#3 Halloween-hÄnglar

Arrangerte nylig en utfordring i hÄnglarbloggen hvor vinneren fikk tilsendt et nydelig hÄnglarmotiv. Lagde i tillegg en liten hilsen som vinneren fikk tilsendt.
Har festet premien på forsiden med en "takk" for deltakelsen.

Dekorative stickers fra Melissa Frances...


Bak premien skjuler det seg en søt liten halloween-drakula. Det er et av de nye motivene til hÄnglar & stÄnglar. Utrolig søt liten kar. I stedet for å fargelegge hele motivet har jeg brukt Inges, Dress you Up-teknikk på dressen.


Thank you!


Her ser man motivet bedre...


Vinneren av utfordringen...


Baksiden...

Ha en strålende kveld videre, folkens!

Klem fra Anita

15 kommentarer:

eba sa...

Nydelig gjennomført kort. Heldige vinneren! :)

Heidi sa...

Jammen litt av en flott hilsen å få. Jeg hadde blitt lykkelig! Dine kreasjoner er jo bare helt fantastiske. Og dette var intet unntak Anita. Lekkert som bare det!!!!
Du har kanskje ikke lov å sladre, men vet du om det kommer noen nye Hanglar snart?

Klem fra
Heidi

Lene S sa...

For et herlig kort! Tenk å få gult til å bli så lekkert! ;o)

Camilla sa...

WoW Anita!! Utrolig stilig!! Helt perfekt!:)
Klemmer fra Camilla.

Lena Katrine sa...

Knallkult kort! Fancy løsninger, og stilig design!

Har jeg sagt takk for sist, foresten? Kjempekos å treffe deg igjen på Ski - og gleder meg til vi møtes igjen!

Go'klem

Scrappelise sa...

Nydelig kort med en snuppete liten scaaaary gutt.

Solrunn sa...

Blir rett og slett helt satt ut jeg da, av dine kort.... de er så nydelige;))

Gleder meg til å se det som kommer;))

Marianne sa...

Så utrolig tøft kort du har laget, igjen!!!!!
Tok idéen din forrige gang du la ut et slikt tag-kort og laget mine 2 egne.
Takk for inspirasjonen!

stampArtic sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Camilla sa...

Åh, vad läckert detta var...
helt underbart.
hoppas du får en bra kväll...
kram Camilla

Unknown sa...

Nyyyyydelig!!! Heldig den vinneren der!!!!
Så stilig dette kortet er, og med din siste finish, vart det jo berre råååå lekkert som alltid!!!

klem,
Jorunn!

Kirsten Aune sa...

Dette kortet er så stilig! Gjennomført til minste detalj - som alltid!
Selv om jeg ikke har lagt igjen spor etter meg på en stund, så har jeg "vært her" titt og ofte og beundret kunstverkene dine! De er en nytelse!!
Ha en strålende dag, vennen!
Gode klemmer

Audhild sa...

Å så nydelig Anita. Vinneren er heldig som får både stempel og et så flott kort

Hege sa...

Åå så heldig mottakeren av det kortet er. Virkelig gjennomført flott!

Ha en flott ettermiddag!

Klem

PS: Tusen takk for rørende ord i bloggen min:)

Moia sa...

Nydelig kort, heldig den som får dette kortet da. Jeg har tagget deg, titt innom meg en tur da. Klemz

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...