Dåpspresang!

Dåpspresang til fadderbarnet vårt :o) Hadde store planer for dåpskort til Kristian, men så rant tiden fra meg og jeg feiget ut med å lage nok en gaveeske...og når jeg i tillegg gjorde den 'genistreken' å belage meg å gjøre dette ferdig mens jeg var på treff...så kan jeg i grunnen takke meg selv for at dette ikke ble det jeg hadde håpet på. Men pytt sann, jeg kom da i mål til slutt (kl.04:30 natt til dåpsdagen).

Nok en variant i rekken av gaveesker.


Nydelig stempel fra Stempelglede - Antique Baby.


Den dekorative knotten til å åpne esken med er fra 7gypsies.


Pyntebånd, metallhjerter og søte små primaroser fra Unik Hobby.


Innsiden av boksen. Har endelig fått ordnet meg hånskrifen min som font. Hvis du vil forevige hånskriften din med egen PC-font, så kan det enkelt gjøres her. Jeg har forøvrig pyntet kantene med Stempelgledes - Grunge Scroll.


Har stemplet innsiden med Stempelgledes - Babybakgrunn.


Har montert knotter i bunnen slik at gaveesken fikk 'bein å stå på'.


Under esken...


Ha en fin dag videre!


Klem fra Anita

35 kommentarer:

Titi sa...

I simply loved this box, it is so cute and lovely.....If I earned this gift I'll keep forever!!!
Congratulations
/kisses?

Anita sa...

Fantastisk som alltid!!!!
Du er bare sååååå flink! Blir så imponert over at det er så gjennomført til minste detalj!
Lykke til med dåpsoppgaven =)

Marthee sa...

Oi,den var bare heelt nydelig. Du er utrolig flink å inspirerer meg veldig! :)
Klem fra Marthe

Marianne sa...

Å kjempe lekker!!!!

Eve sa...

As usual, beautiful and delicate ..
Kiss
Eve ;)

Hege sa...

Helt utrloig kor mange fine detaljer du har på de ekser og andre ting du tryller frem.
Kjempe fiiiin var den.
Ha en fin kveld.
Hege

Pia sa...

super fantastisk æske, sååå lækkert pyntet

Aina sa...

Nydelig resultat som vanlig!

Birgit sa...

A really wonderfull Box, I love it!

Best wishes,
Birgit

Nina sa...

Å gud bedre, den var lekker *dåååååååååån*

Har brukt håndlaget teksten jeg fikk av deg masse masse. Tusen takk, snille du *klem*

Du sovnet ikke i barnedåpen etter en lang treffdag? *ler*

Ha en fortsatt fin kveld, solstråle klem fra meg :)

Maya sa...

Hei Snuppa:)
Denne er nyydelig!!
Vakkert pyntet og laget med masse kjærlighet!!
Og enda flottere i virkeligheten!
Såååå koselig å være sammen med deg forrige helg,og jeg koste meg så! :)
Go`klem fra Maya :)

Lenes stempelkrok sa...

Hva gjør det at du ikke rakk å lage et dåpskort, når denne esken ble så kanonflott!! Helt fantastisk gjennomført....må nok studere denne esken mange ganger!!

Ha en flott torsdag,Anita

Varm klem fra Lene

❤ Kaia sa...

Nyyydelig eske.
Fantastisk pyntet.
Helt lekker :o)

Francien sa...

I hope you dont have to translate this....Absolutly BEAUTYFUL!!Love your creations!!
greetings Francien.

Karita sa...

Oooh... Stunning box!!! So beautiful!

Hugs,
-Karita-

Nina I. sa...

Hei Anita, og takk for sist;o)
Så utrolig koselig å treffe deg igjen! Selv om du var litt i din egen verden en stund*fnis* Stakkar, jeg hadde litt vondt av deg utpå kvelden. Ikke gøy å ha tidsfrist!
Men esken ble bare utrolig lekker!!!! Samme hva du sier*he he* (men vet jo hvordan det er selv)Og jeg er bare superimponert over alle de små detaljene dine!!! Du er bare så dyktig;o)
Ønsker deg en fin kveld!
Og jeg gleder meg til vi treffes igjen;o)
Klem

Anonym sa...

Helt underbart vacker!!!Allt du gör blir sååå fint!

Anonym sa...

Hallå Anita!

Helt sagolik är denna ask, oj vilket jobb du har lagt ned. Gillar de mjuka färgerna. Underbar gåva till den lilla gossen! Ha det gott!
Kram Agneta

Elisabeth sa...

Denne boksen var helt nydelig. Takk for inspirasjon

Anonym sa...

Vilka detaljer! ;) Jättefint!

Eli sa...

Du er den du er Anita, alltid i mål med begge beina planta på bakken, og med et vakkert resultat!

Klem til deg, Snuppsi!

Line:) sa...

åh noe så nydelig,for en skatt!
Hadde jeg fått noe slikt til mitt dåpsbarn,hadde jeg blitt utrolig glad...hvor finner du evt maler til de boksene dine?
Klem

Mariannes gjenbruk sa...

Nydelig Anita ;-)

Carina sa...

Wow! Dene esken var jo bare helt nydelig! Alltid noe fantastisk å se når jeg er innom bloggen din.

Ha en super helg.

Lena Katrine sa...

Du har all grunn til å være fornøyd med denne esken, vennen! Den er nydelig, og man trenger da vel ikke et kort med en så flott eske med så nydelige ord inni!

Tusen takk for sist - det var kjempekoselig å være sammen med deg og resten av klanen igjen! Storkoste meg hele helga - for en fantastisk gjeng samlet ved ett bord!!

Ønsker deg en fin dag, vennen, ta vare på deg selv! Go'kos

Anonym sa...

This is so beautiful, I really love your work :) Thank you for sharing.

May-Bente sa...

Kjære min å flink du er. Denne boksen er bare helt nydelig!
Har prøvd meg selv på en hjerteboks, men fikk det ikke til...Huff.

Klem!!

Anonym sa...

I love all the details ...
Thancks for the inspiration

Tinckerbell from Belgium

Linn sa...

denne er jo bare heilt fantastisk!!!

Karina Beck sa...

Superflot og gennemført.

BellaMio sa...

Du är sååå duktigt! Jag har gjort en ask efter din mall, Tack för hjälpen :)

Gunhild sa...

Hei vennen! Nå er det altfor lenge siden sist jeg var innom bloggen din! dåpsesken ble aldeles nyyydelig!!! For en jobb!!

Anonym sa...

ANITA HAGEN! den aller aller beste scrapperen.. jeg er letter sakt IMPONERT!! er det mulig..
Takk for all god inspirasjon, fantastisk blogg...
Du er den flinkeste av alle...

Ha en fiiin dag..

klem fra -Silje-

Gro sa...

Tusen takk for "lånet" og god inspirasjon!! Har lånt denne, og laget dåpskort til tantebarnet mitt, som skal døpes den 4. juli. En kjempefin gaveeske, og en megagod ide i stedet for å gi bort et enkelt og kjedelig kort!

Resultatet kan du eventuellt se på de rosa sidene til scrapbookexpress.

Gro.

Anne-Birthe sa...

Heisan
En utrolig flott dåpseske. eg var bare litt nysgjerrig på hva som står i det første avsnittet i boksen din. Klarte ikke lese det.

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...