18.02.2007

Et Muhren inspirert kort

Her har jeg forsøkt meg på et "Muhren-inspirert" kort med Magnolia stempel. Syns det er utrolig vanskelig å få til dette med fargelegging (riktig maling/tusj/farge etc). Syns ikke det blir noe pent uansett hva jeg forsøker.

Men så kom jeg over en kjempefin nettside, hvor nettopp fargeleggingens dronning, Linda Muhren, beskriver ganske godt hvordan man fargelegger.... Les hele forklaringen her

..så ut i fra mitt ståsted med å ikke bli fornøyd uansett hva jeg forsøkte, så må jeg si at jeg ble temmelig fornøyd etter grundig og god opplæring av Muhren.


2 kommentarer:

muhren sa...

Vilket underbart kort du har gjort!

Kram Linda

Anita sa...

Så gøy, første kommentar til min nye blogg *smil*

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding Linda, gøy å få en så flott tilbakemelding fra min aller største inspirasjonskilde :-)

-klem-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...