20.03.2009

#2 - Vårens hÄnglar

Et kort i all enkelhet med min soleklare favoritt blant vårens herlige hÄnglar. Selv om kortet ser veldig enkelt og fortgjort ut, så kan jeg love deg at dette tok tid. Syns det er mye vanskeligere å begrense pyntingen til clean and simple enn å pøse på med stæsj. Neste gang skal jeg tenke meg litt bedre om før jeg velger tekststempel ;-)


Motivet er malt med Distress reinker på 300g akvarellpapir med akvarellpensel. Har maskert motivet med et teksstempel. Her kan du se hvordan man maskerer motiver.



Key to solution...



Har forsøkt å zoome inn nøkkelen, men sånn går det når det går litt fort i svingene Jeg brukte autoinnstillinger, så kameraet valgt å fokuserer på sølvtråden i stedet. Ja ja, man lærer!

Ha en fin dag videre!

Klem fra Anita

23 kommentarer:

jioya sa...

What a great way to start the weekend, i love your cards and the stamps.

I only wish it was possible for everybody to buy them.

I hope you have a lovely weekend.

Hugs Yvon.

May-Bente sa...

Kjempe flott var det.. lurer på hvordan jeg skal løse oppgaven???
Klem!

Pia sa...

Super nydeligt kort og et sødt motiv

millamy sa...

Du er bare helt utrolig. KAn man få kjøpt henglar andresteder enn på nettsiden???

Grethe sa...

Et nydelig kort du har laget.

Skruttlisa sa...

Helt underbart! Allt du gör är bara helt enkelt så himla fint! Tack för att du delar med dig av dig själv till oss andra!
/Lisa

Viddan sa...

Du är så duktig!!!//Lena

Lene's stempelhjørne sa...

Nydelige kort du har lagd med den nye hänglar pakken...herlig fargelagt og nydelig satt sammen av diverse stæsj

Ha en fin helg,Anita

Klem fra Lene

Lim sa...

Beautiful!!!! This is my favorite stamp so far from this kit.. Gorgeous coloring and details as usual... Stunning card..
Hugs,
LIM

Joan sa...

Super flot og enkelt kort. Ja, jeg kender det godt med at det kan tage rigtig lang tid at lave et clean and simple kort.
Regner med at jeg indenfor de næste dage modtager min H&S-pakke :)
Det er altid hyggeligt at komme forbi din blog og finde inspiration. Rigtig god weekend :)

Monique sa...

This is so pretty, love the color combo and sentiment. Your colouring is perfect.

xx Monique

Helle Sahl sa...

Om altid virkelig smukt arbejde. En fornøjelse at kigge forbi. Sjovt at høre hvad tanker du har gjort dig, når du udfordrer dig selv.

Camilla sa...

Åh, Det är sååå snyggt.
Du får mig alltid att le och njuta Anita.
Det spelar ingen roll om det är mycket dekos eller inte.
Det är så fint ändå.
Härliga färger och hängeln är så söt.
Önskar dig en riktigt härlig helg.
Kramar till dig och sheeba.
Kram Camilla

Nina sa...

hei og hopp :)

Fredag er topp og det er jammen kortet ditt også. Rå lekkert *sukk*

Ha en fortsatt fin fredag :)

Solskinnsklem fra Nina.

Mariannes Kort og Stempling sa...

Du klarer clean and simple også du snuppa ;-) Nydelig

Hildegunn sa...

Nydelig kort!
Jeg har fått stemplene i posten, og her finner jeg masse inspirasjon, ser jeg!

Ønsker deg en flott helg!

HegeT sa...

Gosh, så flotte kort!!!!
Fikk hÄnglar pakka mi i dag jeg også, og det passer jo fint, for jeg skal på treff i Tønsberg i helga, så da her jeg jo litt å holde på med....

Ønsker deg en fin helg.
klem
HegeT

Bente sa...

Oi så flott - jeg blir så inspirert av kortene dine, og særs de flotte maskeringene. Har store planer om å forsøke det en gang.... :-) God helg!!

Sinikka sa...

Vad söt denna hängeln är. Även detta kort är makalöst.
Ha en trevligt helg
Sinikka

Hege sa...

Dette var rålekkert!

Nina I. sa...

Vakkert vakkert vakkert, Anita!!!!

Ønsker deg ei flott og kreativ helg;o)
Stor klem

catz sa...

This is so darn cute...love it!!

Unknown sa...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...