Foldekort

Her er et foldekort jeg laget for leeeenge siden, til en artikkel i Kreative Kvinner.

Jeg har brukt de flotte julearkene fra fjorårskolleksjonen til 3ndy Papir.


Foldekortet uten innhold:o)


En liten detalj...


Dekorativ tag:o)


I forbindelse med denne artikkelen hadde jeg en utrolig dyktig fotograf på besøk, Siri Møller. Lille Sheeba var som vanlig veldig selskapssyk når mor lagde kort, og til tross for masse fotoutstyr, lamper og papaplyer, var hun så hjertelig til stede. Dette syns fotografen var så sjarmerende at hun måtte knipse noe blinkskudd av gullungen min. Dette er et vanlig syn på hobbypulten min, så jeg syns det var ordentlig stas å forevige det med flotte bilder fra en proffesjonell fotograf.


..Her skal utstyret godkjennes:-)


Her er mitt absolutt favorittbilde. Bildet ble tatt med en soft-touch objektiv (hvis jeg husker rett) og det er helt vanvittig hvor herlige detaljer det ble. Hun ser jo ut som en filmstjerne.

Her er en fullstendig trinn-for-trinn hvordan dette foldekortet ble laget.

Ønsker dere alle et riktig Godt Nytt År. Takk for massevis av herlig inspirasjon og koselig kommentarer gjennom hele 2009. Gleder meg til stempelåret 2010:o)

Klem fra Anita

31 kommentarer:

Godelieve sa...

Beautiful card. Thanks for sharing the template.
Really fabulous photos!

Sylvia sa...

Fy søren så nydelig foldekort !!! Flotte bilder av katten også. Den er så nydelig !!

Hilde sa...

Et fantastisk kort med herlige farger.. og så søt pus :)

Sanne sa...

Jättesnyggt kort, tack för beskrivningen!
Hon är så vacker din lilla gullunge! :)
Kram, Sanne

Camilla sa...

Hejsan Anita1
God fortsättning på det nya året.
Tack för att vi har fått följa din blogg under 2009.
Makalöst vackra alster du visar upp.
Och alla fina steg för steg beskrivningar.
Och det ser så härligt ut när du har din älskade prinsessa jämte dig.
Många fina kort på henne.Hon är otroligt vacker.
Må så gott.
Kramar Camilla

Elisabeth sa...

nydelig kort - fantastisk!
Og katten din er like nydelig og fantastisk.
- Elsker katter, men grunnet allergi kan jeg ikke ha =(
Takk for titten

Muñe sa...

Hallo Anita, WOWWW super schöne Karte !! Danke für die grafik !
Liebe grüsse
Muñe

mettepip sa...

Godt nytt år Anita!
For et lekkert foldekort du har laget med de nydelige 3ndy-arkene!
Lekre detaljer, og for noen lekre sløyfer du lager. Tror nesten jeg må ta et sløyfeknytekurs i år;)
Gleder meg til å følge deg også i 2010, og hadde vært hyggelig å treffe deg igjen i Ski også!
Nyttårsklem fra
Mette

Ulle sa...

Vilket kanonfint kort! ... och vilket trevligt pysselsällskap du har!

☼ Carolina ☼ sa...

que lindo gatito!
feliz 2010!
abrazo!
c@

Anita sa...

Godt nytt år!!!
Et nydelig og flott kort! Men denne gangen tror jeg det var katten som vannt!!!! Den er bare så herlig!!!! Og ja, filmstjerne uten tvil!!!
Ønsker et godt og kreativt år!
Klem, Anita ;)

Min verden sa...

Hei Anita. For nokre fantastiske kort du har laga, eg er heilt imponert... Og så fine bilder av pus. Sjølv har eg ein svart katt som og er veldig glad i å være med når eg driv med hobbyvirksomhet. Om eg sit med symaskina stikk ho hovudet gjennom å vil gjerne sjå p og når eg lagar kort vil ho gjerne ligge på bodet å følge med ho også. Det er kjempekos synest eg:) Eg kjem nok til å kike innom bloggen din ofte, den var veldig bra:)

Mia sa...

Nydelige pusebilder. Jeg skjønner veldig hva du mener med at pusen vil være med. Kortlaging er tydeligvis veldig veldig gøy for puser...

Ha en godt nytt år så gleder jeg meg til å følge med på bloggen din i året som kommer..
Hilsen Mia

Scrappegal sa...

Nyyyydelig kort, Anita!!! :)
Åssen har du laget det???

Scrappegal sa...

Oooops, fant den. My bad... :)
Nyydelig, og takk for template!
Og Godt Nytt År ja! :)
Takk for det gamle! :D
Klemm

Floral-Frame sa...

I cant read your language, but the pictures are really funny :o) Such a sweet cat!!

Jenny J sa...

Underbart vackert kort på kissen. Så söt!!

Monique sa...

It's beautifull Anita !! Love your cat :)).

Hugs Monique

Lena Katrine sa...

Godt nyttår, vennen!

Kjempelekkert foldekort du har laget! Nydelige farger og papirer og lekkert dekorert med masse flotte detaljer!

Og så nydelige bilder av Sheeba - herlig!

Go'klemmer til deg :)

Maria Therese sa...

For en utolig herlig pusekatt!! Med en alergiker i hus må jeg nok nøye meg med å se på andres puser.. Og nyyydelig kort også :)

oheidia sa...

Flott kort men er redd for at Sheeba stjeler oppmerksomheten min her - hun er jo bare nydelig og veldig oppmerksom når hennes mor stempler og ordner. Hærlig portrett bilde av henne - katter er bare hærlige. Våre to pusegutter er så gode venner og i hverdagen er de så gode å ha. Nå er mannen på jobb og barn på skolen og jeg har alltids en pus som vil koses og prates med.

Marian sa...

Wow...I just love your envelope...end yes! these photo's are really stunning...

Greets from Marian

Christine Marie sa...

Fantastisk kort. Disse pusene dine er helt nydelige. Har selv to "medhjelpere" så er trivelig å titte innom bloggen din å se hvordan dere jobber:)

Hanne sa...

Godt nytt år, kjære Anita!

Dette kortet er utrolig vakkert jo så kunstferdig laget, spekket med lekre detaljer... og du skal vite at det varmer fremdeles :)

Gleder meg også til året som kommer, håper på mer piff og paff og glede!

God klem til deg fra meg :)

Anne Cathrine sa...

Utrolig nydelig katt du har...morsomt at den er så tilstede når du lager kort..
Også flotte ting du lager. Jeg følger med for synes du lager såå mye fint

Hege sa...

Flotte kort igjen. Men jeg må innrømme at denne gangen ble jeg mest sittende å se på den ufattelig skjønne katten din!! Jeg vil og ha en sånn en! Utrolig flotte bilder av denne skjønnheten. Man smelter jo helt når man ser på den jo *sukk*

Gro sa...

Det var et nydelig kort, men jeg må jo innrømme at jeg falt pladask for pusen din jeg da! Hun var jo bare skjønn!

Elisabeth sa...

For en nydelig katt du har! <3

Mrs X sa...

Ditt kort är helt fantastiskt!! Så vackert!

Sari Hänninen sa...

katten din är ju helt bedårande!
o dina alster är om än mer bedårande... du är otroligt inspirerande...

Henriette sa...

heisann, hvilket program bruker du til å redigere bildene dine i? :)
svar gjerne på mail eller noe:-)
på forhånd takk!
henriette_olsen@live.no

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...