19.11.2007

JulehÄnglar & gavepose...

Var så heldig å få med meg kurset til Inger Marie på NM-treffet. Der lærte vi å lage disse flotte gaveposene. Utrolig dekorative og flotte . En artig og utradisjonell liten hilsen til noen man er glad i. En del av kurset besto i å fargelegge et stempel og sette på gaveposen, men med mitt snegletempo måtte jeg bruke et motiv som allerede var påbegynt! Åshild, min gode venn og sosialkurator, har døpt meg om til "lynvingen" og det er i grunnen ganske passende, ha-ha!

Her er boksen vi lagde, eller rettere sagt skulle lage på kurset (jeg ble ferdig med min dagen etter)..


Her er en gaveeske til min kjære pappa, til farsdagen!


Tusen takk for kjempeflott kurs Inger Marie!

God klem

33 kommentarer:

HegeT sa...

Hei på du.....
De gave-posene du laget ble jo bare sååååå lekre. Tror jeg må prøve meg på de jeg også....bare jeg finner igjen hobbysakene mine. Er midt inni visning av huset, så ting er liksom blitt ryddet og stuet bort på de merkeligste plasser.Gleder meg til vi får solgt, og kommer på plass på det nye stedet...

Du ble en av "vinnerene" på utfordringen min.
Hvis du sender meg adressen din til torgersen_hege"alfakrøll" hotmail.com så kommer det om ikke så brått en liten hilsen i posten...

Ha en koselig uke
Klem
HegeT.

Turid Mari sa...

Så koselige posa du har laga =)
Tenkte at æ sku prøve mæ på polaroid-idèen din,hvis det e okey, før det va jo så utruli fint!! :)

Daan sa...

What a great bags do you make

Hugs Daan

Unni sa...

Ååååhhh så nydelige de var, falt pladask for gaveposen til pappa:
Jeg elsker de gaveposene, har du vært å sett alle de flotte gaveposene i Elinas blogg? hvis ikke må du ta en titt:)
Jeg har ikke hørt om andre som har hatt problemer med å legge igjen kommentarer på bloggen min, håper ikke det er noe tull med den, for det er jo sååå kjekt å få kommentarer:)
Kjekt å se du er tilbake for fullt i bloggeverdenen, har savna deg veeeldig:)
Stor klem

Maya sa...

Nydelige gaveposer!!
Og utrolig flott fargelagt. :)
Spiller ingen rolle om man ikke er "ræser" på å lage ting,når det blir så nydelig til slutt!!
verdt å vente på ;)

Klem

Synnove Olava sa...

WOW... disse er virkelig nydelige, Anita.... :-) Tror nok jeg må prøve meg på noen sånne til jul... :-)

Det blir ikke noe scrapping/stempling hos meg denne uken likevel, skal på møte på jobben på torsdag, og det var liksom den eneste dagen som passet.
Kos deg!

Klem fra Synnøve

SusanneSj sa...

Underbart att få beskåda dina alster igen, du är grymt duktig. Här finns alltid inpsiration att hämta.
KRAM

Lillemor Engdahl sa...

Tack för rara ord på min blogg! Jag älskar ju hÄnglarna mest av allt och de är alltid lika roliga att jobba med! Vilka fina saker du gjort nu igen, gillar speciellt påsen till pappa! :O)
Kram Lillemor

Nina sa...

Så lekre de posene dine ble :) Har prøvd meg på en jeg også, men printa ut ferdigmala bilde, så ble tempoet litt raskere ;)

BEATA EWA sa...

Takk for sist! Der var så kjekt å få hilse på deg i Tønsberg! Og grattis igjen med 1. plass - der var velfortjent!!

Knallfine poser!! Har lyst til å lage noen også men tiden strekker liksom ikke til alt... Med den omveltningen vi har på arbeid får jeg knapt tid til å sove :-).

Kanskje jeg må låne ideen til Nina - printe ut ferdigmalte motiver :-)!!

Ha en fin uke!

Gunhild sa...

Ååå så lekre gaveposer!!! Sånne har jeg også lyst til å lage!

Jeg kan absolutt relatere til det der med "lynvingen"-tittelen, he, he. Er ikke akkurat kjapp selv! Men fargelegging av motiver tar jo lang tid, er du ikke enig!?!

Ha en fin kveld!
Klem fra Gunhild

Annetaran sa...

De var virkelig kjempefine !

Tina sa...

fantastic work. I love it!

Anonym sa...

Vilken underbar present att ge bort till någon man vill ge något speciellt.Och mästerligt gjort än en gång Anita, så snyggt!
Kram Marie-Louise

Kirsten sa...

Hei Anita.
Jeg var jo så heldig å få se den ferdige esken din på treffet! Nyyydelig! Og i tillegg var jeg så heldig å få lære å lage en sånn sjøl også!! Tusen, tusen takk, både til deg og Inger Marie!

Esken til faren din er også nyyydelig! Jeg blir så imponert over fargeleggingen din!! Gleder meg til å se deg i aksjon på lørdag!! :)

Ha en strålende uke!

Klem fra Kirsten

Aashild sa...

Go'ing *klem* Gleder meg til helga, vennen!

Snuppeline sa...

Steike, så fine poser!! De var kjempelekre og for en utrolig fin ting å gi bort gaver ia! Gratulerer som kursholder, jeg hørte det gikk kjempefint og at folk var utrolig fornøyd. Skulle bare mangle, så flink som du er og med din søte og varme personlighet så vil folk alltid trives i din nærhet!

Elisabeth sa...

heiiiiiii vennen
åååå så fine poser du har laget. helt nyyyyyydelige;)
og det fantastisk flotte kortet du hadde på kurset da jenta... ååå så jeg gleder meg....
nå skal jeg ile til jobben
vi snakkes
ha en kjempe fin dag
goood klem fra elisabeth

Anna sa...

Otroligt fina gåvopåsar du gjort.
/Anna

Sanna F sa...

Men vilka urgulliga små väskor du gjort!!! Vilken underbar idé!

Kram från Sanna

Aud sa...

Åh, disse var jo helt nydelige! Du er så flink med alt du lager, alt blir vakkert og lekkert! :o)

Jeg har hatt planer lenge nå å lage en gavepose, men det har ennå ikke blitt tid... Har t.o.m. printa ut kurset på Din Hobby forumet - og den på Kreativ Hobby sine sider - så egentlig er det bare å sette i gang. ;o)

Fikk Rakle stempler fra Lisbet i dag - supre! - og har sååå lyst til å lage noe med dem, kanskje det blir en pose?

petra/paradise sa...

ooh! Här har hänt grejer sedan jag var här sist!
Massor av fint att titta på!!
Blev speciellt förtjust i dessa fina presentpåsar du gjort!! =)
DU är så duktig vännen!!
Tänk vilken inspiation du alltid ger mej!! =D
TACK!
Kram Petra

Annie Skogheim sa...

Hei vennen.
Utrolig flotte poser du har laget. Den ene har jeg jo sett litt av tidligere, men pappa posen var ny. Alt du tar i blir til "gull" :)

Gleder meg vanvittig til helgen. Jeg reiser oppover på fredag for å nyte campinglivet fredagkveld sammen med herren :)

Ha noen flotte dager så sees vi snart igjen.

Gooooklem

Inger Marie sa...

Hei vennen!!

Ååå så nydelige posene dine ble :)
Pappa posen ble jo mega herlig!!
Som sagt før så var jo kurset ditt på treffet en av helgens høydepunkt. Hadde gledet meg så utrolig lenge til det :)
Og kortet vi laget var jo bare så herlig.
Og du var en dyktig kursholder vennen :)

Ha en fin kveld!!

PS!! Det ordnet seg med H&S stemplene ;)

Go klem

Mariannes Kort og Stempling sa...

Så fine gaveposer ;-)

Lene sa...

Lekkert!!!

Eli, Annie og Åshild sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Annie Skogheim sa...

Så sant så sant, nå er det snart Hamar som står for tur. Jeg burde vel egentlig pakket litt også siden jeg drar om et par timer bare ;)

Pssst, titt i Ett trykk bloggen, er en trekning på gratis clearstamps der ;)

Turid Mari sa...

Tusen takk før kjæmpekoseli kommentar i bloggen min =)
Nu blei æ kjæmpegla og stolt ;)

Ha ei fantastisk helg!!

Klem fra Turid :)

Alena sa...

Hello,

your works are beautiful.

Greetings

Andrea

Kirsten sa...

Tusen takk for kjempekoselig hilsen i bloggen min, Anita! Blir helt rørt, jeg! *klem*
Nå er det bare snakk om timer før vi skal kose oss med stempler, blekk og dippedutter! Jeg gleder meg som bare det! Jeg regner ikke med at det blir noen storproduksjon i morra heller, men håper da å få til bittelitt i alle fall... Men det funker veldig fint å skravle og drikke kaffe også, ikke sant?
Lov meg at du kjører forsiktig!!! Det er meldt litt rufsete vær i morgen... Jeg er på plass i god tid før kl. 11, så bare ring meg dersom du kommer tidlig fram... :)

Ses om noen timer da! Gleder meg kjempemye til å treffe deg igjen!

Goooood klem

Karialov sa...

Kjempe kjempe flott gaveposer. :)
dei va utrolig flotte. :)
Ha ei fortsatt flott helg. :D

klem
Karianne

Unknown sa...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...