Julegave-prosjekt

Jeg hadde store planer om å være superflink til å lage julekort, pakkelapper og julepynt...
Ettersom tiden gradvis løp fra meg, med meg hengende på slep,
begrenset det seg selv til å bli kun pakkelapper og litt julepynt;-)

Her henger navnelappene i påvente av at julepresangene skulle bli ferdig innpakket.


Fikk helt dilla på sånne rosetter. De er jo så dekorative og geniale.
Du finner en fin tutorial på dette her.



Genial gaveeske fra Kitchn med Julekaffe, Nøtter og frukt, og brente mandler.
En koselig og skikkelig julete vertinnepresang.



- ♥ -

 Dette nydelige motivet er fra Stempelgledes kolleksjon; Vintage Christmas


Baksiden av pakkelappene (beklager litt dårlig kvalitet på bildet).
Har fått helt dilla på denne nydelige fonten, og for ei med fullstendig hjertedilla,
så passet det ekstra fint at fonten inneholder et nydelig ♥ Love it!
Fonten heter forresten Jenna Sue og kan lastes ned her hvis du ønsker.

Ha en fin dag videre / Have a nice day :)


11 kommentarer:

❤ Kaia sa...

åååååå så gøy at du er inne i bloggverdenen igjen.
Har virkelig savnet alle de flotte kreasjonene dine...
Nydelige gavelapper, og kjempeflotte julepresanger...
Gleder meg til mer inspirasjon

Camilla sa...

Guri, så himla lekkert! :D

Hanna sa...

Du är helt otrolig, Anita, WOW, vilka julklappar! Ska spara länken till det här inlägget så jag kommer ihåg det till nästa jul ;)

Underbart fint med rosetterna på paketlapparna, såå fint! :)

Ha en fin dag!
kram,
Hanna

Monica sa...

Gleder meg til å se hva du ha laget "offline".
Kjenner følelsen, men det er ingen ting å være redd for. Vi er alle glad du er tilbake.

Inge Groot sa...

Awesome creations Anita, love the little bells in combination with the rozettes!

Pernille sa...

Jeg ble så glad da jeg så det var liv i bloggen igjen!! Du lager så masse flott, og det er alltid så flott inspirasjon å finne her. Disse juleprosjektene var kjempeflotte!! Gleder meg nesten til å pakke inn julegaver igjen :) Dåpsprosjektet i forrige innlegg var også kjempeflott. Gleder meg til å følge deg videre, og ønsker deg et flott kreativt år :)

Anneli sa...

Åhh.. jeg oppdaget ved en tilfeldighet at du er tilbake i bligglandia :)Det er alltid så inspirerende i titte innom bloggen din! Takk for at du deler idèene dine.
Anneliklem :)

Renates hjørne sa...

Åh, så kosleig å se at du blogger litt igjen! Jeg har savnet innlegg i bloggen din, og er ofte innom å ser på de gamle:) Litt av en innsats du har gjort i pakkelappene! Nydelige var de.

Renate:)

Veronica sa...

Du anar inte hur glad jag är att du är tillbaka! Jag har längtat efter dina projekt och dina fina skapelser!

Jag hoppas du mår bra och att du finner frid och lust till nytt skapande!

Må så gott, Veronica

Tina sa...

Nydelige pakkelapper! Og så flott gavepose med de produktene fra kitch'n:-)

Sanne sa...

Så fina saker! Tack för tipset om fonten, tycker den var jättemysig!:)
Kram, Sanne

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...