20.12.2007

En koselige liten juleutfordring

Fikk en liten juleutfordring av Berit.
En koselig liten utfordring
som jeg syns man burde ta seg tid til,
oppi all ”julestria”

Mine ønsker for julen:

* At familien min får en fin og magisk jul
og at de av dem som skal feire julaften
hos oss får innfridd alle sine forventninger.

* At min familie og mine venner slipper unna
omgangssyke, influensa og den slags i jula.

* At vi, midt oppi all fråtsingen,
klarer å være takknemlige.

* At mine 4-beinte gullgutter får en minst like fin
julefeiring og at de forenes med nabokattene!
(les: ekstremt dårlig kjemi med naboens 20-kilos katter)

* At man tar seg tid til litt medmenneskelighet og
nestekjærlighet, ikke for at vi må, men for at vi vil.

* Og sist et aldri så lite ønske til meg selv:

Kjære kjære julenissen, eller gud for den saks skyld.
Jeg ønsker meg så inderlig vel et skjærebrett som

SKJÆRER RETT!!

P L E E E E E A S E !

Sender utfordringen videre til;
Inger Marie, Elisabeth, Elsi, Lene og Kirsten


Ha en magisk aften folkens!

27 kommentarer:

elsi sa...

Nyydelige julekort Anita!! Blått er en av mine favorittfarger til jul, synes det er en så ren og behagelig farge :)

Takk for ufordringen, den tar jeg selvfølgelig :)

Ønsker deg en god og varm julefeiring og et spennende og kreativt nytt år!!

Juleklem fra elsi

Camilla sa...

Hejsan Anita!
Här kommer en hälsning från mig..
Du gör såå otroligt fina och välgjorda kort. För mig är du en förebild och en insperationskälla.
Jag är djupt inponerad av det du gör.
Vilka färger och papper du har.
Det skulle vara roligt att få ha ett kort från dig..
Jag har inte gjort kort så länge men tycker att det är roligt och avkopplande.
Jag hoppas att du vill hälsa på mig..ler..
http://pysselsidan.bloggagratis.se
Jag hoppas att det är ok att jag har lagt en länk till dig?
Många Julkramar till dig Anita.
Kram: Camilla

eba sa...

Oj, her var det kommet mange herlige kort!!! *stum av beundring* Håper du får det skjærebrettet ;)

ha n fin dag!

www.paradises.blogg.se sa...

ojojojoj!! Jag har missat så mycket..jag har knappt tittat runt hos någon på sistone..tiden bara rinner iväg.
Men ojoj va mycket fint du gjort vännen!! Å som vanligt inspirerar du mej till tusen!!
HOppas du får en härlig jul å ta hand om dej!!
kram Petra

hjemme bra sa...

Heisann Anita.
Så nydelige, flotte kort du har laget! Du er så utrolig flink!!! Likte så godt det prinsesse-kortet til niesen din. Er det lommer med tags - ser slik ut...?
Ønsker deg ei velsigna julehøytid - og et skjærebrett du blir fornøyd med :-)
Klem MpF

Berit sa...

Herlige ønsker - og skjærebrett som skjærer rett - ikke alene der tror jeg! Og ettersom det er sååå mange som ønsker seg det - måtte vel dette gå i oppfyllelse snart ;)

Juleklem fra meg til deg

Aashild sa...

Kjære nydelige Anita! Vil bare sende deg en god klem, jeg :) Du inspirerer meg stor - og jommen har jeg blitt riktig så glad i deg, vennen!

Håper ønskene dine går i oppfyllelse :)

Turid Mari sa...

Skjærebrett som skjær rett ja, det kunne æ også tenkt mæ :) Trudde lenge at det va mæ det va nåkka galt me :)
Så nydelige kort du har laga.. :)
Her blir det ikje mye produksjon, før æ jobbe fra åtte om mårran te ca halv eleve om kvelden.. Så det æ ønske mæ aller mest til jul e ei fredelig feiring ilag me familien min.. Åh.. det blir så deili!!
Ønske dæ ei koselig jul ilag me de du e mest gla i :)

Juleklem fra Turid :)

Kirsten sa...

Hei vennen!
Ååå, så koselig utfordring! Den vil jeg selvfølgelig være med på! Tusen takk!
Jeg har dessverre ikke hatt tid til å følge med på blogger i det siste, men i morgen kveld har jeg et håp om at julefreden har senket seg her i huset... Da skal jeg virkelig kose meg med gløgg og forsømte blogger!

Håper du har gode førjulsdager, vennen.

God klem

Hilde sa...

Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år!

Klem fra Hilde

Snuppeline sa...

Jeg må le av bildet ditt av hunden og gutten som ber. Det var fornøyelig!!
At det ikke skulle gå an å få et skjærebrett som skjærer rett kommer helt og holdent an på at vi er kvinner som driver i denne businessen og ikke menn. Hadde det vært menn som satt å lagde kort og var avhengig av papirkutter hele døgnet så hadde det blitt oppfunnet ikke bare en, men hundre skjærebrett som skar rett i løpet av no time.
Jeg er helt enig.. det er for ille at vi skal sitte her med skjærebrett.. både to, tre og fire stykker og alt skjærer skakt!

Jaja.. jeg har begynt med linjal og skalpell for tre år siden og fortsetter med det. Men nå vil jeg ønske deg og din familie en fredelig og god julefeiring og alt godt for neste år!!
klem

Lene sa...

Er innom for og ønske deg og dine en riktig god jul:) Og her var det kommet masse lekkert siden sist jeg var her. Nydelig!!!!

Stine sa...

Heia, ville bare ønske deg og dine ei kjempefin jul!
Håper du får alt du ønsker deg, skjærebrett står høyt på lista her og-tror ikke det fins noe som skjærer helt rett da.. :)

SusanneSj sa...

Vilken underbar bild ; D
Vill önska dig en riktigt God Jul och ha det så jättebra.
Tusen tack för all inspiration som du har bjudit på.
Många kramar Susanne

petra/Paradise sa...

GOD JUL Vännen min!!!!! *många kramar*
//Petra

Trine sa...

GOD JUL
OG
GODT NYTT ÅR!

Mara sa...

Önskar det hade gällt mig och min familj också! Vi åkte på maginfluensa nu i veckan och det är första dagen jag är oppe! Vill då passa på att tacka för det gågna årets inspiration och önska dig och din familj en riktigt God Jul och Gott Nytt År!/kram Sara

eba sa...

En fortryllende og herlig jul til deg og dine også! :)

Maya sa...

Ønsker deg en skikkelig fin jul. Må bare få takke deg for at du er en stor inspirasjonskilde for meg. Du lager utrolig flotte ting og jeg nyter å besøke bloggen din ofte! Ha en flott julaften.

Sanna F sa...

Du är så söt och gullig!
Hoppas du får en underbar jul med massor av mys och härlig stämning!!!
Massor med kramar
GOD JUL önskar jag dig!
/Sanna

Åsa/asamia sa...

God Jul!!!
Julkramar fr Åsa/asamia

BEATA EWA sa...

Ønsker deg og dine en riktig god og fredfyll Jul og alt godt for det nye året, Anita :-) !!

Stor juleklem fra Beata.

Gunhild sa...

Kjære Anita! Jeg vil få ønske deg og dine en gledelig og fredfylt jul!

Juleklem fra Gunhild

Elzie sa...

Vilka härliga julkort du gör. Måste vara trevligt att få ett sånt av dig.
Hoppas ni har en bra jul.
Kram Elzie

Anonym sa...

En liten sen julhälsning men jag önskar dej ett riktigt GOTT nytt stämpelår!
Kram
Chruss

Lene's stempelhjørne sa...

Så nydelige kort du har lagd,igjen Anita...Du er sååå flink!!

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min.

Ønsker deg og dine en fortsatt trivelig romjul.

Varm klem

Ellen K sa...

WOW her var det mange herlige og flotte kort... *smelt*
Ønsker deg en fortsatt god jul og et godt nytt år. Klemmer fra
ellenk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...