Curly Label Box

Er virkelig i modus for gaveesker for tiden. Syns det er så innmari koselig og ikke minst praktisk å gi i presang. Denne eksken skal etter hvert fylles med sjokolade og gavekort. Også denne boksen er laget etter inspirasjon fra Anita Thorsens flotte Coaster-eske tutorial som ble presentert i julenummeret av Ett Trykk.


Mønsterarket er fra Dancing Jewel-serien fra KaiserCraft - Quartz. En utrolig lekker kolleksjon i friske og flotte lillatoner.


Nydelige primaroser med matchende pyntebånd. Alt finner du hos Unik Hobby. Sommerfulgen (Flirty 'Lil Girl' fra My Minds Eye) er stemplet over hverandre for å lage litt skygge effekt. Deretter har jeg embosset med glitter embossingpulver på overlay og montert oppå.


Her har jeg zoomet in sommerfuglen sånn at man kan se litt bedre. Følehornene er papirremser som jeg har krøllet rundt en pinne. Har i tillegg dekorert med bling.


Boksen fra en annen vinkel. De grønne spiralene er rett og slett stilken til primarosene som er klippet av og krøllet rundt en pinne (lik følehornene til sommerfulgen).


Boksen fra en vinkel som viser hele lokket.


Teksten Gratulerer er skrevet ut fra PC og heter ChopinScript.


Har laget en liten lomme i lokket til å legge inn en personlig hilsen og et gavekort.


"Vennskap og sjokolade Hva mer kan man ønske seg?" Rundt kantene har jeg embosset den dekorative swirlen fra (Flirty 'Lil Girl' fra My Minds Eye) med glitterembossing, deretter har jeg svampet med Distress Vintage Photo for å få frem motvet litt bedre.


Baksiden med matchende papir og håndlaget-etikett.

Ha en riktig fin og kreativ helg!

Klem fra Anita

64 kommentarer:

Solli sa...

Nok et herlig kunstverk fra deg Anita!

Det er så forseggjort og lekkert alt sammen at jeg blir sittende og glane med haken langt ned på brystkassen ( LOL)

Tusen takk for at du deler alt det flotte du lager med oss - det er en virkelig inspirasjon.

Eli sa...

Så herlige de er, Anita, du er så flink. Elsker å kikke innom her!!! Så er det så deilig å se at du får gjort litt koselige ting.

Klem

Gunn (Merete) sa...

Denne er bare så nydelig og fantastisk laget. Delikat er ordet.

Rita sa...

Vakkert rett og slett, blir helt stum her jeg sitter!! Nydelig detaljer, må se lenge på hvert bilde.

Takk for inspirasjon, og riktig god helg :o)

Camilla sa...

Anita!
Du är såå duktig på att göra små personliga gåvor.
Det är såå tacksamt att bara få titta in till dig:)
Allt bara såå vackert.
Papper och detaljer är såå fint, tack för all insperation du ger.
Önskar dig en bra helg.
Kramar Camilla

Lene sa...

Så nydelig Anita! Alltid en fryd å komme inn hit!

Anonym sa...

Kjempelekker! Som alltid fra denne kanten...:-)
Ønsker deg en riktig fin helg Antia!
Klemmer....

Stine66 sa...

Jeg er "speachless" den er utroligt FLOT, nok den flotteste jeg nogen sinde har set !! TAK for inspiration !

Monica sa...

Du og du så lekker!!!! Du er så kreativ og flink. Jeg blir stum. Artig å følge bloggen din.

Monica sa...

Vilken fin box! Precis lagom mängd dekorationer på ett riktigt snyggt sätt. Tack för all inspiration! :-)

Pia sa...

WOW hvor er det en kanon lækker æske, så flot i farver og smukke dekorationer

Alina sa...

Stunning, as always, Anita!

Vanja sa...

Kjempelekker eske.-)
Alltid så spennende å titte innom her, og finne ny inspirasjon.
Takk for at du deler...ha ei trivelig helg:-)

Aina sa...

Et sånn kunstverk blir en aldri ferdig med å studere. Så utrolig flott, og så mange lekre detaljer. En ser liksom noe nytt hele tiden.
Nydelig :O)

Lim sa...

WOw Anita,

This is gorgeous... I looove all your little boxes and creations. You are the best!
Beautiful details inside and out.
Hugs,
LIM

Anonym sa...

Hildrande du for en fantastisk nydelig gaveeske:)Bare en ting å si om dette og det er VAKKERT:)
Klem fra Anne

Maya sa...

Åhhhhh Denne var jo bare rååålekker!!
Elsker de papirene og ikke minst fargene :)
Og så masse flotte detaljer!
Du er rååå,altså :)
Go`klem fra Maya (som gleder seg til neste fredda` *danser litt rundt på stua*)

Nina sa...

Noe så aldeles nydelig *sukk* Alt passer bare helt perfekt sammen, du er flink du :)

Nå er det bare noen timer til kurs, har gledet meg leeeeeeenge. Og i morgen skal jeg bli super flink til å male *ler*

Og det blir såååå koselig å se deg igjen *klem*

Unknown sa...

ÅÅÅå sååå lekkert!!!
Herlige detaljer og farger som alltid!!!

Ekte kusntverk!

Klem,
Jorunn

Sasha sa...

Fantastisk!!
Det er så en stakkars amatør blir helt satt ut og tenker at kanskje scrapping og kreativitet er forbeholdt andre.

Du er bare sååå flink, farger og pynt stemmer utrolig godt overens.

elin sa...

Så nydelig. Du lager de utroligste flotte esker og kort. Rene kunstverkene.
Ha ei riktig god helg.

Anonym sa...

Du lager de mest fantastiske kreasjoner!
Haka detter helt ned på tastaturet her og jeg blir stum av beundring.
Er ofte her inne å beundrer dine kunstverk, men er dessverre ikke flink nok til å legge igjen kommentarer.
Lover å bli "flinkere" til det heretter.
Gleder meg veldig til kurs med deg i morgen.

Klem fra Tove

Kim sa...

Anita I am always so AMAZED by your creations! Every detail is stunning! I could just sit and stare at your cute box! :) Fantastic work!
Hugs~ Kim

Kim sa...

Is there a pattern or directions some where for this that you could share?
Hugs~ Kim

Lisbet sa...

Er det virkelig mulig å "treffe" hver gang *dåner* Finner man ikke noe lekkert her så er det noe galt!!!
Du er RÅ!!

Unknown sa...

What a beautiful box you have made Anita.
And the paper what you have used great.

Much love Suze

Anita Hagen sa...

Tusen hjertelig takk, alle sammen. Det varmer langt inn i mitt stempelhjerte å lese alt det flotte dere skriver. God klem til dere alle.

Jeg har fått noen spørsmål om mal til denne boksen, så jeg har laget en mal til nedlastning. Du finner den link i starten på innlegget.

-::-

Thank you som much, everybody. All these fantastic comments really hits my crafting-heart :-) *hug*

I have received several questions about a template for this box, so I've created a template to download. You can find a link in the start of this post.

Have a nice weekend folks!

Hugs from Anita

Nikki Fairbairn sa...

Simply gorgeous Anita, so pretty and i love all the wonderful detail. Hugs Nikki x

Kim sa...

Thank you so VERY much for the help! :) I tried to send an email but for some reason it wouldn't go through! I got your message and am going to play with it this weekend! :) Thank you so very much again! I will definitely let you know when I have something done! :) You are the greatest Anita!
Lots of Hugs~ Kim

Anonym sa...

Åh, så nydelig !!!

Titi sa...

Lovely, so unique!!!!!
Very very veautiful.....
Kisses

Tammi sa...

This is beautiful, wow! I love everything you make! ~Hugs

Marit sa...

Du tryller frem den ene herlige boksen etter den andre. Ikke noe unntak denne gangen heller :)

Kjersti sa...

Fantastisk!!

Lenes stempelkrok sa...

Utrolig lekkert:-) Gjennomført til tuuusen:-)

Klem,Lene

Bendichte sa...

Noe SÅÅÅ flott!
- takk for at du deler -

Sinikka sa...

Detta är VÄLDIGT fint!!!

Sosa sa...

For en utrolig lekker eske! Alt er bare så gjennomført lekkert :)

❤ Kaia sa...

For ett mesterverk.
Absolutt nydelig... :o)

Eve sa...

Amazing !!! Love it !
Thanks a lot
Eve ( from France )

Nina I. sa...

Jeg har ikke ord! Bøyer meg bare laaaangt ned i støvet!!!!!
Ha en fin søndag!
Klem

Iren sa...

Du all verden for en lekker box!!! Så lekker gjennomført *sukk* Takk for at du deler alt det lekre med oss!

Ha en fin søndag!

Klem

Silje sa...

Utrolig lekker! Nydelige detaljer og farger. En fryd for øyet!

Klem Silje

Miss Goldie sa...

Tack för kommentaren i min blogg!
Jag tittade på Martha Stewarts hemsida men jag hittade inte punchen där...kanske den är slut?! Jag ska kolla på e-bay - tack för tipset!

Jag kommer definitivt att kika in i din blogg fler gånger, jag älskar din stil!
Ha en bra dag!

Sanna F sa...

Helt makalöst vackert! Du har magiska skapar händer!!!!!
*Klem*

Anonym sa...

Anita, du gör så otroligt vackra saker! Du är en av de bästa inspirationskällorna!

Cathrines-creative sa...

Må bare bøye meg i støvet for alt det flotte du klarer å lage, utrolig flotte ting, bokser og kort. Du er utrolig flink.
Ligger en liten ting til deg i bloggen min;.)

Ha en fin kveld

GryA sa...

Hjelpe meg for noen kunstverk! helt målløs over at det går ann å lage noe så fint jeg!

Ania - "Z Papieru Tworzone" sa...

Amazin work...

Camilla sa...

Fantastisk flott eske!!
Takk for all inspirasjon:)
Det ligger en award til deg i bloggen min.
Klem, Camilla.

Lena Katrine sa...

Jeg vet, at sikkert heller vil hatt en sjokolade, men jeg har noe annet til deg i bloggen min ;o) Og den er faktisk ganske søt *ü*

Anonym sa...

hei

skulle prøve å laste ned filen, men jeg fikk en feil. noen flere som har opplevd det?

du lager noen nydelige design, er helt målløs:)

Jessica sa...

Du är helt otroligt duktig på att skapa. Så vackra detaljer, fina färger, ja allt är så vackert.
Det är en fröjd att kika in i din blogg. TACK! Kram Jessica

Sharon sa...

Oh this is absolutely gorgeous. I have just found your blog and your work is amazing. I'll be visiting a lot more now for inspiration!

Eva Helen sa...

Så romantisk boks du har laget.Liker fargene og pynten du bruker veldig godt.

Anonym sa...

Hei Anita :)
Jeg blir imponert og inspirert av din kreativitet! Du er utrolig flink :)
Jeg lurer på hvor du har fått tak i ditt personlige stempel?
Vennlig hilsen Lisa, Trondheim.

Eli sa...

Har en AWARD til deg i blogen min, vennen!!!

Klem :)

Marianne sa...

Kjempe lekker eske!!!!

bente_me sa...

For ein fantastisk eske! Utrolig dyktig:)

Andrea sa...

Hi Anita,

this is fantastic!!!

Please tell me, the size and the name of these spellbinders!

annchen281069@hotmail.com

Thanks so much,
hugs
Annchen

pysselninjangittan sa...

Så vackert du färglägger dina stämplade motiv, fin sida :-)

Lilian sa...

Anita, this is just another adorable creation! I love it! You make such beautiful beautiful craft things. I will try to do it one of these days. Thank you for always inspiring so many crafters (me included of course) :) Have a great day!

Louisette sa...

Shoene kreativ
Greeting from Belgium

Anonym sa...

Hei, hei!! Du e så vanvittig flink, Anita!!
Kordan får du det te?? Du lage di vakreste ting på jord... Du inspirere oss alle!! Tusen takk:)
Det e så herlig å kikke innom her når æ kommer i fra skolen og se om det er noe nytt æ kan prøve mæ på...
PS: Æ lage jo ufattelig mye kort, stempling,osv, men når æ ska legge det ut på bloggen min får æ det ikke te!! Så dere som titter innom bloggen min, ikke bli fortvilt om det ikke er noe der...
Jeg prøver så godt æ kan!!

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...