Gavepose med rosettsløyfe

Nok en gavepose, laget med drikkebrikker, ja til og med samme mønsteark:-) Pleier vanligvis ikke å lage så mye med samme mønstark, men jeg hadde igjen en del rester fra messa, og syns at dette nydelige arket er alt for fint til å la det støve bort i papirsamlingen.

Har endelig funnet en fin forklaring på hvordan disse dekorative rosettsløyfene lages, du finner forklaringen her.


Og til slutt en liten oppdatering på familiefronten til de 4-beinte. Natt til tirsdag kom dette lille mirakelet til verden. Japp, det ble bare én denne gangen også.

Han er foreløpig navneløs, men jeg har noen gode hjelpere på Hamar som jeg tenkte jeg skulle høre med. De var så flinke forrige gang:o)


4-mørke og gossine små poter♥


Minst'n og Sheeba. Tenk for en luksus denne lille tassen har - hele pupperekka for seg selv!


Sheeba og storebror Grommis -ubetinget kjærlighet♥


Verdens tøffeste storebror, Grommis♥


Ha en fin dag videre!


Klem fra Anita

24 kommentarer:

Iren sa...

Sukk så søte de kattene dine er Anita!!! Får nesten lyst på ny katt igjen *lol* må bare holde igjen tjihi....

Gratulerer så mye med familieforøkelse igjen ;)

Ha en flott dag!

Klem

Iren sa...

Uffda glemte å si at det var en skjønn gavepose og skjønn den der rosetten :)

Else Irene sa...

Grattis som "bestemor" igjen, Anita!! Superskjønne alle tre kattepusene dine :))

Lekre gaveposer du har laget :))

Ønsker deg en flott dag :) Her øse, pøser det ned...

Klem!!

Trine sa...

Gratulerer med babyen! En liten Labbetuss!
De er nydelige alle pusene dine!
Gaveposen er også fin selvfølgelig.. (-:

Maria Therese sa...

så søøøt! både pus og veske..

Floral-Frame sa...

Whuaaa such sweet cats! And nice bag, too :o)

Håp sa...

Å helledussen for en herlig kattunge, og for noen skjønne katter du har :)

Er det skogkatt?

Kjempe fin veske også.

Et lite spørsmål i forbindelse med det, hvor får man tak i slike drikkebrikker?

Klem fra Linda

Hege-Annie Simonsen sa...

Lekker gavepose!!
Og skjønne katter dere har! Ønsker meg katt sjøl, men har ikke lov til å ha, her vi bor nå...
Ha en fin kveld! Klem, Hege

Unknown sa...

Hei, og gratulerer med et nytt familiemedlem... :O) Han er utrolig nydelig. Flott bilde av mamma'n og storebro også. :O)

Du lager som vanlig mye fint, følger med på bloggen din selv om jeg ikke er så flink til å legge igjen kommentar.
Jeg har totalt sperre når det gjelder kortlaging og scrapping, så da må jeg utfolde meg på andre kreative områder istedet.

Håper alt står bra til med dere alle! Klem fra Synnøve

Kristine sa...

De er de søteste i hele verden, denne søte røverbanden din;)
Gratulerer som mamma enda en gang!
Klemmer fra oss i Hardanger

Lena Katrine sa...

Nok en flott gavepose, vennen! Og den rosetten var bare råflott!

Og gratulerer så mye med enda et nytt familiemedlem - så utrolig skjønne alle kattepusene dine er!

Tusen takk for de koselige kommentarene du har lagt igjen hos meg - de setter jeg STOR pris på, snuppa!

Ha en flott kveld! Go'klem

Pia sa...

super nydelig taske, flotte farver og pynt. Ååååh så sød en lille killing

mettepip sa...

Gratulerer med familieforøkelsen!
Så fantastisk nydelig da! Har du plass til flere "kattesignaturer" på arbeidene dine nå da Anita;)

Lekker gavepose du har lagd også. Mønsterarket er kjempeflott, stilig med litt utradisjonelle julefarger også. Flott rosett!
klem fra Mette

MonaV sa...

For det første....tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min:):)
Nydelig gavepose du har laget, akkurat som alt det andre flotte som du tryller frem.
Du er virkelig en mester!!

Og søøøt pus!!!

Lene sa...

Åh, så nydelige kattepuser :)
Jeg savner virkelig å ha en katt i huset. Selv om jeg innser at min har det mye bedre på landet hos besteforeldrene mine, får jeg fryktelig lyst på ny hver gang jeg ser sånne søte små...

Forøvrig var posen kjempefin også -som alt annet du lager :)

Sylvia sa...

Fy søren så mye lekkert du lager !!
Alt er like delikat. Skulle ønske jeg hadde en liten "bit" av kreativiteten din.
Flotte bilder av nydelige katter !!

Aina sa...

Gaveposen din er helt nydelig! Og det er jammen kattene dine også *sukk* Smelter helt når en ser slike skjønne små nurk. Dette er grunnen til at jeg ikke kan "bare" kikke på sånne. Jeg tar dem jo med meg hjem :)
Synes denne lille gutten ser ut som en Jesper...:)

dorte sa...

Hej !

Fine ting som altid du laver.
Følger med på din blog med stor fornøjelse og henter megen inspiration.
Men hvor får man fat i ølbrikker- udenom på bar sef ?
Ha en fin aften.
Dorte

Lisbeth sa...

Så nusselig liten en!
Nydelig gavepose og rosetten var fantastisk, takk for inspirasjonen!!!
Klem:))

Camilla sa...

Herlighet for noen nydelige katter, både de store og den lille! :) Gtatulerer med ny "baby" i huset:)
Og så har du laget så masse fint også, morsomt å bli litt ekstra inspirert nå i førjulstida:)

Hilsen Camilla, og katten Zelda;)

Scrappegal Sørlending sa...

Så søt gavepose! Kan jeg spør hvor du har fått fatt i disse drikkebrikkene?? Jeg finner dem ingen plasser.... :)

Og for en søt liten kattepus da!! Nusk! :)

Anita Hagen sa...

Tuuusen hjertelig takk for koselige kommentarer (skal hilse og si takk fra de herlige 4-beinte også).

Flere spør hvor man får kjøpt drikkebrikker. Vel, Panduro selger disse, men er utsolgt for dem akkurat nå, ser jeg. Her er i alle fall linken til produktet i nettshoppen dems.


Ha en strålende dag videre!

Klem fra Anita

Helle Sahl sa...

For cute. MÅ smile

Agneta N sa...

Ojoj så gosiga och söta katter :o) Vi har skaffat en katt i sommar också, de är så goa och mysiga :o) Självklart gillar jag också dina alster som du gjort, mycket vackert att titta på som vanligt, tack för inspirationen!
Kram Agneta

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...