Stempelglede handmade card contest - Inspirasjonskort

Her er mitt inspirasjonsbidrag i Stempelgledes konkurranse.
/Here is my contribution for inspiration in the competition.

Lag på lag med snøkrystaller og blomster...
/Layers of snow crystals and flowers ...

Inni snøkrystallen har jeg brukt 3D-lim, hvit halvperle og drysset over med hvitt glitter.
/On the snow crystal, I have used 3D glues, white half pearl and white glitter.


Bak snøkrystallen har jeg brukt wood flourishes som er svampet med Distress Vintage Photo.
/Behind the snowflake I have used wood flourish as I have inked with Distress Vintage Photo.


Matchende bakside. Jeg har skrevet ut teksten fra PC og stanset ut etiketten med spellbinders -Double Ended Tags.
/Matching back side. I have printed the text from the PC and stopped out the label with Spellbinder-Double Ended Tags.





Supplylist


Have a nice day!
Hugs from Anita

30 kommentarer:

Camilla sa...

Kära Anita!
Ett fantastiskt vackert Julkort.
Perfekt!!
Många vackra detaljer och stämplarna är otroligt vackra.
Fina färger och ett otroligt arbete.
Kramar Camilla

Randi Th. sa...

Dette var vakkert! Nydelige sarte farger.
Ha en fin dag!
-klem-

Kreativmonster sa...

What a fantastic piece of Art!

Mim... sa...

Så helt otroligt underbart, vilken komposition och vilka fina färger.

Jojjo sa...

Å så fint!
Så många fina detaljer, fint papper och fina stämplar du använt. Detta är ett rikgit konstverk :)

Sylvia sa...

Sukk og stønn sier nå bare jeg.
Rålekker kreasjon mok en gang.

Marian sa...

Hi,Anita...What a very beautifull card is this..I really like how you made those flowers look!

have a nice day,
greets from Marian

Lena sa...

Nydelig vakkert!
Klem

Maya sa...

Åhhh milde måne!!
Dette var vakkert,Anita!!
Så lekkert med snøstjernene og att de er lag på lag.
Og like nydelig på begge sider!!
Ha ei strålende helg,
klemmer fra Maya :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempelekkert!!

Maria Therese sa...

nyydelig ♥ likte kjempegodt dei stempla blomstrane ♥♥

Oxana sa...

Hei Anita! Utrolig lekkert kort!!! Mange flotte detaljer og nydelige farger. Tusen takk for en koselig kommentar i bloggen min.
Klem og god helg Oxana

Janniche Drivdal Eriksen sa...

for en flott og inspirerende blogg du har!
janniche

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Sukk... Så utrolig vakkert!! Et kunstverk!
Flott mønsterark du har laget og så god ide med snøkrystallene. har ikke tenkt på at man klippe rundt de stemplene!
Jeg tar av meg hatten for deg!

Klem fra Gøril

Papirdilla sa...

Åh, for et nydelig kort med lekre detaljer. Men det er jo alt du lager:) Nydelige stempler, hadde ikke hatt noe imot å ha dem!

Tusen takk for verdens koseligste kommentar i bloggen min. Jeg ble nesten helt satt ut,jeg:)

Klem,
Hanne

BA sa...

anita
this is stunning, so elegant, beautiful
xoxo BA

Victoria Jakobsen sa...

Nyyydelig!

mettepip sa...

Nydelig kort Anita! Så flott idè med de snøstjernene! Du er jo et oppkomme av idèer da;)
Har faktisk brukt akkurat de samme stempelene selv til konkurransen, så det var jo litt morsomt å se kortet ditt. Mitt er ikke like kreativ da;)
Ha en flott helg!
klem fra Mette

Sharon sa...

Oh wow, this is stunning. I love all the details, just beautiful.

Scrappegal Sørlending sa...

WOOOOOW!!!!!!! Er det mulig?!?!?! Så LEKKERT kort da!!!! Jeg kan kikke og kikke og kikke på det hele tiden! Lekreste jeg har sett, tror jeg!
Åssen 3d lim er det du har brukt??

Unknown sa...

kjære vene... Er det mulig????
*dån*
Noe så fantastisk vakkert... snakk om å ta pusten fra en stakkar...!!!
Nydelige farger og så lekkert med lag på lag med snøkrystaller!!!

Klem,
Jorunn

Trine sa...

Hei!
For et nydelig, rent og pent kort!
God helg

~Kjersti~ sa...

Fantastisk nydelig!

Lisa sa...

Ett otroligt vackert kort som tilltalar min passion för änglar direkt!

Ljus & Kärlek Lisa!

Camilla sa...

Åh... Så nydelig!!! Blomsterdetaljene var bare helt utrolig lekre! :) Takk for snø på bloggen tipset;) Fant det, men måtte ta det bort igjen fordi jeg har så lys bakgrunn på bloggen så det syntes nesten ikke...

Camilla

Anonym sa...

Nydelig kort :) alle kortene du lager er helt nydelige. jeg lurer på hvor du fikk tak i snøkrystallene som er rundt bildene dine? tenkte å lage julekort å ha dem rundt bildene av sønnen min :)

Iren sa...

WOw dette var bare så lekkert Anita!!! Så lekre og delikate farger du har brukt og for ei nydelig pynting! Flinka!

Klem

Liten scrapper sa...

Wow! Dette kortet er bare helt nydelig! Kom et lite "gisp" fra meg da jeg så det inne på stempelglede.no:P Helt utrolig!

Hilsen Merethe

bente_me sa...

Wow! for eit utrolig flott kort! Måtte sitte og studere det lenge for å få med meg alle de flotte detaljene:)

Anonym sa...

Du får nok mange av denne typen kommentarer, men jeg må si det; Du er utrolig flink! Jeg har nå sett på alt fra det nyeste til dette. Jeg storkoser meg når jeg blar gjennom bloggen din. Alt jeg tenker er: "Jeg skulle ønske jeg kjente deg og kunne fått et like fint kort til min bursdag, e.l.
Håper jeg en dag kan bli like flink som deg Anita! :-)
Du må gjerne stikke innom bloggen min også. Er nok ikke logget på nå, men linken er: www.ingridmarieek.blogspot.com

-Ingrid Marie

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...