hÄnglar, vin og sjokolade

Har laget nok en vinetikett. Her er hele malen - med lomme!

HÄnglarmotivet er malt med Promarker Cinnamon, Ivory, Dusky Pink , Blush, Satin på 300g akvarellpapir. Helt til slutt har jeg 'duttet' på med litt rødt kritt i kinnene for å få frem litt glød.


Blondebånd, papirroser og selvkomponert pyntenål i asiatisk stil. Det stilige mønsterarket er fra Papirdesign - Vin og venner.


Lomme dekorert med halvperler og fylt med deilig sjokolade.


Denne søte vinflaska har jeg fått av en god venn.


Baksiden med mitt personlige stempel.


Ha en fin dag videre!

Klem fra Anita

61 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Næh, så stilig vennen! Artig med den sjokoladelommen! Nydelige farger, og lekre detaljer!

Håper du har det bra, vennen! Du skulle ha vært med til Maya - savnet deg!

Ha en fin dag videre! Go'kos

Anonym sa...

Så hyggelig gave, setter litt ekstra spiss på vinen, at det er med en personlig og hjertlig hilsen.
Håper alt er bra med deg.
Klem fra Maria:-)

Berit sa...

Å næmmen næææ! Så herlig!!!
Med ett er det en komplett gave - og jeg tviler ikke på at mottager blir i lykkerus lenge før flasken er sprettet!

Aina sa...

Fy søren, så flott! Den som får denne er jammen heldig.
Så mange fine detaljer, og plass til sjokoladen også gitt :O)

Stine Ursin sa...

Både vin og sjokolade!! Perfekt jo :o) Skjønner ikkje korleis du får plass til så masse detaljer eg. Kjempeflott blir det iallfall alltid!!

Francien sa...

What a wunderful gift!! Your friend must be very pleased with that!!..Thank you for the copie of the label!!
you made a beautyful creation!!
greetings Francien.

Gunn (Merete) sa...

Fy flate denne var flott. For en nydelig ide`.
Det er så moro å kikke i mappa di når det kommer noe nytt, for det er alltid sånne flotte små detaljer som du viser frem.
Du er virkelg bare helt unik i det du gjør.
Ha en strålende dag.

Inger Marie sa...

Ååå denne var råstilig Anita :)
Vin og sjokolade hva mer kan en ønske seg..hihi
Nydelig tag med masse lekre detaljer :)
Ha en fin dag!!
God klem

Ellis sa...

Hi Anita,

again, a very VERY beautiful creation !!
Where do you get all those gorgeous ideas from ?

greetings,
Ellis

Saskia sa...

Super!!! Great idea, lovely details!

Greetings,
Saskia

Adriana Melges Q. Weingart sa...

Lovely gift for special person/friends.
Love your idea! Great details!
Regards,
Adriana

Kine sa...

Hei Anita.

Nok et nydelig bidrag fra deg :-) Eg er berre så imponert over alt du klarer å få til. Har sett gjennom bloggen din og må berre sei at eg er stum av beundring :-)

Stå på videre!

Klem, Kine

Mote sa...

Anita I like your works!!!!

poupetteval sa...

lovely !! good idea

Min stil sa...

Hei. Det ligger en award til deg på bloggen min. Ha en fin kveld!
Klæm fra Susanne

Heidi sa...

wawww så flot ;o)

Nina sa...

Tjolahopp, Anita :)Fy fela, så lekker *dåååån* Har sittet i snart 30 min jeg og bare sett, sett og sett på alle de nydelige detaljene *sukk*Ha en fortsatt strålende onsdagskveld :)Solskinnsklem fra Nina.

May-Bente sa...

Skikkelig stilig! likte hvordan du hadde satt på lomme, den tanken har aldri slått meg.

Klem:))
PS: jeg kommer nok til å stjele denne ideen din en dag:=)

❤ Kaia sa...

Superflott.
Kjempesmart med sjokoladelommen.
Ellers så er jo både fargelegging og pynting helt suveren.
Ha en fin kveld :o)

Kim. sa...

What a lovely idea, it finish's a gift bottle off.
Kim xXx

Sinikka sa...

Det är alltid ett san nöje att tittar in hsos dig. Här finns det alltid överraskningar och så mycket inspiration.
Världsklass!!!!!!
Kram Sinikka

Eli sa...

Kjempefin, Anita, liker disse fargene, akkurat min stil.......

klem! :)

Pia sa...

wow så smart flaskekort med lille lomme til chokolade

Dawn B. sa...

This is wonderful. Great detail. Super stamping.

Kim sa...

Anita that is awesome! Love how it is also a holder and a tag all in one! Perfect combo!!! And the little wine charm is so adorable!!!
Hugs~ Kim

millamy sa...

bare så kult

Alina sa...

Perfect in any way!
Hugs, Alina

Leni sa...

åå, denen var hææærlig.. legger deg til i blogglisten min=)

Kreativmonster sa...

Though I am no fan of those stamps without a complete face, this is a genuine piece of art!

Sanna F sa...

Å vad fiiiiint!!!!
Kram

Bettan sa...

Så otroligt fiffigt med den lilla chokladfickan! För att inte tala om hur SNYGGT du har gjort det också :o)
Hoppas du har en skön kväll!

Unknown sa...

WOW!!! Så utrulig lekkert!!! Herlige duse farger og som alltid lekre perfekte detaljer!!!

Klem,
Jorunn

Anne sa...

Atter en flott kreasjon fra deg!
Utrolig lekkert.

Jeg har en award til deg i bloggen min. Det er fordi du gir meg masse inspirasjon med alt det flotte du lager!

Stempelklem fra Anne

Marie sa...

So delicious! So many fine details!

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig! Og gjennomført lekkert som alltid fra deg! :)))
Ønsker deg ei riktig god helg! Klem, Hege

Lisa sa...

Oj, vad fint du gjort. Så detaljrik. Jätte kul ide´.

Gunilla/Nilla sa...

Det var en superhärlig idé. Vin och choklad är verkligen en härlig kombination. När man sedan får det med ett så fint "kort" kan det väl knappast bli bättre.

Hoppas att du får en härlig helg med massor av vårsol.
Stor kram från mig/Gunilla
Skickade brev till dig förra torsdagen. Undrar bara om du fått det?

Terry sa...

Hallo Anita, what a wonderfull project you made, Very beautifull. hugs terry

Bendichte sa...

Hei Anita - Her er så mye flott! Vin og sjokolade - ja takk! Nydelig!

mi sello personal sa...

absolute beautiful...JLaura

peperoncinoconmiele sa...

meravigliosi i tuoi lavori!!! complimenti!!!

Steph sa...

So adorable! Love the idea- really clever!

Michele Kovack sa...

What a great way to present wine! Love the image and your coloring is awesome!

Jeanette sa...

Wow!!! ☺
Lekkert som alltid,er så imponert av alt det flotte du "tryller" frem!
Er ofte innom og beundrer dine nyeste kunstverk,kjempeflott inspirasjon til oss vanlige dødelige! ;)
Keep up the good work! ♥

Monika sa...

WOW!! Denne var knallflott!! Tror jeg må prøve å lage en slik en!!

Du hadde masse fint i bloggen din!!

Merethe sa...

Å så gøyalt;-) Dette må prøves...
Ha en fin dag;-)

oheidia sa...

Nå er jeg litt imponert over at du maler med Promakers - men resultatet er jo riktig så bra! Sjokolade og vin passer jo bra sammen så dette var en god ide. Nydelig pyntet. Har lånt malen av deg en gang tidligere og lagd en slik flasketag. Det blir godt mottatt. Jeg prøver å lage litt kort selv også. Blir mest scrapping!

Håper det går bra med foten din!

Klem fra Heidi

alenemamma78 sa...

Denne var stilig laget. En virkelig flott gave å gi bort.

(Favvis)Maria sa...

Hej!
Första gången jag är i din blogg! Gud va mycket fint du jar gjort!

Sigrun sa...

Flott og forseggjort vintag! Genialt med sjokoladelommen! Det er jo utsøkt å kombinere vin og mørk sjokolade! Klem

Lene Storli sa...

Fantastisk fin! mange flotte detaljer! jeg er veldig ny på dette området, men du er virkelig en inspirasjonskilde! har blitt en fast følger av din blogg! mange flotte ideer!

Grethe sa...

Så stilig det var da. Å så kjempeflott ide. Er så gjennomført det du lager.
Ønsker deg en flott hobbydag:-)

Grethe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Astrid sa...

Hei Anita,
Du har en fantastisk blogg med de lekreste kreasjoner til glede og innspirasjon for oss som er innom her:-) Flotte bilder med gode forklaringer og beskrivelser av fremgangsmåter!!
Takk for alt du deler! Gleder meg til å følge med fremover.
Ha en god helg.

Klem,
Astrid

Calv sa...

Just found your blog Anita.....WOW!!! Such detail in your makes, and i love your colouring....i can see myself pending a lot of time here! :)

Aina sa...

Du lager de nydeligste kunstverk!!
Jeg er bare nybegynner men finner alltid stor inspirasjon hos deg;0)
Ha en fin helg.

Klem fra Aina.

♥ Monica ♥ sa...

Så fantastisk flott! Ble helt forelska jeg.

Renata van Miltenburg sa...

What a great idea, realy, realy love it!

Warmest regards, Renata

Lisbeth sa...

Etiketten var bare super duper flott!!! Det blir noe å gi bort!
Masse klemmer fra Lisbeth

Anette sa...

Wow!! Dette kortet var bare sååå utrolig stilig!! Herlige farger og kult med sjokoladelomme ;)

Jeg har liftet kortet ditt... Mitt kort kan du se
her

LNA sa...

i've tried to make it. you can see it on my blog.
i adore your work

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...