Eggstra godt til Adele

Bursdagshilsen til tantebarnet mitt. Hun er en godtegris av dimmensjoner, så da ble det en dekoert eggekartong med godis og peng :o)

Møsterark fra K&Company - Ancestry.


Baksiden av kartongen. Pyntebånd og blonder, begge fra Unik Hobby.


Papirroser og metallhjerter.


Tag med gratulasjonshilsen. Det stilige teksstemplet er fra Stempelgledes kolleksjon - Min venn.


..og litt penger selvfølgelig!


Kinderegg til godtegrisen :-)


Har skrevet en liten hilsen i lokket (legg merke til den søte lille spionen i bakgrunnen).


..en liten kinderegg-tyv :o) Bursdagsbarnet fikk selvfølgelig et nytt og helt egg.

Ha en fin kveld videre!

Klem fra Anita

60 kommentarer:

Tammi sa...

Pretty! And cute pic of your cat trying to eat the egg. :) ~Hugs

Camilla sa...

Men gisses vad fint Anita!
Och så läckert med äggkartong till
påsk:))
Och kinderägg...Johan och Jag köpte en massa sådana ägg på våran allra första resa till Bulgarien sommaren - 86.
Fint dekorerat och den lilla spionen ...åh hon är ljuvligt vacker.
Kramar Camilla

Lisbeth sa...

Jeg er virkelig imponert over deg og din kreativitet, denne var bare WOW!!!
Klem fra meg.

Kristine sa...

*fniiiis*
Jeg ser en liten sjokotyv der ja! Så søt hun er! Jeg har en Cheez Doodles tyv her i vårt hus;)
Dette var en kjempenydelig påskegave Anita!
Og hadde jeg vært der når du tok bildet, så hadde nok jeg også stjålet meg til en liten smakebit;)
Ha en flott uke både du og Sheeba pus;)
Klemmer fra meg!

Jojjo sa...

Oj, vad fint! Vilken kul idé, har aldrig ens tänkt på att man kan dekorera en äggkartong sådär fint.
Så fina blommor och metallpynt.

Sinikka sa...

Vilka idéer du har. Helt makalöst. Detta är så fint gjort.

May-Bente sa...

Kjempe lekker var den, herlig papir og pynt. Jeg er imponert...igjen. Du er RÅ!!!!!
Klem!

Heidi sa...

What a great idea and a cute gift!
I like it!

Greetings Heidi

Inger-g sa...

Dette var noe av det lureste jeg har sett på lenge! Kinderegg er jo en vinner blant de fleste små godisgrisene. Og nydelig var det, som alltid. Ha en fin kveld.

Sasha sa...

Kjempeflott gave til godtegriser i alle aldre:)
Du kan jo trylle du - hvordan kan ellers en gul og kjedelig(på grensen til stygg) eggekartong eller bli så vakker?????

Rønnaug S. sa...

Den vaar knalltøff. Flere kunne nok satt pris på noe sånnt;) Og at du fikk bilde av katten som smaker, helt kostelig.

Forresten var det noen nydelige vesker du viser under her. Knallflott tips. Lurer på om jeg må sende en bestilling over dammen...

❤ Kaia sa...

Dette var helt knall.
Hvor får du tak i så fine gule eggekartonger ??
Kindertyven din er jo bare så skjønn.
Hun kan gjerne få stjele noen av meg... :o)

Takk så mye for at du deler, har lastet ned noen av tutorialene dine, og gleder meg til å prøve de.
Ha en super mandagskveld :o)

Pia sa...

Wooooow hvor er det en super nydelig pyntet æggebakke, kanon lækkert

adeline sa...

This is so beautiful, very great idea for easter.

Nyten sa...

Har så utrulig mykje flotte idear du!! Ein fryd å sjå i bloggen
din:-)

Grethe sa...

Wow. Så nydelig påskegave til tantebarnet ditt. Og pus var jo bare hærlig da.

Rita sa...

Herlighet, hva du får til med papir og pynt!! Hvis ikke dette er små "works of art", så vet ikke jeg. Takk for at du deler. :)

Lim sa...

Super cute Anita!!! :)) I love the picture of your cat :))
Hugs,
LIM

Vanja sa...

Å så flott! Du er kjempedyktig, tenker lillefrøkna blir fornøyd med denne gaven. Herlig pusekatt har du også;-) Takk for at du deler, klem Vanja

Kim sa...

Anita this is beautiful! What a fabulous creation hun!!! Your work is always so stunning and amazing!
Hugs~ Kim

Bettan sa...

Oj, så fint! :-o... och vilken bra idé med kinderägg :o)

May-Britt sa...

WOW,denne var lekker!!!

Hanne sa...

Åh, sååå lekker, Anita! Gjett hvem som skal spane etter gule eggekartonger nå?! *hihi*

Nei, denne var utrolig vakkert dekorert, med alle Anitaiske finesser :) Tipper Adele ble hoppede glad for å få denne - med nytt egg i *hihi*

Har ellers vært innom og snoka i bloggen din, for å finne et kort du lagde i fjor, med frøpose inni - knabba den idéen serru :)

Ha en superduper dag, søta!
Go'klem fra Hanne:)

Inge sa...

What a wonderful idea as a gift for children (and adults too;o)) Anita, stunning!

Inge xx

Monica sa...

Nydelig pyntet eggekartong, og for en smart ide å ha kinderegg inni. Kjempe lekker.

Lenes stempelkrok sa...

åhhhhhh..så utrolig herlig påske eggkartong!!! Nydelig pyntet i herlige farger.
Super ide å bruke kinderegg oppi....hadde nok min lille trulte likt:D

Falt jo pladask for den lille egg- tyven*smelt*...skikkelig skjønn liten pus:D

Torill sa...

KNALLFIN!!!
Denne tror jeg jeg må prøve meg på!
Arti med en slik nydelig overraskelse!
Tusen takk for vannvittig inspirasjon - igjen!
klem

Aina sa...

Gjett om det er ei som blir kjempe- happy nå da! Rålekkert :O)

Gunhild sa...

Rålekker eggekartong!! Og for en genial idé å putte kinderegg inni! Tipper bursdagsbarnet ble glad :)

God klem!

Trine sa...

For en artig og skjønn eggekartong!
Å pusen er jo bare så bedårende der den stjeler egget!
Takk for titten og inspirasjonen!

Kickans_blogg sa...

Underbar idé! Riktigt fint alster! :0) Du är såå duktig!
Kramen Kicki

Sanna F sa...

Meeeeeeen vad sött!!!!
Nu måste jag nog gå och köpa lite ägg ;)

Så jätte gulligt gjort!!!

Anne Marit sa...

Hei Anita!
Er bare sååå imponert over hva du får til.... :D
Helt genial gave til godtegriser, små som store :)
Takk for at du deler!
Ønsker deg en fortsatt fin og kreativ uke.
Klemmer i fleng fra Anne Marit

Inger Marie sa...

Sukk så nydelig Anita, hva du klarer å trylle fram av en eggekartong da, er målløs.
Ha en fin dag!
God klem

Annica sa...

Vilka fina saker du gör. jag har en kompis som gör egna stämplar och säljer.

http://lisalia.blogspot.com

Hege sa...

Så nydelig påskegave dette var!

Jeanette sa...

Utrolig flott gave! :) Påskegave! :)

Kari-Anne sa...

Noe så lekkert!!!:-)
Mvh
Kari-Anne.

Sol sa...

Utrolig Foltt!
Imponert over din kreativitet! Tantebarnet ditt er særdeles heldig! Gleder meg alltid til å se hva for nytt du har laget!

Anki sa...

HELT HELT UNDERBAR ANITA!

Du är jätteduktig på det du gör!

Vilkne storlek har du på din personliga stämpel? Man kan välja mellan 3,5-5 cm svårt tycker jag :)

Kram Anki

Mita sa...

UNDERBAR!

Janique de Suisse sa...

what a good and beautiful idea !!

Eve sa...

What a beautiful idea !!
Love it !! as all your creations !
Kisses ;)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh vilken flott idé!! Underbart sött!

Tonje Eggan sa...

Så utrolig nydelig den ble:)

Bibbi sa...

Heldige Adele som får denne eggekartongen!

Du har laget så mye lekkert at jeg titter til øyet blir både stort og vått....

Ha en flott påske!

Joanna sa...

Denna idé är så rolig, tack för inspirationen!! Din kartong är väldigt vacker! ♥

Anonym sa...

Du er vanvittig flink Anita!! Jeg blir så inspirert:) Har prøvd og laget noe lignende... Du er kreativ og flink;)
GOD PÅSKE...

Anonym sa...

Du er vanvittig flink Anita!! Jeg blir så inspirert:) Har prøvd og laget noe lignende... Du er kreativ og flink;)
GOD PÅSKE...

Christine sa...

so beautiful!
little angel

Ellen sa...

Helt fantastisk hva du klarer å lage.. Jeg er målløs!! Regner med at mottakeren blir fornøyd :-)

Marianne sa...

Kjempe lekker!!!!! Og så lurt med kinderegg da... Også en herlig spion...

Sender deg en liten klem i disse dager!!!! :)

Ida sa...

Hej! Första gången jag hittar in här. Jag kommer att besöka dig ofta. Du har fina bilder och roliga ideèr. Jag länkar dig på min blogg!

HegeT sa...

Bare innom for å ønske deg en riktig god påske....


klem
HegeT

Bastelkueken`s Kreative Welt aus Alsdorf sa...

This is perfect in style and design... your Idea is great.

I wish you and your family a nice Easter party

Unknown sa...

gud å stilig:)

ligger en award til deg i bloggen min

Mita sa...

Tack för inspirationen! Min version kan du se på min blogg.
Glad Påsk!

Heidi sa...

Hei min venn!

Så utrolig masse fint du har laget i det siste Anita. Jeg har fått sett innom innimellom slagene her hjemme men ikke fått lagt igjen noen hilsen. Her har det gått i sykdom i lang tid og vi er alle utrolig lei nå. Heldigvis begynner det å normalisere seg igjen. Utrolig deilig å bare titte inn her da og få masse inspirasjon og glede av å se arbeidene dine. Du er helt suveren.

Håper du har kost deg i påska

Klemmer i massevis fra
Heidi

Heidi sa...

Hei min venn!

Så utrolig masse fint du har laget i det siste Anita. Jeg har fått sett innom innimellom slagene her hjemme men ikke fått lagt igjen noen hilsen. Her har det gått i sykdom i lang tid og vi er alle utrolig lei nå. Heldigvis begynner det å normalisere seg igjen. Utrolig deilig å bare titte inn her da og få masse inspirasjon og glede av å se arbeidene dine. Du er helt suveren.

Håper du har kost deg i påska

Klemmer i massevis fra
Heidi

Vectrarola sa...

Kjempenydelig! Rett og slett! :o) Ønsker deg en god Påske!

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...