05.08.2008

Bryllupskort

Her er et bryllupskort med pengelomme. De koseligste kortene å lage er definitivt bryllupskort og nyfødt/babykort, så jeg jeg koste meg skikkelig når jeg lagde dette.

Here is a Wedding card with moneypocket. The cosiest cards to make is definitely wedding cards and newborn/baby card, so I really enjoyed making this.


Jeg har forsøkt å lage det i type Vintagestil. Jeg har kantet alle sidene med stempel fra Grunge Collection.

I have tried to make it in the type of Vintage style. I have inked the edge of all the pages with stamps from Grunge Collection.


Something blue...



Disse herlige rosene har jeg kjøpt hos Hallerud Kultursenter.
These gorgeous roses have is from Hallerud Kultursenter.


Her er innsiden av kortet med personlig hilsen og pengelomme. Fonten jeg har brukt heter Renaissance og passer i grunnen perfekt til bryllupskort. Pengelommen er også stemplet i kantene. Syns dette stemplet er helt suverent til å pynte litt ekstra på et mønsterark. Utrolig lekre detaljer og ikke minst et utrolig allsidig og brukervennlig stempel. Jeg har montert 2 hjerter på forsiden av lommen. Disse har jeg malt med hvit akrylmaling og drysset over med hvitt glitter. Jeg har pyntet pengelommen med 2 tags, som jeg har stanset ut med Word Window Punch og festet med eyelets.

Inside of the card with a personal greeting and a money pocket. I've use a font called Renaissance. I think this fits perfectly for this type of card. The money pocet is also stamped on the edges. This stamp is brilliant for brighten up a little extra on a pattern paper. Incredibly gorgeous details and, not least, an incredibly versatile and easy-to-use stamp. I have mounted 2 hearts on the front of the pocket. These, I painted with white akrylpaint and added some white glitter. I have decorated the pocket with 2 tags, which I have punched out using Word Window Punc and fastened with these with eyelets.



Baksiden med matchende stil. Jeg har kombinert mitt personlige "håndlaget av Anita" stempel med Ornamental Circle fra Grunge Collection. Disse passer nemlig perfekt sammen. Har også her festet et lite hjerte lik de på pengelommen.

Backside of the card with matching design. I have combinated my personal "made by Anita" stamp with the Ornamental Circle from Grunge Collection. These fits perfect together. I have also used the same heart and Word Window Punch tag as on the inside.

Ha en fantastisk flott dag videre, alle sammen! Have a fantstic day everyone!


Klem fra Anita / Hugs from Anita

39 kommentarer:

Charlotte Ravn sa...

Wow hvor er det bare flot! Du laver så mange fine ting og jeg nyder at kigge her forbi :)

Kristine sa...

God morgen Anita!
Hvordan går det? ;)
Oi oi oi , for et vakkert bryllupskort! Det er så lekkert med alle disse duse fargene. Ogmasse glitter og hjerter gjør det jo ekstra romantisk!
Ha en flott dag videre!
Klem fra meg;)

Gunilla/Nilla sa...

Hallo på dig Anita!
Här har det hänt saker sedan jag var inne sist och det är inte längesedan. Oftast en gång varje dag men tydligen har jag missat några dager.
Så vackra saker du har skapat. Du är verkligen SUVERÄN på snygga detaljer och smakfulla färger. Det är en fröjd för ögat dina alster.
Har inhandlat "grunge collection" men undrar om jag någonsin kan få till det så fint som du!!!
Stort LYCKA TILL med DT-uppdraget som du inte behöver känna dig nervös öve. Det kommer du att klara GALANT.
Sköt om dig och ha en underbar dag
Kram till dig
/Gunilla

Elisabet sa...

Hej Gud så snyggt.

Janne sa...

Åhhhhh - du e bare så utroli flink, korte va bare nydelig ;0)

Janne

Rach sa...

oh wow, again another stunner. hugs rach.xx

Camilla sa...

Nyyydelig bryllupskort Anita!!! Og det er bare så lekkert dekorert på alle kanter og sider!;)
Er veldig glad og stolt av å være i team med deg og Kirsten!!<3 *klem*
Ha en flott dag videre!!

Synnøve Olava sa...

Fy flate, så flott og delikat bryllupskort! Heldig er de som fikk dette.
Du er så utrolig flink, Anita, jeg henter så mye inspirasjon av å se på det du lager.

Det ble veldig fint med ditt personlige stempel inne i den fra Grunge!

Så fint at du er på blogg igjen, har stadig kikket innom for å se om det har vært noen nyheter hos deg, og nå endelig hadde du postet flere innlegg.... :-)

Håper dere har hatt en fin sommer og at dere trives i det nye huset!
Og at alt står bra til med kattepusene også! :-)

Ha en fortsatt fin uke!

xoxo

Kirsten sa...

Gjett om jeg var spent da jeg visste at du skulle legge ut et nytt DT-bidrag idag!!! Fikk nesten ikke sove jo... :)

Dette kortet er bare så bedårende vakkert, Anita! Så delikat i fargene, oppsettet og pynten! Kortet er jo en gave i seg selv!!

Håper du har en fin dag, vennen!!

Gode klemmer

Elisabeth sa...

heiiiiiiiii;)
åååååå fy søren såååååå lekkert Anita, jeg sitter bare og måper her jeg altså.. og hun er jammen heldig som har deg som DT for henne.. du er bare helt rå snuppa;)

nå er det litt rydding her med meg så får jeg se om ikke jeg også kan sette meg ned litt i kveld...

snakkes vennen

goooooo klem

Veronica sa...

Kjempefint Kort!!!!
Jeg blir like imponert hver gang jeg titter innom bloggen din!
Du er rett og slett unik:)

Camilla sa...

Wow Anita såå snyggt.
Fonten är super vacker.
Kortet ja det är synd att jag inte ska gifta mig:))
Härliga detaljer och rosorna är bedårande vackra.
Krama din lille goding och ge henne en puss...
Kramar Camilla

Sivic sa...

Utrolig lekkert bryllupskort!!
Klem

ElinA sa...

Det var et aldeles nydelig kort må jeg si! Du er en mester i å sette sammen alt så det blir en lekker helhet, fra farger til stasj og oppsett.... Vakkert!

Inger Marie sa...

Heii vennen!!

Wow her var det skjedd mye nytt siden sist!!
Så fantastisk lekkert og romantisk bryllupskort du har laget. Sukk må bare beundre det du lager altså og gratulera sååå mye som DT for Stempelglede, ser virkelig fram til å se hva du vil lage med hennes stempler.

Ha det bra så lenge!!

God klem

Lim sa...

Beautiful card Anita. I love all the details and the colors. Amazing job like always.
Thank you so much to write the text in English too.
Hugs,
LIM

elsi sa...

*sukk* såååå nyyydelig bryllupskort!! Ordentlig romantisk :)

Ha en fin dag!!

Klem, elsi

Ruth sa...

Noe så bedårende vakkert Anita! Du er bare så flink på dette, hver minste detalj er gjennomtenkt, og så er det så kjekt at du tar så gode bilder slik at vi får med oss disse kjekke detaljene.

Gratulerer så masse som Designer hos Stempelglede!


Klem, Ruth :)

Maria sa...

Vil bare si at du har igjen laget et fint / lekkert / nydelig / romantisk og delikat kort Anita!
Og ikke minst hvordan du bruker stemplene! Det er absolutt lekkert!!!
Masse klemmer til deg fra meg!

Sinikka sa...

Ett sånt stiligt bröllopskort. Himla fint. Det är nåt som man borde ställa framme !!!!!

Bibbi sa...

Nyyyydelig!!

Gratulerer som DT for Stempelglede, gleder meg til å følge med på det du lager.....

Annie Skogheim sa...

Wowww... det kortet var virkelig en fryd for øyet. Elsker slike sarte farger, og du har virkelig klart å få kortet til å ose av kjærlighet.

Klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Helt nydelig og skjønt kort! :)
Liker også den duse kanten på selve bildene. Er det noe du fikser i photoshop før du legger ut bildene, om jeg får lov til å spørre?...
* nysgjerrig,- hvem? Jeg? ;) *
Ha en fin dag, fortsatt.

sandra_w sa...

So beautiful!!

Sandra xx

Sanna F sa...

Så så så fantastiskt vackert!!!

alina sa...

Very beautiful card!
Hugs from Holland, Alina

Torill sa...

Så nydelig kort - igjen!!!! Og gratulerer med DT!!!! Stilig! Gleder meg til å se hva du og de andre tryller fram av nydelig ting! Stå på!

Jorunn sa...

Wow.... 2 nydelige kort som er komt til, og kvart kort så unikt og 100% gjennomført til minste detalj! Fullstendig stum av beundreing....

Mase lekre detaljer, og eg suger til meg inspirasjon!!!

Gratulerer som DT for stempelglede, og wow for eit team!!!!
Blir en utrulig spennande DT blogg å følge med på!!!!

Klem,
Jorunn

Line sa...

Wow, så utrolig flott! Nydelig dekorert på alle sider!
Som takk for mye flott inspirasjon har jeg noe til deg i bloggen min;)
Ha en fortsatt god søndag!
Klem, Line

Eli Kristin sa...

Nyydelig bryllupskort!!!

Det ligger en overraskelse til deg her hos meg ;)

Fortsatt god helg! ;)

SusanneSj sa...

Jösses Amalia så vackert kort. Bedårande.
Dina kort blir man alltid glad av och inspirerad.
**kram**

Heidi sa...

Å så masse fint du har laget mens jeg har vært på ferie. Nydelige farger og detaljer. Dette var jo bare super romantisk sukk. Dette kan du virkelig Anita.
Og grattis så masse med Dt oppdraget ditt-klart de ville ha med deg flinka!!!!!
Gleder meg til å se mer framover!

Stor klem fra
Heidi

Maya sa...

Åhhhh neimen guri da!
Har jeg ikke vært innom å kommentert?! jisses!!

Har vært innom å sikla bare da *fnis*

Kortet er rååålekkert og helt utrolig nydelig utført!

Har gitt deg en pris også jeg,Anita :)

Klemmer fra Maya

Hanne sa...

Hola Anita!
Kortet ditt har jeg kommentert inne på Stempelglede-bloggen, men det er da nesten enda vakrere her, så masse flotte detaljbilder du tar! Imponert...

Så var det disse prisene, da *hihi* har gitt deg en til, jeg, den ligger i bloggen min og venter :)

Goood klem fra Hanne:)

Eli sa...

Hallo, Anita!

Takk for et kjempefint kurs i dag, storkoste meg. (det så du sikkert) Har nå prøvd meg litt på den melkekartongen, men det er vanskelig å få den fin synes jeg. Kanskje litt tom for ideer......Skal legge den ut når den er ferdig. Gjett om jeg vil gå flere kurs med deg da?

Men igjen, takk for en herlig dag med masse inspirasjon og glede. Du er helt topp!!!!

Klem fra Eli

Lenas kort sa...

Dette kortet er bare helt nydelig Anita :-)

Wenche sa...

Det er bare å la seg imponere! Du er så utrolig flink, jeg blir helt målløs! Utrolig flott - alt det du lager!

Hvis du titter innom bloggen min så ligger det en award til deg der.

Sandra sa...

Det är alltid lika roligt att titta in i din blogg. Alltid så välgjorda och fina kort!!!!

Kram Sandra

Unknown sa...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...