Valentine hjerteboks

Har virkelig vridd hjernen for å finne en fornuftlig måte å lage hjerteboks helt fra bunnen av. Etter mange forsøk av ymse art, fikk jeg det omsider til. Ufattelig deilig følelse! Boksen er bygget opp etter samme grunnprinsipp som den flotte coaster-esken Anita viste frem i forrige utgave av Ett Trykk. Jeg skal lage en tutorial etter hvert, som forklarer hva jeg har gjort. I første omgang har jeg kun bilder av selve boksen.

Jeg har forsøkt å utnytte resten av det flotte mønsterarket jeg brukte på forrige valentine hjerte. Mønsterarket er for ordens skyld fra Making Memories - Addie Brocade Dots


Her har jeg vippet opp esken sånn at at man kan se det søte hjertet som er fylt med søte små primaroser. Har forelsket meg fullstendig i de søte små metall hjertene - Pewter Hearts. Du verden som disse pynter opp.


Her kan man lettere se hvordan esken er satt sammen.


Blondene rundt beltet er stanset ut med Doily Lace Edge Punch fra Martha Stewart. Teksten "My Valentine" er skrevet ut fra pc. Denne delikate fonten heter Good Viberation og kan kjøpes her.


Oppi boksen - hjertesjokolade, selvfølgelig :o)


Beltet rundt måtte skøtes og for å skjule skjøten har jeg festet et par knapper med Scrappers Floss.


Baksiden med mitt personlige stempel. Her ser man også litt mer av dette nydelige mønsterarket.

Ha en fin kveld videre!

Klem fra Anita

63 kommentarer:

Sandra sa...

Oh my beautiful Anita !

Janne sa...

Sååå nyyyydeli, du e bare helt rå
;0)

Unknown sa...

oooooooooooh..... so sweet Anita... love the Heart...
hugs Moni

Lim sa...

Oh my gosh Anita, this is so beautiful!!. What a lovely creation. Looove all the details.. Beautiful papers and flowers... Wow.. You always have the BEST ideas!!!

Spectacular!!!

Hugs,
LIM

Julia sa...

Så utrolig nydelig!
Du er bare rå med farger og detaljer!!

Anne Marit sa...

OMG... Utrolig nydelig hjerteboks , Anita!
Stoor Klem

Monica sa...

Så otroligt romantisk ask. Riktigt fin :-)

Camilla sa...

Men Anita!
Nu blir jag helt stum av beundran.
Jag finner inga ord alls, sitter här med lilla Nova och bara gapar:)
Är detta möjligt?
Så så så fint.
Vilka detaljer och ja färger och dekos.
Helt makalöst vackert.
Och hjärtan och alla rosor.
Detta är kärlek..
kramar Camilla

Karita sa...

OMG!! This is absolutely stunning Anita! So many beautiful details. Love it!

Hugs from Finland
-Karita

Anita sa...

Så utrolig nydelig!!!!!
Og imponerende at du har konstruert den fra bunnen av!
Tar av meg hatten for deg=)
Takk for den store inspirasjonen du er!

Solli sa...

Innom for å få min daglige dose med Anita inspirasjon og dette tar kaka ! Du er helt utrolig flink med ideer og utførelse av de lekreste prosjekt - denne esken var absolutt noe av det vakreste jeg har sett.

Tuuuusen takk for at du deler med oss andre .

Klem fra Solbjørg

Unni sa...

Lekkert og virkelig gjennomført, som alt du lager, like imponerende hver gang:)
unni

Maya sa...

Åhhhh gurilandfyttikattafaderulland,den ble rååålekker,Anita!!!
Jisses!! *dåne*
Magi sier jeg,og du vet hva jeg mener :)
Ha en flotters onsdag,min venn :)
Klemmiser fra Maya :)

Hanne sa...

Er det muuuuulig????????
Denne boksen er bare så lekker Anita! Så lekre detaljer. FANTASTISK!!!!! Dette er noe av det vakreste, lekreste, flotteste jeg noen gang har sett!

Takk for stor inspirasjon!!!!!!

God klem fra Hanne

Jayne sa...

WWAAU hvor er hjertet flot. det både romantisk og råt. SUPER FLOT.

Yvonne Hagane sa...

WOW, så utrolig flott den ble!!Du er jammen en kreativ sjel, det må jeg virkelig si! Lekkert pyntet og nydelgie farger!!

Kortmanitove sa...

Så utrolig flott!! Du er bare så flink, det er stor inspirasjon å kikke inn her... Gleder meg til å se hvordan den ble til, og kanskje prøve å lage en selv..;)
Tove

Anonym sa...

Guuuuuuuuuri malla, så nydelig eske!!!! :) Du er virkelig flink!

Marte sa...

Fy søren så flott boks, Anita! Jeg gleder meg til tutorialen på denne.

Det er helt utrolig hva du klarer å skape ut ifra papir. Jeg blir så imponert! :)

Kortet under er også utrolig fint, jeg skal titte nærmere på det - og vurdere om det er noe jeg kan klare :P

Ha en fin dag!
God klem fra Marte

May-Bente sa...

Åååå skaperens tid, wowwww. Denne var lekker, du er bare hellllt utrolig!!!!

Lenes stempelkrok sa...

For en fantastisk flott eske...gleder meg til å se oppskriften på denne. Må nok prøve den ut da:-)
Nydelige fargevalg og som du selv sier; arket er sååå skjønt:-)

Ha en flott onsdag:-)

Klem,Lene

Lena Katrine sa...

For en nydelig,lekker hjerteeske Anita! Flinka!!
Jeg fant foresten en tutorial på en slik eske for en stund siden, men har ikke hatt tid til å prøve meg på den enda!
Nå blir det nok en stund til enda, for jeg tør ikke 'hoppe etter Wirkola' *tji-hi*

Ha en super dag, vennen! Klem

Lene Aase sa...

Så utrolig lekkert!!!!!!

Unknown sa...

ÅÅÅÅÅÅÅååååååååååå
Er det mulig å lage noko så vakkert??????
Kjære vene så flott!!!
Lekre sarte detaljer i nyyydelige farger!!!
Takk for masse inspirasjon igjen!!!

Klem,
Jorunn

Inger Marie sa...

Wow det finnes ikke ord nok til å beskrive alt det nydelige du tryller frem vennen.
Hjerteboksen er helt utrolig lekker.
Og gavekortet under her er også et syn:)
Ha en fin dag!!
God klem

Aina sa...

Fy søren, noe så lekkert!!!

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempesøt og uutroolig lekker!... :)

Heidi sa...

Ååååååååhhhhhh så vakkert Anita. Skjønnere enn dette kan det jo nesten ikke bli. Skjønner ikke hvordan du får det til jeg og gleder meg masse til å se turiotal på denne.
Fantastisk jobbet min venn

Klemmer fra
Heidi

Anita Thorsen sa...

Er det muuuulig sier nå jeg også. Det er noe av det nydeligste jeg har sett. Du er ikke norges mester for ingenting.
Gleder meg til å se trinn for trinn på denne.

Igjen NYDELIG!!!

Ha en super kveld.

Klem

Anonym sa...

Hildrande du, noe så utrolig vakkert Anita!!! Du er bare så flink.
Klem fra Anne

Karin sa...

Hvor er det bare en flot hjerteæske du har lavet. Glæder mig til at se en vejledning :-)
Hvor får du lavet personlige stempler? Du har flere lækre!

Iren sa...

Wow sååå imponert jeg er Anita!!! For en super lekker hjerteboks!!! Og i tillegg har du laga den sjøl.FLINKA!!!

Ha en fin kveld!

Klem

Siv Anne sa...

Jeg er bare helt målløs etter hver ang jeg har vært inne på bloggen din. Det er bare så vakkert alt det du lager. Så forsegjort.

Kristine sa...

Og igjen så må jeg bare si et stort PØH til denne imaginære kortlagertørken din! Jeg ser ikke spor av den i det hele tatt!
Gleder meg til å se tutorial'en om hvordan man skal lage en slik boks;)
Du er så oppfinnsom at vi andre bare kan gå og legge oss;)
God natt vennen;)

Tonje sa...

Så utrolig lekker. Jeg så for meg bryllup og kjærlighet og kalorier (av de sjokoladehjertene) med en gang. Den var bare til å smelte av. Du er som alltid et oppkomme av de mest ufattelig vakre saker!!

Floweline sa...

Tror jeg ramler av stolen her jeg sitter, dette var rett og slett et merterverk ;-)

Eli sa...

Nydelig Anita, mattte bare innom a kommentere fra New York.....
Mye a handle her, men finner ikke det jeg skulle kjope.
Haper det er bra med deg <3

Klem fra kalde New York

Linda sa...

Hvor er den smuk.
Hvorfra har du stemplet med dit navn??

May-Britt sa...

Så nyyyydelig eske du har laget;-)
Klem
May-Britt

Donna sa...

Wow Anita, what an absolutely gorgeous box, all the details you've done on it, it's fabulous.

Grethe sa...

Ååååå detta var nydelig. Jeg ble helt stum av beundring.

Alina sa...

Stunning as always, Anita!

Anonym sa...

Hei

Så flink du er! De boksene er jo rett og slett nydelig!!!

Gine sa...

WoW...denne er bare så NYDELIG !!!!


og tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min =)

Nina sa...

Hei, Anita :)

Tror ikke de som kjenner meg vil tro det, men nå er jeg målløs *fnis* Hjerteboksen er bare knall lekker, bedårende, vakker, utrolig osv, osv. Hvor tar du det fra?

Ikke lenge til kurs nå, teller dager her :)

Ha en fin fredag *klem*

Hanna sa...

Wow!!! Helt underbar ask du gjort!
Älskar den! Du är så otroligt duktig!
Jag är helt mållös!

Tack för dina söta ord om mitt mappkort i min blogg, blev så glad när jag läste det :)
Stor Kram
Hanna

Ila sa...

Oh My Gosh...this is Amazing and So Gorgeous!! I lovel the way you decorated this box...The box itself looks just perfect!!...Hugs, Ila

Mitt Kreative Krypinn sa...

Åhhhhh, du er sååå flink at jeg er helt overveldet.
Fantastisk nydelig eske!
Elsker å være her på siden din å se på alt det nydelige du lager, og jeg blir like imponert hver gang:D

Og tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min.
Jeg kjenner virkelig ærefrykt over at du har besøkt meg. Så tusen takk!

ønsker deg og dine en god natt og ei hyggelig helg!

*klem*

Daniel August sa...

WOW!!

En stund siden jeg besøkte bloggen din sist. Kan ikke si jeg er skuffet, for noen flotte ting du har laget siden sist.. digget det kortet ditt i forrige innlegg.

Denne hjerteboksen var også en klar vinner!!

Mvh
Daniel

troll13 sa...

Helt vildt fantastisk, som alt du laver. Jeg elsker at komme her og besøge din blog, du laver nogle helt fantastiske ting :o)
Fortsat god weekend

Mariannes gjenbruk sa...

Nydelig Anita ;-)

Linn sa...

Så lekker boks du har laget.
gleder meg til å se hvordan du har laget den. :)

Jeanette sa...

Wow! Virkelig nydelig! :)

Helena sa...

WOW, this is amazing, love it!!!
xxxx

Anonym sa...

Ohh vilken fin ask, vem skulle inte bli glad för en sådan??

Bibbi sa...

Nyyyydelig boks....

Bea sa...

Denne boksen var bare helt utolig!

Anonym sa...

Helt bedårande är mållås.

Myownhome sa...

Åh vad fin! Önskar att jag också var så duktig som du!
Ha det bra!
/Johanna

Lilian sa...

WOW! This is such a beautiful gift to your mama. She will love it!

Solveig sa...

Nydelig hjerteboks!!

Miss Goldie sa...

Jag hittade just din blogg - WOW, vilka underbara saker du gör! Fantastiskt!

Jag undrar om du vet var man kan köpa
Martha Stewart doily lace Border Punch som jag såg att du har använt. Jag skulle vilja ha en sån, men jag vet inte var man kan köpa den.

Hälsningar från Anna-Lena i Finland

Anonym sa...

Very nice box! Love it!

Bye from Italy.

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...