03.04.2007

Påskebarn

Bursdagskort til et ekte påskebarn. Lars har bursdag 9 april og det tilhører sjeldenheten at ikke bursdagen "faller midt i påskeuken". Syns det er vanskelig å lage et "barskt" guttekort med Magnoliastemplene, men jeg måtte bare teste ut Edwin-stemplet fra påskepakken, så da fikk det bli sånn!


Matchende bakside:

Vil samtidig passe på å takke for alle flotte og herlige kommentarer dere legger inn her. Blir både rørt og stolt, så tusen takk folkens.

Og når jeg først har oppmerksomheten deres vil jeg benytte sjansen til å ønske dere en riktig flott påske. Nyt deilige og late feriedager!

13 kommentarer:

Elin sa...

Kjempeflott og tøfft kort. Liker de matchende baksidene du lager, stilig. Riktig god påske.

Lene sa...

Enda et flott kort fra deg, Anita!
Jeg liker så godt alle de små detaljene du får med på kortene dine. Spesielt baksidene er jeg virkelig imponert over!

God påske til deg også :)

Tanja sa...

Så himla snyggt!!! Det är härliga färger och supersnyggt kombinerat! Kul att du oxå gör fint på baksidan av kortet!

GLAD PÅSK ANITA!!!

Kram

Lena sa...

Guri land for ett flott kort da!!!
Totalt gjennomført og PERFEKT!!!!

Christa sa...

Wow Anita, what a cute card again ... I love it!

Sanna F sa...

Å vad härligt kort du har gjort!
Du är verkligen en stor inspiration!!!

GLAD PÅSK till dej med!

Kram från Sanna F

Diana sa...

What a beautiful great card Anita. did you stamp the coins on the card ?? because it really looks like it....

kortmanitove sa...

Så fine kort du lager! Fant virkelig den inspirasjonen jeg trengte nå... du blir lagt til mine favoritter, det er het klart!

BEATA EWA sa...

Herlig kort igjen, Anita! Kjempefine detaljer - stilig :-)!

God påske!!

petra/paradise sa...

ÅÅÅH!!! Vilket härligt kort!! Du får alltid till färgerna!!
Jättefint dekorerat! Man kan sitta å titta på dina kort i evigheter å plötsligt hitta nya små detaljer! =)
Tyckte om ögonen på Edwin!! ;)

Glad påsk på dig också Anita!! =D
Kram Petra

Diana sa...

What a great stamp it is....very real. hihihi and if you start you're own line.....I'am you're 1e buyer

Christa sa...

Anita, is it alright that I put your link on my blog?

Line sa...

Kjempeflott kort fra deg igjen, Anita.. Du er så flink å pynte HELE kortet...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...