19.03.2009

#1 - Vårens hÄnglar

Her er mitt første DT-kort med vårens nydelige hÄnglar. Jeg har laget et tag lommekort med ustø søm ;-) Snakk om å være håpløs med symaskinen.


Motivet er malt med distress reinker på 300g akvarellpapir med akvarellpensel. Jeg har i tillegg brukt tekststempel fra Norsk Stempelblad -Tekstmontasje 10b og pyntebord fra Stempelglede - Grunge Collection.



Søte små papirroser. De grønne sprialene er stilken til rosene som er tvinnet rundt en heklenål.



En liten bling i stedet for øyet på fuglen.



Tagen..



..med teksstempel fra Stempelglede - Min venn.



Stilig eyelet fra Karen Forster.



På baksiden av tagen har jeg gjort rom til å legge f.eks et gavekort.



Baksiden...eller vranga om du vil. DET ser man tydelig på sømmen ;-)
Den søte lille tagen er stanset ut med punch fra Stampin' Up - Curly label. Teksten inni er skrevet ut fra PC. Fontene heter Calibri og Good Viberations. Disse får du kjøpt hos MyFonts

Anbefaler å kikke inn i inspirasjonsbloggen til hÄnglar for å se de flotte bidragene som legges ut der, både fra DT og besøkende.

Ha en fin dag videre!

Klem fra Anita

35 kommentarer:

Hege sa...

Så utrolig lekkert dette kortet var!
Likte fargene og detaljene! Skikkelig gjennomført nydelig!

adeline sa...

this card is absolutly beautiful, I love your work :)

Bente sa...

Kjempelekkert kort - flotte detaljer og herlige farger.

Evy-Kristin sa...

Oi, så lekkert!!!
...skulle jammen visst at du gjemte noen nye hÄnglar iblandt sakene dine i Ski - da skulle jeg benyttet anledninga da du var på kamp.... ;o)

...men neste gang.... *fnis*
Ha en fin dag!

*klæm*

Camilla sa...

Åh Anita!
Detta var läckert så in i Norden:)
Gillar denna vikningen.
Hängla jentan var såå fin.
Fina färger och gillar blingen som fågeln fått.
Tack för allt fint som du visar.
Kramar Camilla

Berit sa...

Wow!! Nå er jeg rimelig glad jeg fikk stemler i posten i dag gitt!
Og her fant jeg jo masse inspirasjon - haha-- akkurat som jeg ikke visste det ;)
Supert kort - !!! Og nydelig som alltid!

Go' helg! Snart helg nå ja!
KLEM

May-Britt sa...

Dette var utrolig lekkert Anita.
Herlige farger og stempel;-)

Lim sa...

WOW Anita... This is beautiful!!!. You always amaze me. Your talent is unbelievable. Thank you so much for the inspiration... I love your blog and creations.

Hugs,
LIM

Torill sa...

KNALLFINT!! Du er så flink til dette altså! En fryd for mitt øye!
Klem

Pia sa...

Åh hvor er det kort super lækkert, såå nydelig pyntet og et sødt stempel motiv, supert det hele

Diana sa...

This is Gorgeous Anita....and I love the details !!

hugs Diana

Tammi sa...

This is amazing, love how you add your sentiments and pretty details to your cards. Beautiful!
Tammi x

Benthe's Verden sa...

Ååh, så nydelig kort Anita <3

Tusen tusen takk for sist. Kjempe kos og treffe deg. Selvom jeg var "litt" trøtt på lørdagen.
Gleder meg til neste gang vi treffes.

Klem fra stor fan av deg

Hilledesign sa...

dette kortet var utrolig nydelig:)

Synnøve sa...

Så utrolig nydelig kort!! Jeg er så imponert over hvor mange lekre detaljer du klarer å få med på et kort uten at det blir noe i nærheten av overlesset. Bare akkurat helt perfekt.

Gro sa...

Fantastisk lekkert som alltid!
Du er et oppkomme av ideer. Finner alltid mye inspirasjon hos deg!
Klem

Nina sa...

Heisann, Anita :)

Og de skjønneste skapninger kom dumpende ned i postkassa mi i dag *sukk* Gjett hva jeg skal bruke helga til?

Kortet ditt er bare vanvittig lekkert, og så stilig med bling i øyet til fuglen.

Nå skal jeg i bursdag til pappa`n min, så du får ha en fortsatt fin kveld.

Solstråle klem fra meg :)

Francien sa...

So beautyfull made is this card...all those details...all the colours are so great together...well done!!!
greetings Francien.

Marja Sch sa...

This is amazing what a gorgeous card. Hugs Marja

Aina sa...

For et utrolig koselig vårkort! Nydelige farger og pynt, og gjennomført flott :O)

Michelle sa...

Fantastic Anita
x Michelle

Camilla sa...

Fantastisk lekkert Anita!!! Det er så gøy å komme inn å kikke på alle de fine detaljene dine, og stempelet er kjempesøtt:)

Hanne sa...

Å, himmelske fred og jublende fryd, for noen lekre stempler som var i det vårkit'et!!! Det kløøør liiiitt i fingrene nå ;) og enda mere etter å ha sett på dette! Fy fader, så flink du er, Anita, det er så utrolig lekkert, dette tag-kortet! Nydelige farger og alle de detaljene... sukk sukk...

Håper alt er bra med deg, vennen, her er energien på retur, så nå er det håp for noen livstegn også :)

Goooood klem fra Hanne:)

Maya sa...

Vakkert,vakkert Snuppa!!
Nydelige detaljer,og lekkert laget!!

Jeg har leeeekt,men mest klappet på mine *fnis*
Men bare tiden strekker til,så skal jeg lage litt også,ikke bare klappe! ;)
Go`klem fra Maya :)

Titi sa...

I loved your work, so lovly, the flowers, the ribbons, the little doll!!! Such a great idea...
Congratulations!!
Kisses

Bendichte sa...

Nydelig kort - masse inspirasjon - ha en super week-end!

May-Bente sa...

kanon stilig og flott. ustø hånd, ja da har du ikke sett resultat av meg på symaskinen. He,he!
Klem!

Eve sa...

Oh Anita ... It's so cute ...

Kaia sa...

Å men dette var et nydelig kort.
Motivet var kjempesøtt, og helt utrolig lekkert malt/fargelagt.
Likte veldig godt utformingen på dette kortet.
En god Idè til en konfirmant....

Iren sa...

Utrolig lekkert og gjennomført kort igjen Anita! Så lekre detaljer du alltid bruker og en fantastisk fargelegging!

Klem

Sinikka sa...

Det här är ett MYCKET FINT kort.
Sinikka:-)

Anne Karin sa...

Du er utrolig flink! Knallfine kort! Elsker fargene!

Gunhild sa...

Så nyydelig!!! Så delikate farger, fikk skikkelig vårstemning :) Og fargeleggingen din er jo som alltid fantastisk! Takk for inspirasjonen!

Anonym sa...

Hei Anita.

Fy søren så flink du er!! Utrolig fine kort og gaveideer.

mvh

Helene S.

Unknown sa...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...