02.06.2008

Tvillingkonfirmasjon...

Mine kjære tantebarn Veronica og Jeanette ble konfirmert i helgen og her er to Coaster mini-book som jeg lagde til dem. De er så og si like foruten noen ørsmå detaljer... Har kantet rundt all kartong med hvit akrylmaling, samt at chipboardbokstavene i tillegg er drysset over med hvitt glitter. Teksttagene er stanset ut med favorittpunchen min - Word Window Punch. Teksstempelet er fra Pariloftet, pynte-/blondebånd er fra Panduro og metallpynten fra Unik Hobby.

Forsiden...


Detalj fra Veronica sin...


Detalj fra Jeanette sin..


Zoom av det søte sløyfebåndet...


Innsiden...


Innsiden av innsiden...


Baksiden...


Har ikke blitt så mye kortproduksjon de siste ukene, men hvem har vel samvittighet til å sette seg inn i dette nydelige sommerværet. Ikke jeg jaffal! Så da var det bare å fortsette på utendørsprosjektene.. Er snart ferdig med å beise huset, så da står garasje og utstyrsbod for tur...deretter er det grøntarealet som skal ordnet. Mye å ta tak i, men du verden så gøy.

Ha en strålende solskinnsdag videre, alle sammen!

Sommerklem fra Anita

75 kommentarer:

Rita sa...

Å så vakre album!! Jentene ble sikkert utrolig glad for dem!!

Det er en gave du har fått, som lager så mye fint. Like fantastisk hver gang. Og så er du så god på detaljer!

Ikke vanskelig å se at du legger sjelen din i det du gjør. Takk for all inspirasjon en henter her på siden din!!

Hilsen en hittil gratispassasjer, tror ikke jeg har kommentert her før. Blir stum når jeg ser arbeidene dine, skjønner du ;o))

Ha en fortsatt fin dag, lykke til med utearbeidet.

Klem fra Rita i Florø

MiniMissi sa...

Very nice Things on your Blog. I love all of them. May i ask where you have the Stamp from the Bachside of This Book Card, please.

Hilsen fra Nicole

Line sa...

Å du verden så nydelig, Anita!!

Hanne sa...

Å fyyyy søren, så lekre de var!!! Så utrolig god idé å lage dem som album! SÅ vakkert utført, med knallstilige detaljer på innsiden!

Du er kanonflink asså, Anita!!

Gode klemmer fra Hanne:)

Carin sa...

Ohhhhhh Anita, this is sooo beautiful, the colours, the ribbon, the embellishments, the stamps etc... Awesome!!!

Kristine sa...

Disse var smekker lekker Anita;)Kejempfint pyntet var de!
Også er det jo alltid flott med denne punchen da;)
Ha en flott solskinnskveld i hagen da!
Klem fra meg;)

Stine sa...

Åh så nydelige de albumene var da, er jo en gave i seg selv! Virkelig forseggjort og personlig-som alt du lager. Herlige farger og pynt, og stilig de sidene du har laget inni med tekst!

Kos deg i hagen og nyt finværet! :)

alina sa...

They are perfect !

Elisabeth sa...

heiiiiiii
ååååå helledussen så fine de ble... kan tro de ble glad for det da. fy søren altså du er jo bare så flink;)

ha en kjempe fin uke

klem fra elisabeth

Kristine sa...

Og så har jeg tagget deg Anita! Se i blogen min;)

Lim sa...

I would love to understand everything that you said but even if I don't unsdersatnd I love to check your blog everyday and admire your beautiful creations...
You have another BIG fan in Miami, Florida, USA.
Hugs,
Lim

Maya sa...

Åhhh så nydelig!
Så lekkert og sart,og jentene ble helt sikkert så glade over så utrolig flotte album!

Du er utrolig dyktig med detaljer,farger og ja alt!!

Nyt dagene ute i finværet,
klem fra Maya :)

ps: hva slags glitter bruker du? Det jeg har er så "stort",altså store glitterkorn..

Nina I Carlsen sa...

Disse var bare superlekre Anita!!!! Du er helt utrolig dyktig;O)

Ha en strålende dag!

Klem

elsi sa...

Wow, wow, disse var rålekre Anita!! Nydelige, delikate farger og lekkert design :)

Har du laget selve albumene selv, eller er de ferdigkjøpte?

Nyt det deilige været vi har for tiden!! Det er mye jobb å male hus, men du og du så fint det blir etterpå :) Vi maler vårt hus også denne sommeren ;)

Klem, elsi

Aud sa...

Utrolig vakre album!♥♥♥
Du er så kreativ og flink, Anita, blir nesten stum av beundring!

Du har lagt ut så masse kjempelekkert mens jeg har vært på ferie og off-line
- det er en nytelse å komme inn på bloggen din å se på alle herlighetene!♥ :o)

Kaia sa...

Hei på deg
For noen nydelige kort du har laget. Jeg blir stum av beundring.
Det er så gøy å komme inn her å se, masse inspirasjon å hente :-)
ha en fortsatt fin dag.

Louise sa...

Nydelige , Anita. Heldige de som får så flotte kort :-)

ANGELO sa...

Her var det mange flotte detaljer å notere seg bak øret :) De lekre bokstavene på forsiden ble veldig sukkertøy-aktig med det glitteret på! Har du laget selve permen selv eller har du kjøpt den et sted? Lurer bare på hvordan du får den så stiv, spesielt i ryggen?

Kos deg med utendørsjobbingen så lenge det er finvær!

Klem, Kristin :)

Anita Hagen sa...

Tusen hjertelig takk for alle gromord. Dere er suverene folkens.

Albumet heter Coaster mini-book og jeg har lagt ut link i begynneslen av innlegget (anbefaler å kikke inn på disse nettsidene).

Tusen takk for utfordringen Maya og Kristine. Jeg skal ta tak i det så fort jeg får mulighet.

Ha en super dag videre!

Klem Anita

Jorunn sa...

Wow wow!! Så utrulig lekre album! Nydelige detaljer og lekre duse farger!
Alltid en inspiasjonskilde å finne her!!!
Har forresten fått tak i en slik punch eg også, er på vei heim til meg!!! Juhuuu!!
Ha en flott dag1

klem,
Jorunn

Inger Marie sa...

Å de var jo bare rålekre vennen :)
Nydelige farger og detaljer.
Du er en kunstner altså :)

Kos deg i hagen da vennen :)

God klem

Sandra sa...

Vilka fina album! Dessa måste de bli jätteglada för!!!!

Vart har du fått tag i din hangjort av stämpel? Det kan ju vara bra att ha en på engelska.

Kram Sandra

eba sa...

Nydelige bøker!

Scrappelise sa...

Nydelige gaver og så delikat!

Hilde sa...

Åh, så flotte....
Du er god på dette ja....
Takk for titten, og vil nok komme innom igjen med annledning og hente litt inspirasjon....

Heidi sa...

Utrolig vakkert Anita. dette må være litt av en konfirmasjonsgave å få. de blir nok kjempeglade. Et minne å ha for livet.

Klem fra
Heidi

Sannne sa...

Som alltid...helt underbart vackert! Du är min idol ;o)!!

Kram, Sanne

ulrika_m sa...

Vilken glädje att gå in på din blogg och upptäcka ÄNNU ETT underbart projekt! Albumen är otroligt vackra! Tusen tack för all inspiration du ger! Klem!

Solveig sa...

Åååååå så nydelige album!!!!!

Ha en fin dag!

Claudia Rosa sa...

oh anita,
this is simply wonderful. i love the soft color of the paper and the glitter "J" is fabulous. i have to try this soon too :-)

Anita,
did you get mail from me?
will you please let me know once you have it?
hugs

Camilla sa...

Åhh, Anita!
Det är så härligt att titta in till dig.
Mycket du har hunnit med i värmen.
här går allt på sparlåga.
Har gjort färdigt ditt paket och skickar det på Måndag.
Jag vet att du väntar på det :)
Barnen har tagit examen och så skönt nu kan det bli mera tid till pyssel :)
Tack för all insperation du ger mig...
Kram Camilla

CarolinesGlede sa...

Disse var helt nydelige!! :)
Kan jeg spørre om hva slags mønsterark du har brukt? :)

Kari K sa...

Så nydelige disse var! Fantastisk flott og gjennomført lagd!!

Du er utrolig dyktig! Masse flott og lekker inspirasjon i bloggen din!

Anne Bente sa...

Nydelig! Du har utrolig mange flotte detaljer som gjør kortene dine til noe helt enestående! Det er utrolig mye inpirasjon å få etter en liten tur i din blogg!

Janne sa...

Hei Anita

Jeg er SÅ imponert, hvor tar du alt i fra. Kjempe flotte album ;0)

Klem Janne

petra/paradise sa...

Alltså..jag blir ta mej tusan alldeles tårögd när jag träder in här på din blogg.
Du är helt outstanding!!!!!
Hur tusan kommer du på alla idéer!?! DU förvandlar allt du rör vid till guld!!
Jag finner inga ord.
Med en stoooor beundran bugar jag mej djupt för dig!! ;)
tack för att du finns och tack för att du delar med dej av allt fint du gör!!
Kram från en i din enorma fanclub!

Leonie sa...

Your minibooks are just wonderfull!!! :D :D So is all your work, it's a big pleasure to watch your creations and I visit your blog a lot :-).
Greetings, Leonie.

Therese sa...

Sinnsykt lekkert album du har laget. Så fine og sarte farger.

Ønsker deg ei strålende helg.

Klem,
Therese

Silvia sa...

Dette var fantastisk vakkert!
Har ofte kikket innom bloggen din, og blir inspirert hver eneste gang!
Ha en fin dag!
Silvia

Sanna F sa...

Helt fantastiskt underbara!
Jag är helt förstummad!

Christa sa...

Unfortunately I don't understand your words but I love looking at your wonderful creations!! This is so lovely ... great colours and so sweet!!

~ Skorpion ~ sa...

Nyyydelige album til konfirmantene, en super idè! Du tryller frem de lekreste ting og så mange utrolig herlige ord og detaljer. Alltid inspirerende og lærerikt å surfe innom deg!

Ha en flott uke!

hjemme bra sa...

Ser øverst til høgre i bloggen min.. en award til deg...

Nydelige album!!! Utrolig heldige tantejentene som fikk dem!

Og jeg har veldig lyst på en kattunge - men kan ikke pga alergi i familien. Håper det er noe har vokser av seg...

Lise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lise sa...

Så utrolig nydelige album du har laget. Tenkt å spørre... Vet at du tidligere etterlyste Word Window Punch, og at du fikk tak i den. Du har ikke lyst å dele hvor du fikk tak i den? ;)

Kirsten sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kirsten sa...

Hei vennen!
Albumene ble bare så nyyyydelige - som alt det andre du tryller fram!! Masse herlige Anita-detaljer som gjør kunstverkene dine så personlige og spesielle! Tenk så stort det er for jentene å få slike personlige skatter! De er nok veldig stolte av tanta si, tenker jeg!! :)
Hänglar-kunstverkene dine er som alltid i en klasse for seg! Jeg blir helt målløs hver gang jeg tar turen inn i bloggen din, vennen. Og jeg får så lyst til å sette meg ned å lage kort, men det er litt nedprioritert om dagen… Det er tusen andre ting på timeplanen, i tillegg til masse kosing med pusen, selvfølgelig!

Håper du har tid til å nyte dagene, vennen. Ha en strålende fortsettelse på uka…

Mange klemmer fra meg og mine.. ;)

Snuppeline sa...

Så utrolig vakkert Anita! Du er som alltid en mester (norgesmester !) i å få til disse små detaljene som er så typisk deg og som gjør alt du lager får en skikkelig wow-faktor!
Enig.. det er vanskelig å lage kort i dette været. Er det ikke sommeren vi har ventet på hele vinteren da? Den må jo nytes når den er her.

Jeg har forresten tagget deg. Du kan se om det i dagboken min.

linn sa...

Utrolig lekkert!!! :)

anna sa...

oj oj oj Sååååå snyyggggt!!!!!! *

Anonym sa...

Har sett litt i bloggen din, NYDELIGE kort du lager!!! Liker stilen din veldig godt, akkurat passe med pynt!
Lykke til videre med kortlaging!

Nunna

HegeT sa...

Hei på deg.
Håper alt står bra til meg deg, og at du tar noen pustepauser innimellom alle husprosjekter....

Jeg har tagget deg, så ta en liten tur inn i bloggen min.....


Klem fra
HegeT

Lim sa...

Hi Anita,
I'm checking your blog everyday because I know if you are quiet is because you are working in something really good. I can't wait to see your new creations.
Hugs from Miami,

Lim :)

Anne May sa...

Hei
Du er kjempe flink.Alt du lager er så flott.

Mvh
Anne May

Nina sa...

Du er tagget! Les min blogg.

Lena sa...

Å så nydelige album! Kan tenke meg at det var to glade jenter som mottok dem. Jeg blir alltid så glad når jeg titter innom bloggen din! Takk for at du inspirerer med dine arbeid. Det er så forseggjort alt sammen:)

Kos deg med utearbeidet. Sommeren tok en pause her for en uke siden. Har vært en del regn og temperaturer på ca 12 grader.
Klem Lena

SusanneSj sa...

Jösses sååååå vackert skapat.
Du är helt otrolig.
Kram o fortsatt trevlig halg!

_Kine sa...

Så nydelige! Jeg syns absolutt rosa kler deg :D Jeg blir helt stum av alle de flotte detaljene :D

Cecilia sa...

Wow, great things you make! I really love the way you color the stamps. Wow!
xoxo Cecilia

Kristine sa...

Hei, må bare først få si at du lager utrolig mange fine kort, og disse bøkene var helt nydelige!:)
Så lurer jeg bare på hvor store er de firkantene som du brukte på disse bøkene, de som lissom ligger mellom pyntepapira vis du skjønner hva jeg mener? Å hvor stort er det "trekkspill arket" inni boka?

Hilsen fra Kristine:)

Kristine sa...

Glemte foresten å skrive at jeg har sett på den linken du la ut ang. de bøkene men er ikke alt jeg forstår meg helt på:)

tiina38 sa...

Lovely Lovely. I like very much! Beautiful colours!!!

Hugs, Tiina

Inge sa...

Gorgeous, those soft colors are so pretty!!! Thanks for the inspiration Anita:-D

xx Inge

Åsa/asamia sa...

Underbart fint!!!

Maria sa...

Suuuperfine bøker - og jeg har hermet - og fått helt dilla!
Håper du har en fin uke!
Klemmer fra Maria:-)
PSSST: Er dere ferdig med husbeis??

kathj sa...

wow this is lovely!

Cathrine sa...

Knallfine album!! Likte det rosa og glitterbokstavene veldig godt.. og de lommene inni var bare supersøte! Et spørsmål: den runde blomsten bak (med laget av..), hva er dette? Er helt forelsket i den formen der, skulle helst hatt både den og sirkelen inni!

Rach sa...

Stunning...beautiful work...all of it.hugs rach.xx

Kaia sa...

Hei på deg;-)
Jeg har tagget deg, gå i bloggen min å se. (Har du svart på dette før, så trenger du ikke nå)
Ha en superfin kveld ;-)

Anita sa...

Så flotte!!!

Ikke vært innom her på lenge. SÅ mye flott siden sist. Nydelige puser og..

Anita

Paperaddict sa...

Fantastiske kreasjoner du deler med andre kortentusiaster - du er en stor inspirasjon. Selv har jeg akkurat blitt en blogger og har listet deg som en inspirasjonskilde og lagt ut link til din blogg på min side - håper det er ok :-) Klem fra Paperaddict

Diana sa...

wauw what gorgeous Anita....

ANNAANNA sa...

Superflotta kort.

Anonym sa...

hvor har du fått tak i stempel som er på baksiden..kjempe flott

Unknown sa...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...