stadig viser seg fram på bildene dine, sammen med papirkreasjonene, er bare såå søte! :) *ønsker meg så inderlig en liten kattepus for tiden*

Ha ei fin uke. Hilsen Hege

Merete/Scrappeguri sa...

Nyyydelig gaveeske! Kjempefin blogg du har, her er mye flott å lære!

Tammi sa...

She's so cute coming out of the circle...beautiful box and your cat is pretty too! ~Hugs

Astrid sa...

Hei Anita

Det ligger noe i bloggen min til deg;-)) Du må bla et godt stykke nedover siden.

Hadde så lyst til å gi den til deg fordi du er en fantastisk inspirasjonskilde og så kreativ, og fordi du lager så flotte tutorials/maler som du deler med oss:-))

Er jevnlig innom bloggen din men er ikke alltid så flink til å legge igjen kommentarer. Men hver gang jeg er innom deg smelter jeg fullstendig når jeg ser de vakre kattene du har!!
Så mange flotte bilder du har tatt av de:-))

Denne esken var utrolig flott!! Nydelig papir og så flott pyntet.

Ha en fin dag.

Klem,
Astrid

malla-me sa...

Nydelig!

BA sa...

what a wonderful tin anita
xoxo BA

Lenas kort sa...

Åååååå,denne er jo helt nydelig
:-) Ta en titt på bloggen min, der ligger det noe til deg :-) Ha en fin dag :-)

Marianne sa...

Wow - her var det mye utrolig lekkert!! Masse flott å kikke på så dukker nok opp flere ganger:-D

Anonym sa...

Nyyydelig gavetine Anita <3<3<3
Klem fra
Benthe

Marita sa...

Åååå.. Så nydelig gavetine Anita! Superskjønne farger. Heldige er de som får de flotte kreasjonene dine. :)

Marianne H sa...

Så lekker a gitt.

Articsisters sa...

Tar mig en tur via ”min bloggrunda” sida. Om du tycker det är olämpligt så plocka bort min kommentar. Det är så farligt att surfa runt för jag måste titta på det du gjort sedan sist.

Vilken fantastisk färgkombination du har på asken. Här nedan finns mängder med inspiration. Tack för den.


Jag vill bara berätta att vi har rea på Articsisters stämplar i helgen så vi får rum med de nya som kommer in. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.

Välkommen in
Lisbet
Articsisters

SasSa sa...

Asken är så underbar! Vilket jobb Anita!
Tack söta du för att du delar med dig!!!
kram SasSa

Gunilla sa...

Vilken otroligt fin ask. Den som får den kan ju ha den som prydnad för den är ju riktigt dekorativ som den är.

Fantastiskt vilken inspirerande blogg du har .

Ha en riktigt fin Helg

Hälsningar/Gunilla

Ulle sa...

Vilken läcker box. ... och vilken söt katt det är med på ena fotografiet!

Mona sa...

Award til deg i bloggen min! :) :)

Janne sa...

jeg har gitt deg en award på bloggen min fordi du er helt utrolig på det du driver med.

god helg

Anonym sa...

Hei Anita. Fantastisk mye flott du har på bloggen din. Kjempelekkert. Etter en liten titt ble jeg rask nødt til å trykke inn følger-knappen for å få med meg dine prosjekter:) Ha ei videre god helg.

Hilsen fra nord

Eva Helen sa...

WOW så flott eske du har laget!Flott papir og farger.Alt du lager er så flott!Takker for god beskrivelse og maler du legger ut i bloggen din :-)
Jeg har laget flaskekort etter inspirasjon fra deg.

Klem Fra Eva Helen

Victoria's blogg sa...

Dine lekre kort og kreativitet belønnes av meg med en liten award som ligger i bloggen min;)

Ha en fin søndag!

Klem fra Victoria

Anita Cecilie sa...

Kjempe flott og kreativt. :)

magnholia sa...

Har noe til deg i bloggen min, du har så mye fint!

Turid Nordli Johannessen sa...

...og gjett om den lille prinsessa ble glad for gaven! Esken er jo så utrolig fin, og innholdet falt virkelig i smak (bokstavelig talt) hos vesla! ;o)

♥ Kari ♥ sa...

Denne gaveesken falt jeg for! Kjempesøt var den, og nydelig pyntet!
Kjempesnilt av deg å legge ut malen til oss!! Tusen takk!!
Klemmer fra Kari

Idas Höns sa...

Helt underbar lådväska!!!
Var kan jag få tag på beskrivningen till den??
Du har en så fin blogg!!
/Ida H, Sweden

Anita Hagen sa...

Ida H: Hvis du ser helt nederst i innlegget, så ligger det en link der. Tusen takk for koselige kommentarer, alle sammen:o)

Klem fra Anita

Janne-Lise sa...

Utrolig flott eske du har laget :) Tenkte å forsøke meg på en selv, men linken du har lagt ut virker ikke :)

Er ofte innom deg for å se alt det fantastiske du lager :)

Anonym sa...

Tack för en fin mall!

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...